[idiot]

Februarie 25, 2008

[idiot] se destainuie

Filed under: delir — Pœtrip @ 00:00

Am o intrebare. Care-s lucrurile alea fara de care chiar nu ai putea sa traiesti? Internetul? Calculatorul? Curentul electric? Roata? Haha. daca ai avea de ales traiul pe o insula populata, ai supravietui, sau te-ai sinucide pentru ca iti lipseste big mac-ul, mall-ul, converse, starbux, vdtv… Eu cred ca in timp ce ti-ai sufla mucii in-o frunza de brusture si ti-ai tarai bucile prin pamant ca sa te stergi la cur, ai multumi cu lacrimi in ochi ca traiesti.

Chiarsi asa, fara TOATE. Cu ele sau fara ele, tot o maimuta esti.

Cel mai mult imi provoaca greata cuvantul ”brand”. Si pe toti fraierii care se cred smecheri tocmai pentru ca alearga dupa etichete. Tara te vrea prost, dar tu faci exces de zel, nene. Incearca sa vizualizezi: esti un sclav manipulat de altii mai inteligenti evident dar interesati doar de banutii tai, pe care tu ii scoti cu atata satisfactie din portofel crezand ca AI NEVOIE de brandul lor.

Acuma, pseudo-cititorii de bloguri nu au decat sa dea remove friend daca nu-s de acord. Si asa am prea multi prieteni, ceea ce ma sperie ingrozitor.

poti trai fara [idiot]? of course. esti mare acuma, te descurci si singurel. fa pasi, catinel. norocu’ tau e ca nu vreau si eu sa te fac dependent.

Idiot nu este un brand si cred ca este evident ca am facut tot ce am putut ca sa-i contrazic orice consecventa, coerenta sau unitate de stil. Nu am incercat niciodata sa fiu comercial si adevarul e ca ma doare-n cur de cititori. Oricum nu intelegeti nimic.

Dar… Ce e de inteles?

Cei mai destepti decat mine sunt cuceriti de faptul ca lipseste absolut orice fel de IDEE pe pagina asta, ceea ce li se pare foarte irezistibil de amuzant.

Cei mai prosti decat mine au impresia ca aici sunt o sumedenie de idei nostime, valoroase si inteligente, ceea ce li se pare foarte irezistibil de amuzant.

Cat despre mine… Imi vine cateodata sa fac implozie de jena. Ma calmez doar dupa ce-mi aduc aminte ca, din fericire, am ales cel mai bun titlu de pagina pentru mine. Un scriitor adevarat (asta n-am citit-o nicaieri, tocmai o zic eu) este acela care-si gaseste forma cea mai adecvata pentru ideile sale. Chiar si atunci cand nu are vreuna. Eu mi-s [idiot] si mi-am castigat dreptul de a ma comporta ca atare.

ma duc sa beau o Budai Beer.

18 comentarii »

  1. ma! io cred ca nu as putea trai fara sa ma duc la futut ma!
    apoi ca ma duc la futut in chilotz D&G sau in chilotz de supra cu o suta de mii cinci bucati, din aia de ti se fac coaiele mich din cauza elastanului e alta poveste!

    ma! daca oamenii alearga dupa brand dumnezau sa le ajute!

    si io imi cumpar numa camasi lacoste si ralph lauren! si tricouri polo tot lacoste! da mi le cumpar de la pretenii frantei ma! adica de la hotz ma! la jumate de pret! intelegi!

    ca sa crape inima-n ei de ciuda! intelegi ma!

    da no!

    ma?

    de ce sa te stergem ma?

    esti un bolund ma! si ne place sa te citim!

    Comentariu de jock — Februarie 25, 2008 @ 00:17

  2. :) Nu te speria jock, pe insula aia va FI de futut. trebuie sa traim ca oamenii, atata tot.

