[idiot]

Decembrie 28, 2007

11. Sa nu dansezi.

Filed under: delir — Pœtrip @ 19:38

se poate lasa cu varsare de sange. iata 2 exemple:

1.

hai sa dansam!
nu.
haaai! haihaihaaai!
POC!

2.

de ce nu dansezi?

nu dansez si gata. pentru ca sunt afon. un analfabet al limbajului trupului. mi-e jena de penibil: ce poate fi mai jalnic decat un sac care crede ca danseaza sau un magar care se crede primadona? ca sa pot incerca sa misc armonios si ”pe ritm” macar o particica a corpului imi trebuie un efort de concentrare atat de intens incat restul trupului zace in(c)ert. in rarele ocazii nefericite cand am fost constrans de politete si eticheta sa nu refuz, m-am simtit ca si cum mi-am calcat pe suflet cu bocancii. mi-am abandonat personalitatea violata, in coltul ei retras. am fost impins de la spate de pe trambulina in apa, fara sa stiu sa inot. sau sa cad, macar.

de aia NU dansez. decat un tango prost, mai bine beau demn la masa.

bineinteles ca in momentele de betie uit in totalitate intreg paragraful de mai sus, imi dispar toate inhibitiile si complexele – justificate sau nu – si sunt impins de pilotul automat in centrul atentiei, pentru pretioase momente de exhibitionism. euforia interioara e cu atat mai mare cu cat realizez ca singurul motor care ma misca este inspiratia. improvizatie totala. gradul de inovatie atinge cote geniale si aproape inevitabil, spre sfarsit, imi sfasii hainele de pe mine.

niciodata nu mi-au placut schemele repetate, atitudini studiate in oglinda. sunt pentru trairea momentului, pentru exprimarea muzicii, ritmului cat mai direct, primitiv poate, dar sincer.

sunt un mascarici, evident. un mascaric nefericit: nu-mi place dansul dar imi place bautura.

pai, hai sa dansam.
POC!

17 comentarii »

  1. =))). prin tinerete, cunoscusem si eu un baiat care nu stia sa danseze..dar , cat timp eu ma uitam la film in sufragerie, el studia intens dansul in camera lui =))))). am intrat peste el si am ramas POCnita :)))

    Comentariu de Anonim — Decembrie 29, 2007 @ 01:16

  2. Ai pus tot felu de postari de 2 bani pe blog, si toata lumea se inghesuia sa comenteze (de la 10 comentarii in sus!). Ai pus chestia asta genitala cu dansul, scrisa inspirat, si lumea nu baga de sama -(
    Mai, io ma regasesc in ce ai scris, dar nu am dansat din mai 1990, de la concertul Survo de la Arene.
    Iti recomand totusi niste muzica de dans, nu o fac des recomandarea, nici dansul, o data la 10-15 ani. Eloy – Floating – piesa a doua (14 minute). God bless, god dance.

    Comentariu de Anonim — Decembrie 29, 2007 @ 12:24

  3. ai luat aminte la recomandarile de filme/?sa faci bine sa le cauti negresit;)
    cat despre dans…oh Doamne..cea mai magica experienta mai bote.Imbinarea muzicii cu miscarea trupeasca prin poezie …
    Cultura trupului ti-o construiesti prin dans…te descoperi prin dans…
    Se spune ca atunci cand doi oameni danseaza ,in functie de sincronul lor se poate deduce melangeul ce il pot avea sau nu in pat ce doi………..
    si un lucru este cert!..cum te misti pe”pe scena dansului”…plus minus..o faci si in „arena eroticului”

    Comentariu de Anonim — Decembrie 29, 2007 @ 13:45

  4. si daca eu NU DANSEZ, ce concluzie se poate trage?

    inside i’m dancing. in rest, sunt paralizat.

