[idiot]

Ianuarie 29, 2008

dragii mei cititori

Filed under: delir — Pœtrip @ 04:49

am emotii sa mai postez ceva acum dupa [bleg] 500 – am impresia ca am intrat parca in alt an calendaristic, sau poate chiar alt mileniu…

vineri dimineata soseste sora-mea cu avionu din Franta si trebuie sa o duc cu masina in Iasi, deci moldovence, hiraicam puneti-va chilotii cei buni.

dar ca sa nu las bucurestiul chiar indoliat, am o surpriza. ghici? ghici? ghici? evident

…………………………..
vineri 1 Februarie, Clubul Taranului
concert TRAVKA!
…………………………..

de vreme ce in calitatea mea de Dumnezeu al Rockului Romanesc voi fi tartor la intrare, va sfatuiesc sa veniti cu banutii pregatiti de acasa. 15 ron, pentru artisti. d’asta e bine sa fi „manager”: nu trebuie sa futi fanele, ca nefericitii aia din formatie. eu raman geniul anonim din spatele muntilor de contracte-fara-acte si poate chiar motorul spiritual nu numai al TRAVKA, ci si al intregii miscari, la scara planetara. nu ma intrebati care miscare, ca nici eu nu stiu.

deci: drajii mei blogări, dragii mei [cititori], va astept pe toti vineri dupa orele 21:00 la clubu mai sus mentionat (in zona Piata Victoriei) daca nu pentru travka macar ca sa ma vedeti pe mine. va astept. peace! cat timp se va invarti pamantul, va exista si miscarea de revolutie!

P.S. iacata ce mesaj am mai primit pe messenger mobile – parca m-a uns cu unt…

anuta > ce zici de o tura duminica la teatru… ah degeaba iti scriu aici ca nu imi raspunzi…

anuta > iti las pe blog… acolo e inima ta

anuta draga, raspunsul si motivul sunt implicite in postare. blog-ul… atat mi-a mai ramas sa iubesc si eu pe lumea asta

17 comentarii »

  1. +i

    Comentariu de Anonim — Ianuarie 29, 2008 @ 05:29

  2. acuma pe bune si f serios, ca te-ai tot tras pe cur sa raspunzi la intrebarea asta, mai esti impacat au ba, pareai un om fericit pentru ceva timp, se vedea chiar si printre cele 500 de postari ale tale! nu de alta da eram curios sa vz daca la altii tine impacarea cu o fosta mare iubire! cxa la mine nu a tinut!

    in rest! chilotzii jos la blondele din tudor, copou sau pe unde mai stau ele!

    Comentariu de jock — Ianuarie 29, 2008 @ 05:55

  3. nu a tinut

    Comentariu de Anonim — Ianuarie 29, 2008 @ 05:56

  4. Martha aduce dulciuri frantuzesti!!!

    Comentariu de raluca maria — Ianuarie 29, 2008 @ 06:01

  5. ma! stii cum e cate o faza din asta? oricati chilotz ar deveni dupa, tat nu trece! da no!
    ca sa uitam, traiasca chilotzii diversi si multi!

    Comentariu de jock — Ianuarie 29, 2008 @ 11:19

  6. ce ai uai cu teatrul? nu fi melodramatic….
    ai putea sa iubesti starile de acolo…
    termina cu victimizarea

    Comentariu de Anonim — Ianuarie 29, 2008 @ 15:30

  7. fata G punct te pricepi si la probleme de love? io credeam ca numa la filme si teatru!

    Comentariu de jock — Ianuarie 30, 2008 @ 04:40

  8. De ce verdes imparat?Ai nevoie de consilieri?
    Ma mai pricep si la desen,arhitectura,urbanism ,literatura ,pictura,scris.
    Dar sigur.TU stii ca eu nu am responsabilitati si o ard aiurea inca la mamica.
    Cat despre iubire…sa ne fie cu banat..domnul nostru al vrea sa-l vaza pe maritul imparat…
    de-o fi una de-o fi alta ..ce e scris si pentru noi
    bucurosi le-om duce toate de e pace ,de-i razboi.

    Comentariu de Anonim — Ianuarie 30, 2008 @ 08:23

  9. io cred ca cineva nu are digestia in regula! balonari! arsuri! constipatii! etc!

    Comentariu de jock — Ianuarie 30, 2008 @ 10:37

  10. aaaa! era sa uit! plus partzuri!

    Comentariu de jock — Ianuarie 30, 2008 @ 10:41

  11. de aia e bine sa nu te certi si nici sa fii certat.

    P.S. Noi ne vedem poate pe scarile care duc/aduc de la baie. Eu nu mai trebuie sa beau alcoholice. Ametzeala e una din starile mele perene.

    Comentariu de Anonim — Ianuarie 30, 2008 @ 11:41

  12. de la inceputul saptamanii am zis ca merg la travka. deci voi fi acolo. sa ma bati pe umar, cum ti-am zis eu mai demult.

    atunci cand o sa incerc sa ma strecor pe la spatele tau, fara sa platesc… :)

    Comentariu de Anonim — Februarie 1, 2008 @ 01:21

  13. Eu am zis ca nu merg si nici ca m-am dus.
    Poate te-am luat prea in serios!
    las ca te-ntorci tu de la iasi si te iau la misto pe la premiere si repetitii…Cum ne fura invoiala doar…

    Comentariu de Anonim — Februarie 2, 2008 @ 04:12

  14. Hihihihi… Te-am vazut draga idiotule cu fata ta la teatru! Ati avut locuri privilegiate. Ti-am vazut zambetul abia mijit din profil toata piesa. :)

    Comentariu de Rovana — Februarie 3, 2008 @ 10:04

  15. hehe nu eram chiar „la teatru”, ci la lacto-bar. si sa stii ca inside i was really laughing ;)

    Comentariu de Anonim — Februarie 3, 2008 @ 16:51

  16. si nu eram chiar simplu spectator… nu nu. jucam rolul lui Antoine, sotsu incornorat a lu curva aia de Alice…

    Comentariu de Anonim — Februarie 3, 2008 @ 17:01

  17. :)

    Comentariu de Rovana — Februarie 4, 2008 @ 13:05


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

