[idiot]

Mai 8, 2008

Thin Lizzy…

Filed under: delir — Pœtrip @ 00:14

a fost pentru mine ani de zile un fel de formatie-cult, obsesie a adolescentei mele. prin 88-89-90 cand am deschis eu ochii si am inceput sa ascult ROCK nu se poate spune ca exista in comert puzderie de casete/discuri, astfel ca era extrem de greu sa pui cap la cap cateva albume, nici nu se punea problema sa alcatuiesti o discografie completa, chiar si cu cu formatiile consacrate (Zep, Doors, Purple, Floyd). ani de zile nu am avut decat un singur album cu ei si nu mi s-a intamplat macar sa cunosc vreun om care sa fi AUZIT de Thin Lizzy :) pana prin 92 cand l-am cunoscut pe Jerme, care evident era si el fan. l-am vazut de pe trotuarul vecin, cum recunoaste logo-ul formatiei de la caseta pe care o aveam in mana si bulbuca ochii :)) asa ne-am imprietenit. The Rocker, The Boys Are Back In Town, Whiskey In The Jar – macar de astea TREBUIE sa fi auzit si voi intre timp mai tzaranilor . sau de „Don’t Believe a Word” pe care a preluat-o IRIS cu numele „sa nu crezi nimic”

1 comentariu »

  1. Mama lui de yahoo.

    Asta e varianta cu emoticoane?

    Nici nu stiu cum si-au permis cei de la Iris;)

    Comentariu de Anonim — Mai 8, 2008 @ 17:19


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

