[idiot]

Martie 14, 2008

Entry for March 14, 2008

Filed under: delir — Pœtrip @ 04:44

March 14…

suna atat de bine,
desi nu e decat o zi
ca oricare alta

de fapt
este sfarsitul
zilei de 13 martie

(…)

dimineata asta
am condus o fata frumoasa acasa
(ce zic ”frumoasa”? FENOMENAL de frumoasa!)

dar nu inainte de a trece pe la mcdonalds drive in de unde am comandat (fara masina) cate un minunat Chicken Premiere

am mers cu taxiul pana la blocul ei, facandu-ne ca ignoram cu masochism punga de la Mec, pe care o tineam strans in degetele inclestate

am zabovit putin impreuna pe treptele reci ale Asociatiei de Proprietari, am mancat cu pofta, am ascultat privighetoarea si am mai vorbit o vreme de una-alta…

[error: text missing]

cu un zambet tamp am intrat in lift si m-am oripilat descoperind ca pe tot parcursul timpului avusesem lipite de dinti niste particule de sandwich

am adormit cand s-a luminat de-a binelea, uitand sa apas ”post this entry”

6 comentarii »

  1. i bun că ADORMIŞI după entry-u’ ăsta. bin’ că nu te TREZŞI să-l scrii.

    Comentariu de călin — Martie 14, 2008 @ 05:05

  2. ma! fuiaiaiaiaiai ce fain ti s-o intamplat!
    ma! cel mai bine ca nu ai ramas intre dinti cu on floc ma! de pe la doamnele ce lucra la mac ma! sau no si din alte parti!
    ma!

    Comentariu de jock — Martie 14, 2008 @ 06:28

  3. s-a facut primavara Stefan? Iar?!…mama masii de treaba. :)

    Comentariu de Alina M — Martie 14, 2008 @ 06:50

  4. gentlemanii din ziua de azi! auzi acolo… a condus-o acasă cu taxiul!

    păi toată ideea condusului acasă e de fapt o probă… faptul că esti în stare să mergi pe jos prin frig pentru ea, cu Chicken Premiere-ul aburind arată că esti o0m serios… auzi la el! TAXI?!?!

    Comentariu de Anonim — Martie 14, 2008 @ 07:24

  5. vez’ mă jockule? asta să-ntmplă fi’n’că-şi dădu cu COREGA.
    @alianm: n-are importanţă. dac-ai prins-o, nu concează nişi că ploauă, nişi că ninje.
    @andrea: jenteleman? poace. da să nimerii ca fata să şadă n drumu’ lui spre casă; şe erea să facă? s-o leje pă porbagaj? s-o leşe-n frig?

    Comentariu de călin — Martie 14, 2008 @ 10:19

  6. aha! deci in premiera ai condus un chicken fenomenal pana acasa . era din categoria „hens” sau „pullets”? :)))

    Comentariu de Anonim — Martie 15, 2008 @ 03:39


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

