[idiot]

Aprilie 6, 2008

te iubesc

Filed under: delir — Pœtrip @ 22:10

…despre ”Cum am facut 1200 km in 3 zile si totusi am ajuns exact de unde-am plecat”

(Blog sub forma de cacat in versuri)

TE IUBESC
O sa va bag pe toate intr-o oala. Pe tine, pe tine si pe tine. Da, chiar si pe tine.

Prima zi: m-ai socat povestindu-mi aventura ta sub forma de libidinosenie de o noapte. Pe moment am rams mut, insa acum am inteles ca mi-ai spus asta doar pentru ca sa vezi daca iti mai sunt prieten. Si pentru ca te macina un gand groaznic cand te privesti in oglinda. Iata, iti raspund la intrebarea ta ascunsa: NU, nu esti curva. Stiu cat de mult ti-ai dorit sa faci asta si cat l-ai asteptat si ai visat la el, asa ca e dreptul tau. O alegere ca asta ai dreptul sa faci din cand in cand, atunci cand merita. Te iubesc, next!

”o iubesti?” in cazul asta, ce ai de spus DESPRE MINE???

A doua zi: pe tine te iubesc ca pe o mama si un propriu copil, in acelasi timp. Faci parte din mine in asa hal incat in orice clipa, orice moment, port dialoguri imaginare cu tine si imi notez in cap, undeva, ca-ti povestesc cate ceva. ”Oare micutei i-ar placea? Ce ar zice mama de asta? Ar rade si ea? I-o fi frig? i-o fi fomita?” stiu ca de fiecare data cand ma intreb astea, tu plangi in hohote, acolo unde esti. Te iubesc, insa ”mereu” e o notine prea strivitoare pentru mine.

”te iubesc, te iubesc” …si pe tine, si pe mine. Si eu? Biiine, si tu. Nu vezi? Pentru tine nu mai reprezinta nimic vorbele astea, esti confuz sentimental.

Ziua a 3-a: a trecut doar o saptamana de cand suntem impreuna si (deja) nu ma pot abtine sa nu rostesc cuvintele „te… iubesc”. Ei, cacat! Nu cu sensul ala de Iubire Absoluta, bombastica si demagogica, ci simplu. si firesc. Adica… imi esti draga la inima. In 7 zile de lipsa tehnica a oricarui act sexual si continuu orgasm telepatic prin toti porii, am re(de)venit purificat in virginul inocent demult pierdut, si-ti multumesc.

Bulshit. Si cu mine, cum ramane?

A, da. Te-am vazut azi, sa stii. Esti la fel de minunata, dar eu nu am mai simtit cutitul ala infipt in stomac, la simpla ta aparitie. Cat de prost eram! Preferam sa cred da STII de obsesia mea pentru tine si ca iti place sa ma chinui, sa te joci cu mine ca pisica cu soarecele, decat sa accept adevarul: erai total nestiutoare de puterea ta paralizanta asupra mea, iar eu eram neputincios in a-mi arata sau exprima pasiunea tocmai datorita efectului veninului tau prea puternic.

Refa-ti viata, omule… Nu am fost decat o obsesie. O simpla fantezie cu care mintea ta ti-a jucat o festa, personificand-o in mine.

Da, stiu. Nu am fost indragostit cu adevarat decat de doua ori: prima data din clasa intai pana in clasa a noua, si la 30 de ani, de tine, e a doua. Restul…

„Restul?” pai ”restul” suntem NOI!

Da. O mare de ochi inlacrimati, la care difera doar culoarea. Dar, aveti rabdare. Data viitoare, poate tu vei fi fosta prietena care acum se fute cu altii, poate, cine stie, tu vei fi dragostea imposibila, tu vei fi primele 7 zile de iubire sau poate vei fi chiar obsesia mea. Pana atunci… Spor la plans, suflete insangerate. va… TE iubesc.

15 comentarii »

  1. dintr-un motiv, nu am precizat nume. e vorba despre altceva

    Comentariu de Anonim — Aprilie 7, 2008 @ 03:19

  2. Misto;)

    Comentariu de Anonim — Aprilie 7, 2008 @ 03:50

  3. :))..
    esti varza domnu’!

    Comentariu de Anonim — Aprilie 7, 2008 @ 04:20

  4. ma prinsei atunci ma!

    da spune drept! are miscari de profesoara?

