[idiot]

Ianuarie 27, 2008

aniversare

Filed under: delir — Pœtrip @ 21:10

Yacam ajuns laa 500-a postare. blog 500. idiot 500 cu caracter gotic. parerea mea este ca multe sunt porcarii imense, da’ cine ma cred eu sa critic? nu ma cac in gusturile voastre. vreau sa fim foarte veseli impreuna in viitor. probabil ca mizeria in care voi trai de acum inainte de cand mi-am dat demisia imi va furniza puternice experiente de viata care ma vor face sa fiu foarte prolifique pe plan creativ. a venit iarna si greierasul canta pentru ca nu are ce manca. nu-i asa, batrane monarhist? mereu m-am mirat de numarul de cititori care ma devoreaza constant: pur si simplu ma frapeaza ca nu este egal cu multimea vida. daca plec in munti o saptamana fara conexiune internet, gasesc la reintoarcere in lumea civilizata mesaje ingrijorate de la tot felul de necunoscuti: „dar de ce nu mai scriiiii pe blog? nu mi-a priit nici o dimineata de o saptamana incoace! ma sinucid!” cateodata PS este: „te visez in patul meu. vreau sa te pipai in timp ce scrii. felul cum vezi lumea este minunat si cred ca daca ti-o sug voi gusta si eu o mica particica din universul asta fantastic. te rog, hai sa o facem pe tastatura sacra a calculatorului tau! las fereastra deschisa, vinooo”. bineintels ca din noblete si puritate nu am dat frau liber asemenor invitatii ba chiar am incercat cu toata duiosia de care sunt in stare sa aduc pe calea cea dreapta sensibilele suflete care ma adorau si suspinau de fiecare data cand aruncau clatita in sus cu tigaia. astfel am casigat ca Admiratoare Pana la Moarte si Adulatie Suprema Fara Limite de Jur Imprejur cohorte de profesoare, armate de librarese, cirezi de actrite, buchete de eleve, mame-arhitecte si cateva stoluri ratacite de studente cu chilotii-n cur. daca am atras si cativa gay sunt chiar flatat mai mult decat va puteti imagina. cum zicea si frate-meu batandu-ma pe umar, „cate un mic homosexual exista in fiecare”. in sens transcedental, of course. in generozitatea mea absoluta, ma las adulmecat cu gratie si de voi. oricum cred in secret ca Dumnezeu a facut o greseala cu mine, in corpul unui barbat a pus un asexual. a nu se confunda cu atotsexual sau ex-sexual. stiti ca nu am facut compromisuri si nu am postat nimic aici de dragul popularitatii si scandalului. nu e vina mea ca voi dati search numai cu cuvantul „cacat”. de fapt, nici macar nu ma intereseaza daca cititi sau nu. eu urmaresc doar numarul de accesari, va multumesc ca sunteti atat de amabili. mi-am cumparat o punga de alune amare cu banii castigati din blog. am acceptat demult gandul ca nu voi fi inteles si luat in serios in timpul vietii, dar ma multumesc cu gandul ca proprii vostrii copii ma vor studia in manualele de clasa a 5-a. va fi zambetul meu din eternitate.

si acum:

in joaca am aruncat o privire pe aici si din pura curiozitate am schitat niste concluzii. fara falsa modestie, iata:

statiztici idioate.

500 postari.Since Jan 2006 to Jan 2008. Page Views 165,877. adica 331 virgula 754 vizualizari pe postare. evident, nu-s utilizatori unici. probabil zilnic 330 sunt ale mele si 1 virgula 754 ale voastre. aproape 2 ani. aproximativ 227 pe zi. deestul de bine zic eu, avand in vedere ca cel putin jumatate de an primele postari erau citite doar de 3 prieteni dintre care unul vorbitor de limba engleza, Rollo. cred ca Stimabilul Alex a fost chiar primul, pe vremea cand pagina asta se chema „mic-la-stat-mare-la-sfat” si aveam profil cu pitikisch de gradina. abia de curand am ajuns vedeta de blog si se inroseste contorul la fiecare capodopera pe care o germinez aici. [idiot]-ul a luat-o de jos la inceput. dar sa continuam cu statistica distractiva.

top-ul tagurilor.


