[idiot]

Decembrie 16, 2007

fetite dulci ca-n carturesti

Filed under: delir — Pœtrip @ 03:55

mi-am cumparat cartea asta, profitand de un scurt ragaz pe care mi l-a oferit ziua de ieri. am stat o ora numai la rafturile cu muzica si inca o ora la cele de arhitectura, ca sa ma conving ca cel mai bine ar fi sa astept sa cumpar tot carturestiul odata, cand o sa am bani gramada. mai aveam in mana ceva gen „All About Music Business” dar am abandonat-o fara regrete la casa.

„Strazi vechi din Bucurestiul de azi”
de
Alexandru Ofrim.

pentru ca sunt un nostalgic. parerea mea este ca Bucurestiul este frumos DOAR in carti ca aceasta.

<<

Pe strada Covaci s-a aflat, la sfârşitul secolului al XIX-lea şi începutul celui următor, restaurantul lui Iordache Ionescu, local supranumit «La o idee», datorită faptului că ziaristul, pamfletarul şi umoristul Nicolae T. Orăşanu (1833-1890) i-a compus lista de bucate într-un mod original, despre care şi aduce aminte Constantin Bacalbaşa: «Pîinea era numită o abondenţă. Gheaţa: cremă de Siberia. Scobitoarea: o baionetă. Tacâmul: un regulament. Ţuica: o idee. Socoteala: protocolul. Cârnaţii mici: mititeii. Cârnaţii mari: patricieni (…)». Se spune că paternitatea celebrilor mici sau mititei ar aparţine proprietarului acestui restaurant“.

>>
9 comentarii »

  1. am un coleg pasionat de istoria bucurestiului…de la el stiam povestea cu mititeii…si multe altele…enjoy the reading

    Comentariu de Anonim — Decembrie 16, 2007 @ 04:31

  2. da fetitele unde sunt? ai futut ceva?
    aaaa! nu! ca tu esti impacat….

    Comentariu de jock — Decembrie 16, 2007 @ 07:56

  3. bucurestiul este un oras al contrastelor. are si acum un oarecare farmec. sunt unele locuri care pot reconstitui atmosfera bucurestilor de altadata. calea victoriei, cotroceniul, splaiul, cismigiul, parcul carol, parcul romniceanu si poate altele in care nu am ajuns inca ..

    Comentariu de Anonim — Decembrie 16, 2007 @ 12:14

  4. nu stiu cum era bucurestiul vechi… da’ bucureshtiul nou e bleah, câh, ewww

    Comentariu de Anonim — Decembrie 16, 2007 @ 13:33

  5. Mie imi place la nebunie Carturestiul. Este un loc super relaxant in care intalnesti pe te miri cine. Bucurestiul este plin de contraste. Langa buricul targului se afla „cea mai cea” mahala. Trecerea brusca de la una la alta este simultan pitoreasca si deprimanta.

    Comentariu de Anonim — Decembrie 17, 2007 @ 01:03

  6. Hai, ba, ca-i frumos Bucurestiul. Mai ales noaptea. Mai ales cand nu sunt bucuresteni prin preajma ta. Mai ales pe alocuri. Mai ales… Ăăăă… Mda… OK. Ai dreptate! Sunt prea multe conditionari.

    Comentariu de Un trecator — Decembrie 17, 2007 @ 01:32

  7. cred ca am exagerat. il elimin pe DOAR si in loc de „in” pun „prin”: Bucurestiul este frumos prin carti ca aceasta.

    Comentariu de Anonim — Decembrie 17, 2007 @ 02:35

  8. :D

    Damn! Dupe ce facusem ditamai efortul sa fiu si eu de acord cu cineva!

    Comentariu de Un trecator — Decembrie 17, 2007 @ 03:34

  9. :))

    am vazut :) orasul in sine este superb, pacat ca evolueaza intr-un mod dictat de cei 99% marlani care-l populeaza si care se dau cu curu de pamant ca „nu pot TRAI fara bucuresti” desi orizontul intereselor lor nu cuprinde nimic intre saormeria din dristor si macdonalds-u de pe magheru.

    mda. m-am gasit eu, invadatorul de cofetarii, sa arunc piatra… eu traiesc bine-merci in bucuresti – si-mi place. nu as pleca decat in honolulu.

    Comentariu de Anonim — Decembrie 17, 2007 @ 04:07


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

fetite dulci ca-n carturesti

Filed under: delir — Pœtrip @ 03:55

mi-am cumparat cartea asta, profitand de un scurt ragaz pe care mi l-a oferit ziua de ieri. am stat o ora numai la rafturile cu muzica si inca o ora la cele de arhitectura, ca sa ma conving ca cel mai bine ar fi sa astept sa cumpar tot carturestiul odata, cand o sa am bani gramada. mai aveam in mana ceva gen „All About Music Business” dar am abandonat-o fara regrete la casa.

„Strazi vechi din Bucurestiul de azi”
de
Alexandru Ofrim.

pentru ca sunt un nostalgic. parerea mea este ca Bucurestiul este frumos DOAR in carti ca aceasta.

<<

Pe strada Covaci s-a aflat, la sfârşitul secolului al XIX-lea şi începutul celui următor, restaurantul lui Iordache Ionescu, local supranumit «La o idee», datorită faptului că ziaristul, pamfletarul şi umoristul Nicolae T. Orăşanu (1833-1890) i-a compus lista de bucate într-un mod original, despre care şi aduce aminte Constantin Bacalbaşa: «Pîinea era numită o abondenţă. Gheaţa: cremă de Siberia. Scobitoarea: o baionetă. Tacâmul: un regulament. Ţuica: o idee. Socoteala: protocolul. Cârnaţii mici: mititeii. Cârnaţii mari: patricieni (…)». Se spune că paternitatea celebrilor mici sau mititei ar aparţine proprietarului acestui restaurant“.

>>

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