    Comentariu de jock — Aprilie 7, 2008 @ 04:40

  5. ce treaba de cacat

    Comentariu de Anonim — Aprilie 7, 2008 @ 05:36

  6. ce importanta are daca se fute sau nu cu altii ? important este ca va fi fosta prietena, care acum nu se mai fute cu tine. insa in cultura orientala din tara soarelui rasare, chestiile fizice, precum fute, sau saruta, nu au nici o relevanta. Lucrurile astea le poti face si singur. Ce nu poti face singur insa, nu poti scapa de singuratate.

    Comentariu de Anonim — Aprilie 8, 2008 @ 03:40

  7. Si NOI te(il,o) iubim, doar ca ti-o (ii)aratam in felul nostru invizibil, generator de paranoia, motive si planset in hohote,dar si tu parca ti-o ceri,prea cu foc.CU DRAG,cu majuscule, printre lacrimi un (alt)suflet insangerat.raspuns sub forma de rahat (in proza), zic io,dulce, Dulcineea;)

    Comentariu de Anonim — Aprilie 8, 2008 @ 14:47

  8. asa-i viata asta. stephan. ne indragostim tot timpu. inseamna ca.i bine :-?? ;)

    Comentariu de Makka — Aprilie 10, 2008 @ 01:45

  9. :D shi. tu nu esti idiot. cred

    Comentariu de Makka — Aprilie 10, 2008 @ 01:56

  10. aiuleli de plimavala :P

    Comentariu de Ushna — Aprilie 10, 2008 @ 03:17

  11. te iubesc :)

    (in a really strange pure way)

    Comentariu de Anonim — Aprilie 12, 2008 @ 19:44

  12. Pula mea!

    – literalmente, astea au fost primele doua cuvinte ce mi-au trecut prin cap dupa ce-am terminat de citit ultimul punct din textul blogului. dar m-am gandit c-ar fi mult prea vulgar sa si postez asa ceva ca si comment. si-n plus ca… pula mea poate fi overrated. adica noa, toti o folosesc pe post de interjectie, chiar si cand vor sa spuna cu totul altceva. dar de fapt, ce-as fi vrut eu sa zic? – ca doar in fond, nu am prea spus nimic cu toate asta. si totusi, in continuare, acesta mi se pare raspunsul cel mai potrivit. ca vorba aceea, fiecare cu pula lui. si nu numai asta: spunand „pula mea” intr-un mod profund, adanc, si filosofic, poti da falsa impresia ca gandesti intens la ceva, ba mai mult de-atat, expresia ar puta fi o chintesenta, un rezultat al unei prealungi cugetari, exprimat finalmente in doar doua vorbe de duh. si toate astea cand eu de fapt si-n fond… vroiam sa zic doar „pula mea”.

    Inchipuie-ti cum Dalai Lama, sau vreo alta mare personalitate meditationala s-ar retrage pentru meditatia lui de 40 de zile. cea mai nasoala si cea mai profunda, menita sa dea un raspuns la toate marile probleme ale lumii. cu liniste, post maxim, 60 de invatacei incercand sa mediteze si ei prin jur (chiar daca nu reusesc si ei la fel de profund), aproape fara hrana, apa, sau somn, si sta el tot asa, si mediteaza cu zile si saptamani la acel adevar universal inefabil. asa, si dupa fix 40 de zile, „se reintoarce” cu picioarele pe pamant, toti invataceii, plebea si credinciosii asteptandu-l la gura cladirii, a templului sau cortului meditational de 40 de zile, sa iasa Omu’ la iveala. Si iese omul, se-ntinde putin, si-aproape cascand de plictiseala, spune c-o voce destul de subtire, dar joasa si stinsa: pula mea.

    Comentariu de Anonim — Iunie 3, 2008 @ 02:47

  13. Phoai, cata patima!

    Io recomand inca o vizionare la „dragostea dureaza 3 ani”!:P

    Comentariu de Rovana — Iulie 22, 2008 @ 13:19

  14. mda… mi se face si mie greatza…

    Comentariu de Anonim — Iulie 23, 2008 @ 01:28

  15. tare! :)

    Comentariu de temptation dreams — August 28, 2008 @ 09:40


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

