[idiot]

Martie 19, 2008

insert blank disc

Filed under: delir — Pœtrip @ 08:13
Miercuri 12 Martie
Cata, Vanda si eu
pe drum dinspre Bucuresti
la bordul vehiculului spatial
IS-76-SBO
…ce zi frumoasa. sa tot conduci!
Pe unde sa mergem?
Bacau sau Barlad?
E mai bun prin Bacau.
Mergem constant cu 120
Nu oprim deloc deci pana in Iasi?
Nu are rost. Mergem lejer, dar fara pauze
Doar sa luam eventual ceva de baut… o apa, un suc
Si poate ceva de mancare. Niste biscuiti, de rontait
Daaa, nici eu nu am mancat nimic azi dimineata.
Pai o sa oprim sa luam o ciorbita pe undeva
Gasim noi un loc dragut. mai tarziu
Normal, nici n-am plecat bine…
Uite aici, ce scrie? HAN!
Trage pe dreapta
!!!

Am intrat intr-un han „rustic dar modern”, traditional, High Tech si Neo-clasic de la iesirea din Buzau, unde chiar pe prima fila a MENU-ului trona „specialitatea casei”:

CAPUL LUI VLAD TEPES

Am tot ras pe tema asta, dar am derulat grabit filele pana la ciorbe, pentru ca simteam niste tzepe in stomac. As fi avut chef de o Ciorba Radauteana (celebra reteta moldoveneasca cu piept de pui in loc de felii de burta) insa nu exista in menu. De zarzavaturi, de legume, de vita, de porc, de pui, cu perisoare, de burta si ���la loc de cinste, ciorba de cocos!!! (cu taitei de casa!), scrie in paranteza��� minunat! Cu un zambet larg, hotarasc ca asta este pentru mine si ma intind pe spatar, visandu-ma cum am sa horpai din castronul de ciorba de cocos��� ce aroma, ce parfum, ce reflexii hawaiene��� comand foarte excitat borshu pereferat si ma pun pe fumat in timp ce laptopu trage un CD pentru drum, care contine niste SOULWAX, MGMT, HOT CHIPS, 22-20���s, Super Furry Animals, Tiger Tunes, ultimu RADIOHEAD si! (cadem toti 3 de acord, nu se putea fara) BEATLES ��� Rubber Soul. Nici nu aprind bine un camel, ca la masa soseste bulzz-ul cu mama-ligga si mancarica de ciupercute. Cat despre ciorba mea de cocos��� mai am de asteptat. Reaprind camel-ul de la jumatate, suflu fumul cat mai intr-o parte ca sa nu-i deranjez pe comesenii care mananca si incep sa ma intreb in gand cu voce tare de ce oare dureaza atata coirba aia de cocos?��� oare in clipa asta undeva pe o insula tropicala bucatarul hanului scutura un cocotier? Sau poate nu poate sa o sparga, are coaja prea groasa��� Cata si Vanda zambesc, dar le surprind in ochi o cautatura care ma intriga putin. Uit imediat pentru ca iata! Ceremonios, ospatarul isi face aparitia cu ciorbaaa meaaa de cooocooos! Ma holbez in castron, dar trebuie sa recunosc ca sunt profund dezamagit. Arata destul de anost si tulbure. Mai mult, la suprafata pluteste o bucata de piele de gaina excitata. Ma incurajez cu un optimism solid, spunandu-mi ca poate aparenta nu e totul: sa gustam, deci! Suflu in lingura si sorb cu atentie. Hmmm��� unde e gustul exotic, unde e aroma de lapte de cocos, undeee? Las lingura inapoi in castron si ridic dezamagit privirea din bors.

– Culmea��� nu are deloc gust de cocos���

…poate ca era o metafora, zice cata, care inca nu putea sa conceapa ca eu nu glumesc. Amandoi se gandeau ca persist cu glumele mele doar din inertie��� Eu insa, renunt sa mai cred in ceva. S-a daramat o lume. Ma rezum sa introduc in mine, lingura dupa lingura, ciorba fierbinte care-mi face in ciuda cu gustul ei cat se poate de banal. Ca sa-mi stavilesc lacrimile, ma consolez ca la urma urmei, e o ciorba destul de buna de gaina. Ding!

– Mai! Pai stii care e faza, de fapt? Nu e ciorba de cocos, e de cocosh!
Nu sunt diacritice in menu si de asta am fost pacalit!

hmmm. imi dau seama ce penibila e deductia mea. Poate ca am spus cu voce cam tare, pentru ca cei cativa oameni de la alte mese se uita la mine si la castronul meu, surpinzandu-mi pe figura expresia de om care pentru prima oara descopera ca exista forta gravitationala si i-e frica deodata sa nu fie strivit de suprafata pamantului. Abia acum Cata si Vanda se prapadesc de ras, ei sperau pana in ultima clipa ca eu ma joc, ma auto-ironizez, ca o fac pe prostul, pe naivul, insa in nici un caz nu-si inchipuiau ca eu CHIAR CRED ca voi primi o supa de cocos��� Derulez filmul inapoi, de la Capul lui Vlad Tepes care mi-a starnit imaginatia, la faptul ca, la urma urmei, cand am comandat, am cerut ���cocos��� si NU ���cocosh������ as putea oare sa ma plang? Sa-i dau in judecata pentru ca nu am fost servit cu ce am cerut? Pana la urma, am cazut in propria capcana a jocurilor periculoase de cuvinte. Nu am acceptat realitatea nici cand mi s-a catarat cu ghearele in cap si-mi urla in urechi „Cucuriguuu” trezeste-te!

CD burned succesfully

6 comentarii »

  1. EU CITESC, CITESC SI MA GANDESC: POVESTEA ASTA O STIU, OARE BOTEX A INCEPUT SA-SI REEDITEZE BLOGURILE CA SA LE FACA MAI SAVUROASE SI APOI…AAAA, MIE MI-A POVESTIT-O LIVE! ITI DAI SEAMA CA IDIOT A DEVENIT MAI PREZENT PENTRU MINE DECAT STEFAN?

    Comentariu de Anonim — Martie 19, 2008 @ 10:40

  2. =))

    Comentariu de Martinette — Martie 19, 2008 @ 11:02

  3. de acum sa ceri ciolan!
    si os de ros!

    Comentariu de jock — Martie 19, 2008 @ 11:05

  4. „Arata destul de anost si tulbure. Mai mult, la suprafata pluteste o bucata de piele de gaina excitata.”

    :))

    Comentariu de Anonim — Martie 19, 2008 @ 12:58

  5. mă tot gândesc ce bine o fi râs ospătarul când s-a întors cu comanda… gen:”bă, IDIOT-ul de la masa aia a cerut ciorbă de cocos!:))”

    Comentariu de Anonim — Martie 19, 2008 @ 14:00

  6. GATA CU PROSTIILE! DE AZI INAINTE INCEPE SERIA AMINTIRILOR!!!

    @jok: la drum lung mananc numai supe, ceorbe si borshuri. nu stiu de ce.
    @andreea: acuma m-ai bagat la idei. daca in menu era chiar ciorba de cocos si ospataru ala maniac a adus de cocosh in loc, doar ca sa vada special ce fatza fac eu?

    Comentariu de Anonim — Martie 19, 2008 @ 14:39


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

