[idiot]

Ianuarie 23, 2008

pentru cei ascultatori

Filed under: delir — Pœtrip @ 14:30

pentru cei care au urechi sa auda si creier sa inteleaga
un citat din tudor botezatu pentr-o tara intreaga:

ai ascultat?

da

si ti-a placut?

da.

ti-a placut, dar AI INTELES?


am primit de la un cititor care doreste deocamdata sa-si pastreze anonimatul un fisier audio cu inregistrarea textului unei poezii de-a mele recitate de catre el, pe ritm de rap cu accent de Planeta Moldova. cam timid, probabil ca s ascundea de mamaia lui si a cantat sub plapuma. ii multumesc foarte mult acestui fan devotat care a stiut sa-mi unga orgoliul cu acest cadou emotionant.

3 comentarii »

  1. :)) Bre, please.

    Comentariu de Anonim — Ianuarie 23, 2008 @ 23:44

  2. eu cred ca tu erai ala de se ascundea de mamaia..
    nu stiu..am asa un presimtire..
    :))
    idiotic style..

    Comentariu de Anonim — Ianuarie 24, 2008 @ 02:17

  3. [ascultatori] si cu.minti.

    Comentariu de Anonim — Ianuarie 24, 2008 @ 09:22


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

