[idiot]

Decembrie 10, 2007

despre noi, nimicuri noi

Filed under: delir — Pœtrip @ 00:26

iata o poza facuta cu noul meu telefon vechiului meu telefon perdut, dupa ce l-am regasit.

noul carnet de conducere, pentru urmatoarea decada 2007-2017 duamne’ajuta

am din nou floace si barba. arat ca un membru al rezistentei franceze care a trait ascuns intr-un hambar timp de 9 luni de zile, citind operele complete ale lui Ovidiu, satisfacand-si foamea doar cu oua crude de rata si nevoia de sex cu o preoteasa si o laptareasa aflate in mare rivalitate.

in rest…

din nou la birou.

m-am lasat de fumat

m-am impacat cu lavinia

nimic nou.

a. sunt fericit

12 comentarii »

  1. uneori cuvant asta hidos „impacare” imi zgarie creieriiiii!!!
    dar sper ca face bine.pe inima deschisa

    Comentariu de Anonim — Decembrie 10, 2007 @ 00:29

  2. brava

    Comentariu de Reich de Murfatlar — Decembrie 10, 2007 @ 01:35

  3. bai si eu m-am lasat de fumat! da ieri m-am facut skinhead! asa pana la sange! cap si fata! intelegi?

    bagam un lighean pt marean? de jnitzele? si dupa niste blonde de prin tudor?

    Comentariu de jock — Decembrie 10, 2007 @ 01:43

  4. bai si eu m-am lasat de fumat! da ieri m-am facut skinhead! asa pana la sange! cap si fata! intelegi?

    bagam un lighean pt marean? de jnitzele? si dupa niste blonde de prin tudor?

    Comentariu de jock — Decembrie 10, 2007 @ 01:43

  5. escelent

    Comentariu de getsckr — Decembrie 10, 2007 @ 02:12

  6. Imi place Lavinia:)

    Comentariu de Anonim — Decembrie 10, 2007 @ 03:35

  7. :)) Ai dreptate. Arati ca un membru al Rezistentei franceze care a trait ascuns intr-un hambar timp de 9 luni de zile, citind operele complete ale lui Ovidiu, satisfacand-si foamea doar cu oua crude de rata si nevoia de sex cu o preoteasa si o laptareasa aflate in mare rivalitate.

    Comentariu de Anonim — Decembrie 10, 2007 @ 03:40

  8. Little twinkly Christmas mood?

    Comentariu de Anonim — Decembrie 10, 2007 @ 07:02

  9. Wink…happy for you
    si chestia cu fumatu, vezi sa tina, sa nu te reapuci :P…hmmm, lasa ca am sa-ti reamintesc ca te-ai lasat daca te prind fumand :D

    Comentariu de Anonim — Decembrie 10, 2007 @ 07:31

  10. Wink…happy for you
    si chestia cu fumatu, vezi sa tina, sa nu te reapuci :P…hmmm, lasa ca am sa-ti reamintesc ca te-ai lasat daca te prind fumand :D

    Comentariu de Anonim — Decembrie 10, 2007 @ 07:31

  11. asa….si?

    Comentariu de Anonim — Decembrie 10, 2007 @ 10:27

  12. ce tzaran esti!

    Comentariu de Anonim — Decembrie 10, 2007 @ 12:53


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

