[idiot]

Mai 4, 2008

despre…

Filed under: delir — Pœtrip @ 12:21

”cum mi-am petrecut wikendu asta” – compunere

Preludiu: Congeleac baby

i was booorn in Cogeleac
About yooou i don’t give a fuck.

As dori sa comand:
O ‘mleta ‘mpaturita
Un fir de par in ciorba de perisoare
Si o cescuta de cafea care sare
Mai aduceti va rog inca o apa. si-un colac de salvare. Data trecuta cand am baut apa, m-am inecat.

Eu am numai 30o de picioare
Mi se spune miriapodu schiop

Expunere: Another rocknroll night intr-un oarecare pat intr-un oarecare hotel dintr-un oarecare oras pe nume barlad. Ce prostii visez cateodata…

1. Mereu se face ca gasesc cate o scurtatura care leaga surprinzator doua parti indepartate ale orasului intr-un timp foarte rapid dar pentru asta trebuie sa parcurg curtile unor oameni. Totul este foarte lejer de fiecare data cand visez asta, nu exista caini care sa ma latre, politisti sau vecini care sa ma fugareasca. Cateodata in timp ce sar gardurile unul cate unul, port o conversatie plina de spirit cu cate un prieten bun. Ei bine, de data asta eram cu Mick Jagger si ne amuzam scuipand flegme si depanand amintiri, cand tocmai am intrat intr-o gradina foarte umbroasa si luxurianta. Il vad cum dispare cu capul inainte in vegetatie, impiedicat de-o sfoara intinsa la nivelul solului. din cauza mainilor bagate in buzunare, nu a avut timp sa isi amortizeze cazatura asa ca a aterizat fix in frunte, lucru care m-a amuzat teribil in somn.

– Trebuie sa te uiti in jos. (zic eu)
– La fel de bine si in sus. (zice el)

Raspunsul lui m-a mirat destul de mult, dar cand am ridicat privirea am inteles. Deasupra capetelor noastre atarnau ciorchini grei de struguri albi si negri. Incepem sa carabanim la viteza cati putem cara, dar deodata ne panicheaza ceva care seamana cu o voce de baba. Din desis apare si baba, urmata de un mos, dar se dovedesc a fi extrem de prietenosi. Ne dau voie sa luam cati struguri dorim si ne conduc subtil spre poarta fiind exact atat de ospitalieri incat sa nu vrem altceva decat sa scapam cat mai repede de ei. Ajunsi inapoi pe strazile orasului, printre case interbelice ponosite, incepem sa culegem boabele de struguri direct cu buzele uscate. Surpriza neplacuta: boabele sunt aproape toate mucegaite si cu gust fetid imediat ce am iesit in afara curtii. In plus realizez uimit ca umbu pe strazi (evideeent) gol-pusca si ca tocmai am traversat pe rosu. Orasul e sufokant.

2. Un cetatean sta pe scaun sau pe marginea patului. Un tip tinerel, destul de funky dar cu chip disperat. Spre groaza mea isi baga sub piele, pe toata linia barbiei, 20 ace de la o ureche la alta. Acele se vad pe sub piele cum coboara spre gat, infipte fix. In fiecare dintre ace infileteaza cate o seringa cu o substanta stupefianta mai mult tulbure decat transparenta si le pompeaza cu palmele pe toate deodata. Efectul este atat de rapid incat omul nu mai apuca sa aiba alta reactie decat sa moara. Spumele ii tot ies pe gura printre dintii inclestati, ca apa din cada care debuseaza prin sifonul din pardoseala. Eu sunt obligat sa-l privesc, sa asist voyeuristic la scena asta intrebandu-ma din ce cotlon al subconstientului mi-au fost servite imaginile astea. Metoda asta de sinucidere – nota 10 pt originalitate, rabdare si atentie – sunt ferm convins ca nu o stiam si ca tocmai am inventat-o eu in somn.

3. Cineva mananca ciocolata chiar in fata mea. Tot mananca si mananca, baga in el patratica dupa patratica si mie nu-mi da deloc!

Ce noapte de cosmar!

Epilog:

Ce faaaci, Mioara
Plangi sub salcioara?
Ce sa faaac eu oare
Fumez o salvioare.

Pam-pam!

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

