[idiot]

Aprilie 13, 2008

recunosc, si ieri am baut

Filed under: delir — Pœtrip @ 00:04

in desenul asta am vrut sa-l reprezint pe copac (il stiti… nu-l stiti?) ilustrand prin dans si panto-mima versurile „STOP the ROCK”. copac este doar o porecla, dar el arata chiar asa ca in caricatura mea, are parul chiar atat de lung si palmele ii plutesc in aer. mai nou, de ieri copac este PROASPAT COSITORIT cu ina, am fost ieri la nunta lor si am avut onoarea sa-i port pe drumul de la starea civila pana in crasma chiar in ROCK-MOBILUL meu cel vestit. am lipit cu scoci o papusa blestemata pe capota masinii si am clangsonat tot drumul, evideeent (pentru ca ASA SE FACE) – sper ca nu ma credeti in halul asta de …idiot! la petrecere pot sa spun ca a fost chiar muzica buna, de vreme ce programul a inceput cu travka – „cum te simti” (copacul meu preferat). bineinteles ca dupa vreo 73 de white russian-uri eram deja clampa si am fost foarte usor de convins (vina lui strutz) sa o furam pe mireasa ghici! cu masina. adevarul este ca, trebuie sa recunosc, NIMIC nu se compara cu senzatia de libertate pe care o ai band o bere la volanul masinii. recomand cu caldura sa faceti asta acasa. va fi cea mai buna bere din lume: are gust de inconstienta pura. la intoarcere, copac a fost atat de jignit de gestul nostru recunosc marlanesc incat a negociat dur si ne-a dat doar cate o bere amarata in schimbul nevesti-sii. eh, vorba fie intre noi, bine ca am scapat de ea, oricum ne futuse la cap incontinuu cat a fost rapita ca i-e dor de barba’su i-e dor de barba’su i-e dor de barba’su… in rest, s-au intamplat mai multe probabil, doar ca astept sa ma intalnesc cu alti nuntasi ca sa mi se mai povesteasca ce-am facut :) apropo, v-am spus ca ieri dimineata am facut o baie de 2 ore? ati observat ca am numai prieteni si dusmani cu nume ciudate? copac, strutz, camila, bursuc, curcan, caca, le pet, muppets, covrig, broasca, motan, epure, F.B.I., oaie, coaie, ploaie, soare, floare… sa ma iertati daca v-am omis pe vreunul din atlasul de zoologie

7 comentarii »

  1. ne-ai spus ca ai facut 2 bai de-o ora. hotaraste-te! ..:)

    Comentariu de Anonim — Aprilie 13, 2008 @ 00:31

  2. Third’s a charm: Mai, chiar e buna caricatura. :))

    Comentariu de Anonim — Aprilie 14, 2008 @ 02:05

  3. dadada.totusi, ii lipsesc picioarele luuuungi.oricum, explozie de ras.
    ina dendrofila :P

    Comentariu de Anonim — Aprilie 15, 2008 @ 04:12

  4. hahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    Comentariu de ina v — Aprilie 15, 2008 @ 07:57

  5. hahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    Comentariu de ina v — Aprilie 15, 2008 @ 07:58

  6. hahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    Comentariu de ina v — Aprilie 15, 2008 @ 07:59

  7. dar la starea civila am si auzit cum il cheama de fapt pe copac! a fost mai tare ca in Seinfeld, can au aflat cum il cheama pe Kramer:P

    Comentariu de Anonim — Aprilie 15, 2008 @ 08:38


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

