[idiot]

Martie 4, 2008

Poezie patriotica in care culmea! apare cuvantul mai sus mentionat

Filed under: delir — Pœtrip @ 17:05

Niciodata nu poti sa le ai chiar pe toate si totdeauna ai de fapt cam tot ce se poate

deee oaaa reee ceee…

Cand totul e prost, cauta pe cineva care sa meaga la baut cu tine, iar cand totul e perfect, se gaseste mereu cate ceva care sa nu mearga bine!

singuratate

cu un singur idiot nu se face primavara:
[si-a dat seama/sida singur de la atata laba]

Fratilor! Am compus nijte versuri care chiar suna bine! Au de toate, rima, umor, filosofie, sensibilitateee, absurd… Crapi de ciuda eminescu!

Despre Doru
(de casa)
La moldoveni

Porcu scurma
Gainile cotcodacesc
Mie mi-e dor sa ma cac
Pe pamant romanesc

(se putea fara cacat domle, da’ se pu-tea???)

…ia uiteee pentru ce m-am trezit eu la ora tri noaptea!!!

12 comentarii »

  1. şi ce cetesc eu la aceeaşi oră…

    Comentariu de călin — Martie 4, 2008 @ 17:15

  2. ha! ciudati mai sunt si artistii astia, cum ii paleste asa deodata inspiratia, ca se confunda cu cufureala. se trezeste omu cu noaptea-n cap, se da jozdinpat, se asazapevece, se caca si hop! deodata ii iese si-un catren patriotic… ca sa vezi, ca sa vezi… ntz-ntz-ntz-ntz

    Comentariu de Anonim — Martie 4, 2008 @ 17:15

  3. n-ai somn, hai?

    Comentariu de călin — Martie 4, 2008 @ 17:16

  4. Mai stiu si eu niste versuri misto:
    Ca cand eram in satu’ meu,
    Ca cam asa cantam si eu
    Ploua ploua, babele se oua,
    Ouale-s de lut
    Babele se……

    Comentariu de Anonim — Martie 4, 2008 @ 18:19

  5. …fuji d’aci,
    că cnd văzu mihai viteazu
    că călău’ vrea să-i taie capu’,
    se gndi că care-ar fi scăparea…

    Comentariu de călin — Martie 4, 2008 @ 21:16

  6. ma! ceva de futut la chisinau?
    ca rushtele is cam futacioase ma! mai futacioase decat moldavele de la iasi!

    Comentariu de jock — Martie 4, 2008 @ 21:58

  7. in primele 10 minute in care am ajuns la chijnau, s-a topit o sticla intreaga de votca. tocmai ma gandeam ce bine merge si ce repede se duce, cand am realizat ca intre timp s-a terminat si a doua.

    cu asa o primire si in ritmul asta, un baiet sensibil ca mine devine ca o animala si uita de ”futut”… cauta dragoste

    Comentariu de Anonim — Martie 4, 2008 @ 23:46

  8. =))

    Comentariu de Anonim — Martie 4, 2008 @ 23:55

  9. deci ai ratat blondele din chisinau…

    Comentariu de jock — Martie 5, 2008 @ 08:59

  10. dac-acu` ai ratat blondele din chijnau, dat-aviatoare cand dai pe-acolo, soptestele suav la ureche asta si cu siguranta c-o sa primesti ce-tz doreste sufletelu` ala de artist:

    iubita mea cu ochii ca cacaua
    că cnd te văd mă fac ca carameaua
    că cnd aud cucul cum cantă
    că care din mine
    că care din tine
    cnta mai bine.

    CU-CU

    (si cu „toba” maaaaaaare)

    Comentariu de Anonim — Martie 5, 2008 @ 10:16

  11. sopteste-le*

    in alta ordine de idei:
    mai flacau, iar ai probleme cu digestia?

    Comentariu de Anonim — Martie 5, 2008 @ 10:17

  12. bai domnu jock superstar s-ar putea sa ramai fara ziar si fara bijuu cand s-o enerva moldovanca de la iesii din mine. Si sa vezi tu cum vei vrea sa-tzi retractezi cuvintele si n-ai sa te mai gasesti. ;) no offence lol

    Comentariu de Anonim — Martie 6, 2008 @ 13:48


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

