[idiot]

Februarie 22, 2008

ne futem pe elipsa, in lipsa de altceva

Filed under: delir — Pœtrip @ 03:32

stefan…

mmm…

stefaaan…

m-mmm…

Stefan!

M!

rastignit pe diagonala patului nostru nuptial, ma incapatanez sa nu ma trezesc, desi mangaierile ei ma cam sacaie.

Stefan… hai sa vedem elipsa!

??? recunosc, cuvintele ei m-au frapat atat de puternic, incat am holbat un ochi, apoi si al doilea.

eee-lipsa?

a sarit din pat si a tras violent perdelele in lateral, oferindu-ne privirii ecranul panoramic al cerului noptii, pe care troneaza o luna imensa, acoperita de o umbra rosie.

m-am ridicat in capul oaselor cu ochii beliti si mi-am rearanjat perna ca sa o pot vedea mai bine.in momente ca astea nu POTI sa nu te gandesti la un milion de lucruri… la miscarea asta cosmica vizibila acum cu ochiul liber care aliniaza planetele cateodata la anumite intervale gigantice de timp, iar eu care stau calare pe axa asta, atat de insignifiant. CA-CAT! nu se poate sa nu vezi cat esti de mic. iar ea… ea sta desculta, pe varfurile degetelor, imbracata doar in baby-doll in dreptul ferestrei si imi zambeste, de parca ar fi meritul ei ca eclipsa e acolo, pe cerul negru de deasupra orasului.

iti plaaace?

brrr. trage perdelele. e HORROR!

i-a cam disparut zambetul ala cat coada unei comete. a venit incetisor in pat si s-a cuibarit sub bratul meu.

stefan…

m.

hai sa facem dragoste!

mi-am dat seama imediat ca e o idee buna. chiar asa, sa ne futem pe eclipsa.

a fost minunat. mi-am adus aminte cat de frumoasa e, cat de minunat este corpul ei in lumina aia horror a lunii care palipita rosu. a fost minunat.

nu mai facusem dragoste tocmai de la cutremur.

11 comentarii »

  1. si la tzunami poate faceti si un copil

    Comentariu de Anonim — Februarie 22, 2008 @ 03:46

  2. -pa, lipita!
    -pa, lipitu’!

    Comentariu de Anonim — Februarie 22, 2008 @ 03:46

  3. te-ai scos cu eclipsaaaaa

    Comentariu de Ushna — Februarie 22, 2008 @ 03:55

  4. Haha

    Comentariu de Anonim — Februarie 22, 2008 @ 03:55

  5. mmm…

    Comentariu de Anonim — Februarie 22, 2008 @ 04:17

  6. Care cutremur? Ala din 77 ?:))
    Eu am ramas foarte dezamagita de eclipsa, pentru ca luna inca se VEDEA!!!

    Comentariu de Anonim — Februarie 22, 2008 @ 04:56

  7. Eu m-am trezit buimaca pe la 3 jumate, m-am impleticit pana la fereastra, da’ n-am reusit sa deslusesc nici o eclipsa, asa ca m-am impleticit inapoi in pat. Era foarte multa lumina, asta tin minte.

    Comentariu de Anonim — Februarie 22, 2008 @ 05:45

  8. de inundatii… NIMIC? :D

    Comentariu de Anonim — Februarie 22, 2008 @ 06:15

  9. cu totii nu ne futem din lipsa de eclipsa,si tocmai de-aia presimt o elipsa…:))

    Comentariu de Anonim — Februarie 22, 2008 @ 09:50

  10. ma! esti reimpacat? fuai ma! tu esti o lejenda vie! brava! man!

    Comentariu de jock — Februarie 23, 2008 @ 22:57

  11. a fost eclipsa si eu nu am stiut? pacat…as fii tras si eu de omu’ meu ca ea de tine…poate asa ma alegeam si eu cu un sex pe cinste.*tot de la cutremur nu mai stiu ce-i ala*

    Comentariu de Gone4good — Februarie 25, 2008 @ 07:42


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

