[idiot]

Aprilie 8, 2008

random sa’naltzam, ran-dom sa’naltzam…

Filed under: delir — Pœtrip @ 15:47

Silence Sirens – ”Split Spit of Spleen Spirit”

cautati melodia, ca merita. pacat ca n-o s-o gasiti, pentru ca tocmai am inventat eu
si numele si formatia.

– Dar de ce-ai borat?
– Nu stiu, probabil ceva din trecut…
– Pai… la CE te-ai gandit?
– Cred ca la cat am baut.

ti-i di-diii

Limbajul cotidian

taaai di-diii

adica cel de zi cu zi

ti-i di-diii

Imi suna in cap

taaai di-diii

ca si cum recit poezii

ia zi.
shi?
nishtunushtii!?
shiz’mai zic way…
zish’tu… numa prostii!

la urma dar nu in ultimul rand se acorda Premiul de Excelentza pentru Cea Mai Buna Injuratura Romaneasca:
”Pzda pzdii pzdii … si raspzdii masii”

3 comentarii »

  1. :)))))))))))

    Comentariu de Anonim — Aprilie 8, 2008 @ 22:20

  2. no ashe ma!

    Comentariu de jock — Aprilie 9, 2008 @ 04:34

  3. mama, si eu care deja ma pregateam inflacarata sa dau search la piesa aia… ~x(
    :D

    Comentariu de Anonim — Aprilie 9, 2008 @ 13:10


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

