[idiot]

Decembrie 30, 2007

’08-timisme

Filed under: delir — Pœtrip @ 14:25

(postarea disparuta inainte de Craciun)

shopping

pentru ca joi dimineata trebuie sa plec cu travka la suceava si vineri in iasi, am hotarat sa fac seara asta niste cumparaturi pentru cei dragi. cadouri pentru familie, cu alte cuvinte.

pe magheru dinspre romana, stand la un semafor, imi vine ideea sa-l intreb pe un politist:

– nu va suparati… se poate face la stanga pe undeva?
– nu, e linie continua pana la rondul de la universitate. intoarceti acolo… dar unde vreti sa ajungeti?
– la… carturesti!
– !!! (adica s-a bulbucat la mine de parca l-am injurat)

pana la urma parchez pe undeva si dupa un tur prin libraria dalles si carturesti iata ce-am ales:

pentru mama: un album de arta „500 SELFPORTRAITS”

pentru tata: un box cu 4cd-uri si carte cu poze intitulat „SAN FRANCISCO NUGGETS ’65-’70)

pentru fratemeu (da, cel care a facut clipul „BUDAI BEER”): a professional guide to b+w techniques

lu’ sor’mea nu i-am luat nimica, pentru ca oricum e plecata cu o bursa in franta pana tocmai prin februarie (ups. sper sa nu citeasca asta)

lu’ luca i-am luat un album cu T.REX pentru ca e maniaca dupa Marc Bolan.

pentru lavinia nu am gasit nimic inca pe masura dragostei ce i-o porc ;)

cu mine am fost mai decent. mi-am cumparat o carte de Petre Tutea.

asta a fost.
2007
cel mai de cacat an din viata mea.

sper ca in 2008 sa ma hotarasc daca ma arunc de pe blog, sa ma hotarasc cu lavinia, sa…

sa mai sper

de fapt, exact de ‘hotarari’ am fugit mereu

– ce dracu bei acolo? ce albastru ciudat! iti dai seama ca jumatate sunt E-uri?

– da, insa eu prefer sa vad jumatatea cu alcool.

2 comentarii »

  1. 2007 cel mai de rahat an din viata vietilor mele…
    In consecinta am hotarat sa nu fac absolut nimic…
    si nimic ramane..in ciuda tuturor tentatiilor
    Hotaraste-te in momentele in care simti cel putin acel lucru si fa-o ireversibil…E cea mai inteleapta cale..Fara programari stupide
    ALOHA…
    SEE U IN NEVERLAND

    Comentariu de Anonim — Decembrie 30, 2007 @ 15:05

  2. 2007 cel mai de rahat an din viata vietilor mele…
    In consecinta am hotarat sa nu fac absolut nimic…
    si nimic ramane..in ciuda tuturor tentatiilor
    Hotaraste-te in momentele in care simti cel putin acel lucru si fa-o ireversibil…E cea mai inteleapta cale..Fara programari stupide
    ALOHA…
    SEE U IN NEVERLAND

    Comentariu de Anonim — Decembrie 30, 2007 @ 15:05

  3. ma! da in 2007 ai bagat cele mai tari bloguri!
    poze cu femei si intrebari din categoria: ce s afac cu ea? si raspunsuri pe masura: fute! da-i muie si din alea grele!
    da tu vrei sa faci blog despre Girodano Bruno?
    dic cerbu!

    Comentariu de jock — Decembrie 30, 2007 @ 23:03


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Creează un sit web gratuit sau un blog la WordPress.com.