    Comentariu de Anonim — Decembrie 29, 2007 @ 14:22

  5. daca eu recunosc cu mana pe inima ca in lipsa unei mari cantitati de bautura nu ma manifest – din bun simt si respect pt altii – asta ma transforma automat in ochii tai intr-un pularau stangaci.

    dar daca m-ai vedea cum ma misc energizat de bautura ti-ai vinde casa si chilotii de pe tine pt o singura noapte cu mine.

    deci, cumpara-mi o sticla de rom si pune-mi dupa ce o termin ELOY – FUTURE CITY ;)

    dupa care… poate

    Comentariu de Anonim — Decembrie 29, 2007 @ 14:36

  6. tu leit beib…
    Te-ai impacat cu lavinia.Cum sa mai rup eu hainele de pe tine acum?Cum sa imi mai vand casa si chilotii pentru o simpla noapte de amor?:)
    tz tz tz…
    p.s. plus ca nu ai dansat cu mine ca sa concluzionez ca ai fi in ochii mei un pularau stangaci..:)era vorba de sincronul dintre doua persoane.
    dupa o sticla de rom si miscari onduatorii pe future city (not ours)am putea dansa si deduce daca am avea sau nu un viitor…poate

    Comentariu de Anonim — Decembrie 29, 2007 @ 14:54

  7. teoria ta are mai multe implicatii si abordari (sa clarificam, inainte sa adorm)

    1. intr-adevar, ma exaspereaza ca crezi ca exista semn de egalitate intre un futangiu bun si un dansator bun, dar nu ma deranjeaza fantezia ta romantica precum ca un balerin bun este automat un amant fenomenal. e dreptul tau de femeie sa visezi asta.

    2. ‘dansator prost = amant prost’. nu cumva chiar si cei mai talentati dansatori, cei care s-au nascut dansatori, isi exerseaza si-si perfectioneaza TEHNICA ore intregi, zilnic? si sa nu-mi spui ca in pat dai note de la 1 la 10 pentru ‘indemanare’, ‘expresivitate’ sau ‘grad de dificultate’.

    dintre toate cea mai plauzibila varianta mi se pare ‘amant prost = dansator foarte prost’ dar nu cred ca intereseaza pe cineva aprofundarea.

    3. cat despre chimia cuplurilor… ca sa fortez nota, e ca si cum ai presupune ca nadia comaneci si gheorghe hagi ar fi un cuplu de nota 10. dar, trebuie sa recunosc, dansul cred ca e singurul domeniu in care futaiul intre parteneri nu e necesar dar AJUTA.

    :)

    Comentariu de Anonim — Decembrie 29, 2007 @ 22:48

  8. teoria ta are mai multe implicatii si abordari (sa clarificam, inainte sa adorm)

    1. intr-adevar, ma exaspereaza ca crezi ca exista semn de egalitate intre un futangiu bun si un dansator bun, dar nu ma deranjeaza fantezia ta romantica precum ca un balerin bun este automat un amant fenomenal. e dreptul tau de femeie sa visezi asta.

    2. ‘dansator prost = amant prost’. nu cumva chiar si cei mai talentati dansatori, cei care s-au nascut dansatori, isi exerseaza si-si perfectioneaza TEHNICA ore intregi, zilnic? si sa nu-mi spui ca in pat dai note de la 1 la 10 pentru ‘indemanare’, ‘expresivitate’ sau ‘grad de dificultate’.

    dintre toate cea mai plauzibila varianta mi se pare ‘amant prost = dansator foarte prost’ dar nu cred ca intereseaza pe cineva aprofundarea.

    3. cat despre chimia cuplurilor… ca sa fortez nota, e ca si cum ai presupune ca nadia comaneci si gheorghe hagi ar fi un cuplu de nota 10. dar, trebuie sa recunosc, dansul cred ca e singurul domeniu in care futaiul intre parteneri nu e necesar dar AJUTA.

