[idiot]

Mai 20, 2008

kasting

Filed under: delir — Pœtrip @ 04:41

waaai ghici ce?

ce, ce?

pai ghici!

ce?

hai, ghici!

ăăă…

o sa mooori!

ce-i ce-i ce-i?

nu bai blegule, stai calm: o veste buna, minunataaa: in sfarsit poti sa te lauzi ca ai prieteni celebri!

hehehe

am castigat un castiiing! o sa fiu vedeta!

wooow! bravo! cum? unde? cand?

pai o sa fiu imaginea pentru firma X! am filmari wikendul asta!

extraordinar way! si? ce trebuie sa faci?

paaai… se filmeaza outdoors. o sa ma sarut…

singura?

nu baaai. cu prietenul meu!

adica, cu mine?

nu bai! adica, tu ESTI prietenul meu dar la filmare va fi un actor…

in… in… in… locul… m-m-meu?

daaa! adica, el a fost ales la casting, nu trebuie sa fie neaparat potrivit cu mine, au ales si ei la intamplare un baiat dragut…

e dragut deci? iti place deja?

of pai iti dai seama ca nici nu acceptam sa fac asta daca era cine stie ce boratanie! imi place, dar e DOAR un sarut pentru filmare, ce iti inchipui?

pun pariu ca o sa dureze filmarea ore in sir! ba e prea soare, ba prea ploaie, ba… prea intuneric! sau poate ati inceput deja sa repetati scena de pe acuma! nu cumva ca sa fie mai natural o sa va lase in intimitate cateva ore intr-o camera sa va obisnuiti unu cu altul?

of, ai luat-o razna complet! uite cum facem: vii la filmari si ai sa vezi cu ochii tai ce se intampla, ok?

bineinteleees, o sa-mi si faci cunostinta cu el: „uite, el este baiatul cu care o sa ma frec si o sa ma sarut… de forma, in timp ce suntem filmati si o sa fim difuzati la televizor pentru o TARA INTREAAAGAAA!”

credeam ca vrei sa fac asta… credeam ca iti pasa de visele mele…

pai vad ca TIE nu iti mai pasa de nimic, de noi, de mine… eu in locul tau stii cum faceam? le spuneam ca nu accept sa filmez scena decat cu prietena mea reala!

ce tot vorbesti acolo? cine sa te aleaga pe tine cu moa…ca asta a ta? au ales si ei un baiatel de asta frumusel si scumpic, care sa aiba figura de indragostit naiv. crezi ca ma intereseaza ce-i de fapt in capul lui? cat de lunga o are? cum este el de fapt?

o sa afli cand o sa-ti bage limba in gat, evident.

biiine. bine. uite cum facem: o sa le spun ca nu accept filmarea decat daca voi juca scena cu prietenul meu, cu tine adica boule. cred ca se poate, ca oricum tipu ala am inteles ca e cam tantalau, e timid, are trac. si o sa ne sarutam noi doooi, o sa aparem impreunaaa, nu e minunat?!

pai veeezi! asa mai zic si eu! nu inteleg de ce nu ai facut asa din prima!

dar ce crezi? oare o sa se vada semnul ala de alaltaieri, de pe gat? si alunitele alea ingrozitoare ale mele… of!

pai uite cum facem: o chemam pe sora ta la filmari si daca crezi ca nu poti sa o faci, daca cumva nu esti… stii tu… sigura pe tine… o sa filmeze ea scena… cu mine.

1 comentariu »

  1. ba nuuuuu!

    Comentariu de Luca — Mai 20, 2008 @ 11:23


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