10 postari despre weekend, 45 postari cu vot, 10 despre vamaveche, 37 despre travka, 5 cu desene animate, 5 cu rolf si royf, 47 comentarii acide despre tara in care traim, de 60 de ori am fost psiho, am simtit praga de vreo 4 ori, am pus muzica de vo 47, 50 de postari cu poezie, de 14 ori m-a palit love, am fost inspirat de kushpika oficial de 14 ori, am pus 55 clipuri, am spus 14 glume bune, am pus 68 ! de poze cu mine, 18 ferestre in interior, m-am luat de 10 ori la tranta dreapta cu dumnezeu, am alunecat de 10 ori in gay, am vorbit doar de 3 ori despre folbal (tre sa ma luati de nevasta urgent!), am discutat despre cinematografie de 12 ori, v-am povestit despre diverse femei de 16 ori, despre beatles de 4 ori, v-am impartasit dialogurile mele cu diversi contemporani de 43 de ori, am fost critza de 20 de ori, despre masini de 13 ori, camila a aparut de 7 ori, prajiturile de 13 ori, cactusu de 5 ori, cacatu de 12 ori, berea de 10 ori. in bleg mi-am expus Arta Poetica de 38 de ori si de 27 de ori nici macar eu nu am stiu despre ce vorbesc (???). a fost azi de 27 ori si ieri de 12 ori, din cele 10 porunci am atins doar doua, pe a 8-a si pe a unsprezecea. povestirile de cacat nu le-am dus mai departe de #5 desi blogul asta pentru ele a fost creat initial si detin resurse prodigioase.

cea mai productiva luna.

January 2008: 19
December 2007: 21
November 2007: 15

October 2007: 22
September 2007: 20
August 2007: 13
July 2007: 21
June 2007: 22
May 2007: 15
April 2007: 13
March 2007: 15
February 2007: 14

January 2007: 10
December 2006: 4
November 2006: 7
October 2006: 13
September 2006: 20
August 2006: 18
July 2006: 17
June 2006: 13
May 2006: 15
April 2006: 16
March 2006: 5

February 2006: 3

cat timp pierdut bagamiaj poola! daca n’aj jti ca de fapt scriu ca sa ma descopar PE MINE, fugeam de pe planeta asta.

ianuarie 2006 doar 3 postari in total si se incheiea anul cu 4 postari in decembrie. record pt 2006: 18 postari in august si 20 in septembrieee!!!

minimul pt 2007 este in ianuarie: 10 zile idioate, iar cota maxima este atinsa in octombrie si iunie, cate 22 zile idioate. iulie 21.

ianuarie 2008: inceput in forta: 20 postari si luna inca nu e terminataaa!!!


cea mai idioata zi.

in total 500 postari scrise in 352 zile inspirate. a se citi idioate. lunea si martea am bagat lejer cate 64 postari, miercurea am record de idiotenie: 66 postari, joile adunate fac 56 si vinerile 59, iar sambata si duminica, doar 23 respectiv 20. odihna, blea.

cea mai neproductiva EVER a fost data de 6: doar de 8 ori am simtit nevoia sa bloghez. la egalitate cu 31 evident. ziua de inspiratie maxima este ateentieee 13 (dovada clara ca pagina asta este posedata de ghiavol): 16 lovituri, urmat de 19 si 10 cu cate 15 karate.

va pup ma doare capu de cat am calculat asa in joaca toata noaptea. scrieti-mi! ai nid help.ol iu nidiz lov.

21 comentarii »

  1. pfuai ma! asta da treaba! pfuaiiaiaiaiai!

    Comentariu de jock — Ianuarie 27, 2008 @ 22:14

  2. pfuai ma! asta da treaba! pfuaiiaiaiaiai!