    :)

    Comentariu de Anonim — Decembrie 29, 2007 @ 22:48

  9. 1:NU am zis asta.Un balerin bun nu este automat un futangiu bun..SA fie clar.NU…
    Cred ca ai exagerat un pic lucrurile si ai luat-o prea personal.Nu faceam nici un atac la persoana ta in mod direct si nu acuzam ca nu ai fi bun la pat,lord…
    Am luat usor comic comentariul meu si m-am amuzat raspunzand la el.Acum vad cata seriozitate i-ai acordat si incerc sa crosetez pe baza lui,caci ai inteles mult eronat .Sigur e o oarecare distinctie intre un (miscator de dans ce simte nativ muzica si stie sa se onduleze..si de multe ori,statistic vorbind,se demonstreaza ca in si in pat este inventiv si ondulator ….
    Nu vorbim de balet si de munca din spate pentru a crea un dans perfect ,vorbim de a simti pur si simplu muzica si a stii sa iti plimbi corprul pe ea.Atat..
    Si repet.EU faceam referire la chimia trupurilor…era simplu…
    Daca un cuplu reuseste sa danseze armonios pe ring ,se vor potrivi si in pat..E simplu..
    ai inteleg altfel…
    e greu sa te potrivesti cu cineva la dans,orice fel de dans.. unul pentru 5 min in doi sa spunem,si sa ai sincron….si se dovedeste ca daca etapta asta este trecuta ..iti poti faceo idee despre cum va decurge si acel moment erotic

    Comentariu de Anonim — Decembrie 30, 2007 @ 04:22

  10. (wuaaa-aaah, m-am trezit. plici-plici-plici pana pe wc)

    SA FIE CLAR: EU. SUNT. BUN. LA. PAT.

    cu asa ceva nu se glumeste. bineinteles ca am luat-o personal, pentru ca ceea ce am scris ERA personal, iar raspunsul tau ESTE personal (doar daca nu l-a scris cumva strabunica – asa pare anyway)

    te rog sa iei nota ca noi, Organizatia Oamenilor care Nu Danseaza Bine dar Fut Minunat, am alertat avocatul nostru, care ABIA ASTEAPTA sa ii dam frau liber. sper ca indiferent de decizia Curtii Supreme, noi vom ramane prieteni.

    [idiot]

    Comentariu de Anonim — Decembrie 30, 2007 @ 05:53

  11. Se punea in discutie ca n-ar dezbina cumva discutia asta?
    E relativ si dansatul bine si fututul minunat….E o chestiune de perceptie pana la urma…si de chimie for god sakes…
    Nu inteleg ce atata hara hara? ai mizat totul pe o singura carte .Cred ca de acum e mult prea personala si intima problema ,ca sa mai conteze atat de public daca esti sau nu BUN . LA . PAT .
    ZIC:)
    repet…eu stiu sa dansez…imi place sa dansez…ador sa dansez…..dar pot fi la fel de bine si BUNA SI REA la pat …atata timp cat nu ma potrivesc cu el sau din N motive nu e chimia suficient de mare…
    Daca noi doi,luati separat…unul danseaza bine altul greoi…dar impreuna ne miscam oarecum in sincron si reusim’ sa ne mulam unul pe celalat se poate presupune ca ne-am intalni oarecum pe un culoar comun si in pat…:)
    DAR sper ca indiferent de decizia Curtii Supreme, noi vom ramane prieteni….

    [za Gi spot]

    Comentariu de Anonim — Decembrie 30, 2007 @ 06:43

  12. totusi, chimia

    Comentariu de Anonim — Decembrie 30, 2007 @ 06:55

  13. „totusi,este trist in lume!!!

    totusi ,iubirea…

    totusi…chimia?

    chimie ne lipseste noua moncher?

    :)

    Comentariu de Anonim — Decembrie 30, 2007 @ 07:09

  14. la baie la facut laba cu voi….auzi ce trompete

    Comentariu de getsckr — Decembrie 30, 2007 @ 08:06

  15. eu poci face o suta de tarctiuni! se pune la ceva?

    Comentariu de jock — Decembrie 30, 2007 @ 08:27

  16. eu poci face o suta de tarctiuni! se pune la ceva?

    Comentariu de jock — Decembrie 30, 2007 @ 08:27

  17. :)) Daca n-ar zburda povestea aia, as rade foarte tare.

    Comentariu de Anonim — Ianuarie 4, 2008 @ 10:20


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

