[idiot]

Ianuarie 8, 2008

aaah she mam enervat

Filed under: delir — Pœtrip @ 05:26

nu stiu cum in timp ce lucram, am auzit pe fundal vocea unuia dintre colegi insitand apasat:

„in viata faci ce TREBUIE! nu numai ce-ti place… ce-ar fi daca TOTI am face ce ne place?”

nu am deschis gura, insa l-am intrebat in gand: si ce-ar fi daca toti am face ce TREBUIE? acelasi haos, inteligentule, fututz kizda matii de om dintro bucata!

totusi, ii dau dreptate. in viata faci ceea ce TREBUIE. iar eu… TREBUIE sa beau, TREBUIE sa dorm, TREBUIE sa scriu bloguri, TREBUIE sa injur, TREBUIE sa trag matza de coada, TREBUIE sa fur iarba de la gura vacii, TREBUIE TREBUIE TREBUIE!!! aoleo cata treaba am!

11 comentarii »

  1. Si mai ales TREBUIE sa te-ndopi cu eclere.

    Comentariu de raluca maria — Ianuarie 8, 2008 @ 05:33

  2. :) nushkum diam uitat

    Comentariu de Anonim — Ianuarie 8, 2008 @ 05:40

  3. si emiliane.

    Comentariu de ina v — Ianuarie 8, 2008 @ 05:49

  4. o god, ce urasc cuv TREBUIE…nu inteleg de ce trebuie sa te comporti intr-un anume fel, de ce trebuie sa nu vb asa, sa nu faci aia sa plm…trebuie trebuie trebuie…my ass…nu trebuie nimic…anarhie!!!!!!!

    Comentariu de Anonim — Ianuarie 8, 2008 @ 06:17

  5. anarhie si emiliane

    Comentariu de Anonim — Ianuarie 8, 2008 @ 07:08

  6. ce e aia : emiliane?

    Comentariu de Anonim — Ianuarie 8, 2008 @ 08:43

  7. probabil un prieten .. emilianeeeeee!

    Comentariu de Anonim — Ianuarie 9, 2008 @ 02:11

  8. trebuie are o conotatie mult mai ….. funky… dar atat timp cat il privesti amicu’ de viata si moarte al lu’ ” obligat”……. te cam ia masa pe partea aialalta, si nu vrem asta, asa-i?

    Comentariu de Anonim — Ianuarie 9, 2008 @ 03:47

  9. emiliane? am avut placerea de a face cunostinta cu minunea asta.. e o praji.. si nu doar o praji.. e the praji!:P

    Comentariu de Betty Boop — Ianuarie 9, 2008 @ 03:58

  10. uaaai, de cate ori am auzit vorbele alea aruncate de colegul tau ala dashtept! poti sa-i spui din partea mea ca nici macar nu e enervant, ci doar plictisitor…Si le-am auzit de atatea ori de la lumea care crede ca eu NU TREBUIE sa trec strada pe rosu, chiulesc de la serviciu, intarzii la serviciu, demisionez de la serviciu, bloguiesc, si mai ales SA RATEZ! Da’ di ce???? blestemeeeeeeeeeeeee!!!!!!

    Comentariu de Anonim — Ianuarie 9, 2008 @ 04:39

  11. de la o anonima:

    „Pacea interioara

    Vazand un simplu anunt, am ajuns sa citesc un articol in ziar care mi-a adus, in sfarsit, pacea interioara.
    In articol scria: „Poti obtine pacea interioara daca termini toate lucrurile pe care le-ai inceput!” Asa ca, azi dimineata, am terminat o sticla de vodca, una de vin rosu, ce mai ramasese in sticla de Jack Daniels, cutia de Distonocalm de pe noptiera si o cutiuta cu bomboane. Si, la naiba, deja ma simt mult mai bine!”

    Comentariu de Anonim — Ianuarie 24, 2008 @ 06:07


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

