[idiot]

Ianuarie 22, 2008

asa e viata…

Filed under: rîme — Pœtrip @ 04:40

 

vreau mancare chinezească dar prietena mea e japoneză


vreau masaj thailandez dar prietena mea e vietnamez
ă


vreau sa ma rad in cap dar prietena mea e coafez
ă


mi-e pofta de negrese dar prietena mea e albanez
ă

 

vreau să rut francez fara limba engleză

 vreau s-o iau in freză pe faleza finlandeză

 teza si sinteza schiopătează in viteză

 

paranteză pătrată: idiot in antiteză

 

 

vreau branză olandeză dar prietena mea e groenlandeză


vreau portocale portugheze dar prietena mea e danez
ă


vreau covrig cu mac dar tu esti polonez
ă


ce-a mai r
ămas? piersică birmaneză inamică burgheză

mileu, mileu! o mimeză milaneză


văleu văleu! o huhureză havaneză


sudez, sudez! o desuetă suedeză


uoleu, uoleu! in cur o pioneză!

 

 

dupa cum ati bănuit, prietena mea e siameză


la un capat frigid
ă la celalaltu amoreză


dar cand vreau sa forez se cufund
ă in asceză


eu vreau fotogenez
ă, ea fotosinteză

12 comentarii »

  1. Bravo frtate… frumos si trist ca Eminescu!!!

    Comentariu de tanarul-T — Ianuarie 22, 2008 @ 04:46

  2. lol

    Comentariu de mimo — Ianuarie 22, 2008 @ 04:57

  3. :))

    Comentariu de Anonim — Ianuarie 22, 2008 @ 05:05

  4. :)))))))))))))))))) super da esti sigur ca nu vrei mai degraba chermeza?

    Comentariu de raluca maria — Ianuarie 22, 2008 @ 05:29

  5. ma! ai futut ceva zilele astea? ma!

    Comentariu de jock — Ianuarie 22, 2008 @ 06:34

  6. burning man. trippin` ;)

    Comentariu de Makka — Ianuarie 22, 2008 @ 08:28

  7. Toate mi se par niste jocuri de cuvinte relaxate, just 4 fun. Eu pare se ca devin prezenta constanta la commenturi(sigur ca asta se poate schimba). E un blog simpatic si usor de citit(dar toti cei care-l urmaresc stiau asta deja) :)

    Comentariu de Anonim — Ianuarie 22, 2008 @ 08:48

  8. dE MACINAT TE macina pe mata ceva….
    luxe…luxemburian de lux
    calm [ca]lumea si te-ai dus…
    trist tricorn in doar trei colturi
    …et nu e si totusi e
    volupte cu’accent pe E

    Comentariu de Anonim — Ianuarie 22, 2008 @ 10:47

  9. voliuptE… ca bine zici anutzo

    Comentariu de Anonim — Ianuarie 22, 2008 @ 16:06

  10. adevar numai eu pot graii,dupa zarathustra ;;)
    iar dupa voliupte cu accent pe E, tare ne mai e drag sa simtim, cu puncte pe [i] in jos ! ! !

    Comentariu de Anonim — Ianuarie 22, 2008 @ 18:40

  11. oai da’ greu tre’ sa-ti fie… cu ea, bine’nteles :P

    Comentariu de rucsi — Ianuarie 23, 2008 @ 06:46

  12. tari di tat – unde dai si unde crapa… in talpa! haha, n-am cuvinte, funny

    Comentariu de Ushna — Ianuarie 23, 2008 @ 08:20


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