    :) si sa semnam un contract de exclusivitate cu distribuitorii de prezervative ”coitus inter-ruptus”

    Comentariu de Anonim — Februarie 25, 2008 @ 00:35

  3. 1. eu nu as putea trai fara muzica.deci nu ma duc in nicio insula fara ceva player,iar acolo sper sa gasesc copacii batero (cei care fac baterii alcaline) :)).
    2. eu una nu dau remove friend
    3. am senzatia ca ai stat mult pe buda, de ai gandit atatea :)))
    4. neata

    Comentariu de Anonim — Februarie 25, 2008 @ 01:03

  4. Eu n-as putea trăi fără inimă, ficat, un rinichi, plămâni, etc. În rest ia-mi orice si mă descurc eu cumva:D

    Comentariu de Anonim — Februarie 25, 2008 @ 01:21

  5. no ashe ma!

    cum adica? sa nu lasam in ele? ioi! bine ma! o facem si pe asta!

    Comentariu de jock — Februarie 25, 2008 @ 01:52

  6. uau! iaĹźu` vorghi! cicî acolo-Ĺź duc viacu` jeniili. In Copou cu-o Budai biăr `n mânî.
    Sa ne traiesti tu cu Iasul tau frumos si cu ideile tale Idee.

    Comentariu de Anonim — Februarie 25, 2008 @ 02:10

  7. „Ma bucur ca nu ma numar printre femeile frustrate…ma bucur ca imi traiesc orgasmele, ma bucur ca imi place sa citesc, la fel de mult cum imi place sa sug pula” am incalecat pe-o sha sh-am incheiat citatul
    oare ce aroma are prezervativul „coitus interuptus”?

    cat despre aluzia la „Budai Beer”…
    stiti voi: fratii mai mici se mandresc/invidiaza cu realizarile fratilor mai mari
    dar un frate mai mare, un adevarat frate mai mare, MEREU va considera ca intr-un fel sau altul, este si meritul lui o realizare de-a fratelui mai mic…

    ca intelept am devenit in iasi… se pare CA CAldura caminului si a colacului de wc mi-au priit :)

    nush’ceam avut azi de dimineata… imi adusesem aminte de moda imbratisata de multi de pe blog care afisau intr-o postare (nu fara self-contentment) siglele firmelor care le definesc viata. chiar si in gluma, mi-ar fi jena sa ma definesc astfel. mi-ar fi mila de mine.

    Comentariu de Anonim — Februarie 25, 2008 @ 02:16

  8. In esentza sunt o maimutza, dupa cum ma autodeclarasem si sper din tot sufletul ca societatea asta de… consum, cu toate constrangerile si avantajele ei, sa nu ma fi deformat in asa hal incat sa nu fiu in stare sa supravietuiesc pe o insula, sa fac crize de isterie ca n-am mp3 playerul sau cartea preferata, ci sa fiu in stare sa-mi cant propriul cantec batand in doua bete de bambus si sa scriu in jurnalul de frunze de bananier cum l-am intalnit pe Vineri.

    Comentariu de Martinette — Februarie 25, 2008 @ 02:50

  9. baaa ciudata treaba cu w.c-ul asta!!chiar dubiooos!dupa niste ani de practica am ajuns la concluzia ca pe buda ai cele mai mari revelatii si cred ca in acest sens nimeni nu ma poate contrazice!poate ca pe buda suntem cea ce suntem noi cu adevarat:simplii,fara conversi h&m levi’s si altele pentru ca in buda nu ai nevoie de toate astea sa te scremi!esti tu cu tine contra unei probleme de kkt si daca rezolvi problema asta esti cu adevarat „free spirit” deci poti comunica cu „fortele celeste ”
    parerea mea: oameni obsedati de brend sunt oameni cu o personalitate precara care vor sa compenseze lipsurile lor cu un ambalaj care sa „vanda marfa”!calitatea-asta e altceva!sunt prea sarac ca sa imi permit sa ma imbrac prost,o marca buna de calitate buna e o investitie pe termen lung(chiar daca e luata la solduri sau pe sub mana in gura oborului)!
    si stai linistit instictul uman de conservare e mai puternic decat orice brend,iar daca ai fi izolat cu o persoana draga intr-un loc fara mancare crede-ma iti dau 40 de zile in care o vei manca fara sare ,fara piper si ne gatita doar ca sa iti salvezi viata ta cacacioasa si plina de idei revolutionare si sa vezi atunci revelatie divina!!!
    p.s :cum se numeste un om cu idei?idioooooot!

