[idiot]

Aprilie 12, 2008

sunt disperat si ma simt bine

Filed under: delir — Pœtrip @ 02:30

am parte de cele mai triste betii la concertele tapinarii. nu pentru ca ar canta ei muzica depresiva, ci pentru ca ma las eu prea tare acaparat. ieri, i-am vazut din nou in CLUB HAND, in iasi. la un moment dat pe versurile „n’are lumea bani… n’are lumea bani…” aveam o fatza atat de jalnica incat un prieten mi-a oferit o bere… dar pentru inceput, CE este asta tapinarii?

ŢAPINÁR, ţapinari, s.m. Muncitor care manevrează buştenii cu ţapina. – Ţapină + suf. -ar.

deci ca sa stim ce-s tapinarii trebuie sa aflam ce este tapina

ŢÁPIN//Ă ~e f. Unealtă formată dintr-o cange de oţel, fixată într-o coadă de lemn, folosită la manevrarea buştenilor. [G.-D ţapinei] /<germ. Zappin

Cateodata mi-e frig, cateodata mi-e foame
Cateodata mi-e lene, cateodata mi-e sete
Cateodata visez, uneori aberez
Ca viata-i frumoasa dar cam plicticoasa
Cateodata mai dorm, cateodata mai mor

deci ii iubesc… sunt niste dulci

1 comentariu »

  1. ma!
    pesa e super faina!
    nu o auzisem de multa vreme!

    deci ai futut o betie?
    si o depresie?

    dic ala!

    cerbu rinocerbu!

    Comentariu de jock — Aprilie 12, 2008 @ 03:27


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

