[idiot]

Ianuarie 9, 2008

ti-am dat bip… dar ai murit.

Filed under: delir — Pœtrip @ 04:44

Conform studiilor stiintifice dar shi observatiilor amatoresti ale observantilor vizuali, se pare ca in momentul decesulului decedatul fiind mort, functziile organismului dispar ushor treptat si nu neaparat deodata.

Impresia situatiei dispune in felul urmator:

Moartea nu este neaparat o mangaiere brusca

Si de altfel functiile organismului isi dau rand pe rand unul cate unul

obsteschul shutdown

Sa explicam intr-un limbaj mai doct si pentru unii mai sensibilosi, poate chiar tehnic. Gata cu alchimia de carter …stai sa vezi dacuma o ardem stiintzific extrem de onorific:

Primul, dispare simtul vazului. Moare becul cum ar veni. dar inauntru, mai e ceva, ceva totusi………bezna totala ingoapa ushor fiintza de dupa

Atentie! Ma refer aici la momentul imediat urmator declararii de catre orice medic a pacientului decedat. Fiintza mea deosebita de altfel… se refera la momentul precis actual in metastaza de faza

Omu e tzapan deci. Biiiiiiiiiiiiiip

Desi a perdut orce funtctiie locomotorie si oarece contact vizual inert cu luxtenii virtuali sau urbani, omul mai poate auzi ….. mai poate mirosi …..mai poate trage semnalul (de fapt de aici incepe sa miroasa cu adevarat)

Adika parfumul batistutzei din curtea gradinitzei

Contributia noastra semnificativa de altfel la acest studiu este ca am descoperit mai multe feluri in care omul traieste chiar shi dupa ce este externat. Pentru o scurta perioada mai are cont in banca, banana in frigider, permis de biblioteca, abonament TV achitat la zi, timbru de radiodifiziune in chilotzi, taxe si impozite enorme, ciupeci contrafacute, servetzele parfumate gata uscate, datorii la vecini si firesc la liftier, apa la chiuveta curge cat vrea ea deshi n’o plateste nimeni, plus nu mai vorbim de comanda de la taxi care il asteaprta in fatza blocului

Intre timp, o vreme mai primeste apeluri telefonice si sms-uri pe mobil la care nu raspunde nimeni si care nu alt rol decat sa inlacrimeze pana la lacrimi de crocodil shi inimi de faiantza toata familia lui

Adreasa de mail este valabila inca: cine stie cate sute de ani shi primeste in continuare mesaje matrimoniale, pentru job, marirea penisului shi eradicarea erectziei.

Desi e MORT si ingropat, este ON-LINE pe messenger

9 comentarii »

  1. sha-sha dainuie dansul mereu in sufletele noastre…asta ca asta, da eu odata am avut parte de un soc..cand imi muri un coleg de la cluj si dupa inmormantare ma suna parintii de pe nr lui..Tommy, calling ..wtfff???

    Comentariu de edith k — Ianuarie 9, 2008 @ 04:52

  2. ti-am dat bip..dar ai murit/ dar sa stii nu-ti cer nimic!? vrei sa pleci dar numa nu ma iei/ numa nu ma iei/ numa nu ma nu ma iei/ id-ul tau si dragostea din tei/mi-amintesc de ochii taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaai

    Comentariu de ina v — Ianuarie 9, 2008 @ 04:53

  3. shi faaashi, bre? tu si alex scrieti impreuna? ;))

    Comentariu de Anonim — Ianuarie 9, 2008 @ 04:56

  4. :))

    am uuitat sa specific ca postarea este compusa impreuna cu alex, geniul din sticla. cred ca particularitatile stilistice ale fiecaruia pot fi usor remarcate de catre cititorii nostri constiinciosi. oricum, tecstul se gaseste si pe pagina lui, cu niste pasaje „de autor” unde a cam luat-o razna pe aratura si care nu sunt prezente in aceasta publicare revizuita. aseara cat timp a postat-o el, eu am luat somn.

    Comentariu de Anonim — Ianuarie 9, 2008 @ 05:02

  5. observasem eu niste mici diferente…deci somnul ala explica lipsa araturilor la tine…:)

    Comentariu de Anonim — Ianuarie 9, 2008 @ 05:11

  6. si ca sa fiu sincer, ideea a plecat de la o discutie pe care am avut-o ieri cu o bancherita care-mi povestea despre „living heads” – capatanile care, desi decapitate de ghilotina, cateva zeci de secunde inca mai rotesc ochii, mai pot auzi si au tot felu de grimase si mimici amuzante.

    Comentariu de Anonim — Ianuarie 9, 2008 @ 05:17

  7. bancherita?? =))

    Comentariu de Anonim — Ianuarie 9, 2008 @ 06:12

  8. …online pe mess… nu e de glumit cu chestiile astea… la inceputul verii a murit un prieten, al lui Tami mai mult decat al meu… si desi murise la 8 dimineata, dupa-masa inca mai era online pe mess pentru ca ramasese logat de cu seara… :((

    Comentariu de Swanee — Ianuarie 9, 2008 @ 06:31

  9. asta a fost prima mea postare care nu este o gluma, ci un referat stiintific

    Comentariu de Anonim — Ianuarie 9, 2008 @ 06:35


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