    Comentariu de libelula — Februarie 25, 2008 @ 03:22

  10. Pă, io cred că n-ai pute trăi pă insula aia fără [idiot]. Zău aşe, ar hi tare greu, rău, naşpa.

    Comentariu de călin — Februarie 25, 2008 @ 04:25

  11. Daca te-ai trezi maine dimineata pe o insula rupta de lume (populata sau nu), sau daca te-ai trezi teleportat cu 2-3 mii de ani in trecut in acelasi spatiu geografic, cred ca prima intrebare care ar trebui pusa ar fi oare ce ai PUTEA face TU, ca individ mandru al secolului XXI (cu cunostintele culturale si tehnice aferente) ca sa-ti faci traiul mai usor!
    Ai putea GENERA curentul electric? Ai putea „inventa” penicilina? Ai (re)scrie Hamlet?
    Ar avansa societatea in care te-ai trezi, datorita tie, macar cu 100 de ani? sau te-ai topi infrant, la fel de mediocru, nestiut si necomplexat yankeu, intr-o lume deja asezata ?

    Comentariu de ionut p — Februarie 25, 2008 @ 05:42

  12. enqueque si eu un comment in „winamp” de reactii fara pretentia de a face vreo diferenta. chestiile care au devenit tabieturi sau mini dependente ar fi chestii care mi ar lipsi dar nu m ar afecta in mod ireversibil. brandurile nu le vad neaparat ca mijloc de manipulare. este la latitudinea clientului dc subscrie sau nu si cel putin firesc din partea producatorului sa creeze strategii ca sa si vanda produsul.partea cu investitia in haine de marca nu se aplica intotdeauna. calitatea produsului nu sta sub umbrela unui brand sau pret. trebuie sa fii informat ca sa obtii ceva ok. am scris mult, ma simt un pic pisaloaga dar o sa treaca. ca pseudo cititor m a captat pseudo subiectul.

    Comentariu de Anonim — Februarie 25, 2008 @ 09:36

  13. deci ma! lasam au ba in ele cu prezervativele astea? io parca totusi ash lasa!

    Comentariu de jock — Februarie 25, 2008 @ 09:49

  14. eu cred ca tu deja nu mai traiesti, asa ca poti trai oricum :)

    Comentariu de Alina M — Februarie 25, 2008 @ 10:40

  15. poti trai fara [idiot]? of course. esti mare acuma, te descurci si singurel. fa pasi, catinel. norocu’ tau e ca nu vreau si eu sa te fac dependent.

    Chisinau joi?

    Comentariu de Anonim — Februarie 25, 2008 @ 16:16

  16. iar unii foarte deshtepti pot urmari in aceste delirari o evolutie necontrolata a unei psihoze. Shi nu shtiu daca nu vb cumva despre commentarii. Eshti sigur ca oamenii ashtia exista shi nu sunt doar produsul bolnav al buricelor tale?

    Comentariu de florinache — Februarie 26, 2008 @ 03:02

  17. :))) (Poftim niste „semne de punctuatsie grupate in emoticoane”.)

    Comentariu de Anonim — Februarie 26, 2008 @ 05:42

  18. Ce zici tu, am intzeles.
    Ce nu mi-e clar e… ce-i cu Bocancul ala Clujana din background? Daca nu e Clujana, sper ca ti-e clar si tie ca brandul e de la ei furat. Nu? :)

    Comentariu de Anonim — Februarie 29, 2008 @ 04:11


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

