[idiot]

Martie 9, 2008

ra-ke-ta-ke-ta

Filed under: delir — Pœtrip @ 04:13

interpret: Calin (file de manea)

melodie: Cand eram, eram (cu locomotiva padurile cutreieram)

stiu ca e duminica dimineata si sunteti cu totii osteniti dupa ce ati dansat toata noaptea pe manele de v-ati rupt tocurile si ati umplut maieurile de transpiratie asa ca va ofer o minunata mostra de Muzica Adevarata, in speranta sincera ca va veti mai educa gusturile de tractoristi sinistri si mironostite sclifosite. iata, deci, o PALMA low-bugdet peste poponetele noastre roz si grasute. un lucru nu am inteles inca: oare e un clip umoristic sau cumva tarafu asta chiar se ia in serios? cred ca ambele in acelasi timp :)

7 comentarii »

  1. io tăt nu văz legătura ntre rake-take-take-tă şi locomo-tivă-tivă. nici nu ascultai cntarea(?) pn la capăt, că pe lngă faptu’ că omu’să chinuie, i şi lungă(cntarea, nu raketa). lasă-mă să mor (să mor) cu gusturile mele de tractor ist ministru care să rezumă (şi se mai extinde oleacă) la genurile, artiştii sau pesăle de pă blogu’ meu. nu-s io interpretu’ acestei „prea minunace”. ş ce nu ai nţăles tu, io am prişeput: da!

    Comentariu de călin — Martie 9, 2008 @ 04:36

  2. din categoria: te dore tata pula!

    ma!

    da ceva azur nu ai?

    piesa aia cu se marita mona mea!

    Comentariu de jock — Martie 9, 2008 @ 06:19

  3. e CLAR o fa-ca-tu-ra! pe langa faptul ca probabil e o bucata sarbeasca (Vestul, fruncea) n-ai observat? : vocalistul seamana izbitor cu Duckadam, acordeonistul este evident Ringo Star, iar gagica e Annie Lennox bruneta in perioada The Tourists!

    Comentariu de ionut p — Martie 9, 2008 @ 14:40

  4. mai Fanica dupa shi-oi be ghini, poa’ o s-o pot asculta shi io.. altfel … daca n-am .. nici ‘mnezau nu-mi shere, asa tu jiaba….

    Comentariu de Anonim — Martie 11, 2008 @ 18:03

  5. daca puneam pariu, pierdeam. era ultimul gest , actiune, lucru manual, etc, de care te credeam in stare. nici macar in glkuma, ironic, in nici un fel, nu as fi crezut sa gasesc asa ceva in jurnalul tau postmodern.

    Comentariu de Anonim — Martie 12, 2008 @ 10:56

  6. stiu. si nici macar nu e prima oara, am mai facut asta o data, cu ”what what in the butt”

    nu pretind ca-mi pot controla creierul sa ignore o realitate. nu pot elimina cuvantul ”manea” din DEX. asa oameni, cum este CALIN, imi aduc aminte ca unii dintre noi ne tragem din maimute, altii incearca cu disperare sa devina.

    Comentariu de Anonim — Martie 13, 2008 @ 06:18

  7. dupa fotografia .. (t)urban viole(n)t, cred ca iti poti permite absolut orice :)
    te declar in mod irevocabil si subiectiv, mister yahoo blogs.

    Comentariu de Anonim — Martie 15, 2008 @ 00:51


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