    Comentariu de jock — Ianuarie 27, 2008 @ 22:14

  3. eu te invidiez pentru usurinta cu care scrii… e spumos, e haios si creeaza dependenta dupa cum ti-ai dat seama. pentru moral iti recomand sa faci ceva cu totul nou, ceva ce n-ai facut niciodata. de ex, daca n-ai fost la pationoar niciodata, incearca. o sa-ti dea senzatia ca viitoarul iti rezerva inca surprize.
    La multi ani :)

    Comentariu de Martinette — Ianuarie 27, 2008 @ 23:46

  4. si…te-ai descoperit? :)))

    Comentariu de edith k — Ianuarie 28, 2008 @ 02:06

  5. Noi râdeam de proful nostru de statistică si ziceam că: „dacă omul ăsta ar avea un copil, pasiunea lui ar fi să si-l numere”… da’ se pare că sunt oameni care se numără si fac statistici pe ei îsisi!:))

    OMG! Tot nu-mi revin… cum dracu ai avut rabdare?!

    Oricum, să-ti trăiască blogul la multi ani :)

    Comentariu de Anonim — Ianuarie 28, 2008 @ 02:53

  6. La mai multe postari !

    Comentariu de Anonim — Ianuarie 28, 2008 @ 03:23

  7. Improvizatie taica…nu gluma
    hai sa o punem de o piesa bade!!!te astept la repetitii pe scena vietii:)
    ca mai apoi sa o scriem pe scena teatrelor sub deliciul hoardelor…
    Foamea ,saracia ,il face pe artist suculent si delicios in final…La fix.:)
    Taman ce ma dezmeticesc si eu acu!!!
    No,punem bataie si pe fatza orasului aista….facem capodopere monumentale de o reala arhitectura SeFe.

    Comentariu de Anonim — Ianuarie 28, 2008 @ 04:09

  8. v’am citit postul pe nerasuflate , m’sieur
    daca nu’mi iau doza citindu’va posturile in fiecare zi mai mai ca imi vine sa utilizez lama atarnata la gat ( pt orice eventualitate)

    P.S. :))

    Comentariu de Anonim — Ianuarie 28, 2008 @ 05:03

  9. :))

    Comentariu de Anonim — Ianuarie 28, 2008 @ 05:41

  10. va multumesc. are careva vreun borcan de zakuska?

    Comentariu de Anonim — Ianuarie 28, 2008 @ 06:06

  11. Am doua. Sa vi le trimit cu primul nor ? :d

    Comentariu de Daruma — Ianuarie 28, 2008 @ 06:18

  12. zacusca nu. dar dulceatza??? de zmeura :)

    Comentariu de Martinette — Ianuarie 28, 2008 @ 07:10

  13. jnitzele nu vreai ma? am on lighean!

    Comentariu de jock — Ianuarie 28, 2008 @ 10:08

  14. … jeezzzz… :) La mai multe! (postari, evident)…in rest… se vede ca ti-ai dat demisia :))

    Comentariu de Swanee — Ianuarie 28, 2008 @ 10:55

  15. Domnu’, domnu’, nu-i asa ca nu suntem idioti pentru ca va citim?

    Comentariu de Ingrid — Ianuarie 28, 2008 @ 13:05

  16. duminica la 7 – mai fac un drum special pentru tine..
    asa ca fa bine sa te gasesc in toane bune my lord…
    te scot in lume…Ti-am promis doar !

    Comentariu de Anonim — Ianuarie 28, 2008 @ 14:40

  17. La multe sute! Te-or fi bagat astia prin manual la facultatile de jurnalistica. Ai uitat sa faci o statistica cu adevarat interesanta, cele mai comentate intrari. Adica locurile unde ai dat cu batzu in cuibu de viespi, ca sa nu zic ca ai aruncat rahat in ventilatie, heheeee….

    Comentariu de Anonim — Ianuarie 28, 2008 @ 16:54

  18. eh, de ar fi 500 de proiecte, da tu „nu, eu vreau sa scriu bloguri, nie nie nie”. las ca te prind eu si… si…

    Comentariu de Tudor — Ianuarie 29, 2008 @ 00:16

  19. …si te scot la baut… he he he (asta ar fi fost un ras malefic).

    Comentariu de Tudor — Ianuarie 29, 2008 @ 00:20

  20. …si te scot la baut… he he he (asta ar fi fost un ras malefic).

    Comentariu de Tudor — Ianuarie 29, 2008 @ 00:20

  21. Absolut.

    Comentariu de Anonim — Ianuarie 29, 2008 @ 08:24


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

