[idiot]

Aprilie 16, 2008

şup şup şup

Filed under: delir — Pœtrip @ 02:00

iata cum am inceput ziua. e ciudat cateodata cum nu poti sa te desprinzi din fata televizorului ca sa pleci la munca din cauza cate unui filmulet romantic usurel. am vazut de vreo 8 ori „mermaids” – 1990, cu Cher (wow), Winona Ryder (wow!), Christina Ricci (wowow!), Bob Hoskins (WOWOWOW!) si tot nu ma pot abtine. din cand in cand ma napadeau (sau poate ma podideau) lacrimile si mi se amestecau cu mucii, pentru ca sunt foarte racit.

pe drum spre birou mi s-a facut (pentru a cata oara, oare?) dragutzul compliment cum ca „de cand te-ai barbierit ai intinerit cu cativa ani!” ciudat cat de generosi sunt oamenii: unii imi dau acum 5, unii 8, altii 10 sau chiar 15 ani in minus! ca sa nu mai spun ca la intinerirea asta spectaculoasa se adauga si faptul ca m-am tuns, care am aflat chiar de la frizerita ca mi-a mai scazut cel putin inca 3 ani! daca ar fi sa adun anii astia cu care tot regresez de fiecare data cand ma barbieresc / ma tund / slabesc inseamna ca as putea deveni din nou copil de 3 ani (ceea ce intr-un fel este adevarat) as putea trece de „momentul zero”, sa ma ne-nasc sau poate chiar sa ajung la o varsta cu minus. noroc ca fumez din cand in cand, ca sa nu devin cumva nemuritor.

intineresc intr-un an cat imbatranesc altii in zece.

ce mortal: sunt imortal!

1 comentariu »

  1. Fane!

    Your video is no longer available…..

    :(

    Comentariu de ... — Aprilie 16, 2008 @ 10:25


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

