[idiot]

Decembrie 10, 2007

da’ ce murdaaara e!

Filed under: delir — Pœtrip @ 04:30

[rosu, bleu si alb ud]

pentru ca chiar langa birou este o spalatorie auto, am dat o fuga sa le las masina in primire. 11 exteriorul, 9 interiorul. 20 + bacsis 2 lei. patronul si intregul colectiv stramba cu dezgust din nasuri la vederea masinii mele. „domle da’ ce murdara e! cat noroi!” se pare ca au studiat atent mimica si gestica sa te faca sa te simti vinovat ca le dai de munca.. „pai daca era curata, la ce bun sa o aduc sa mi-o spalati? sa mai si platesc eventual” ar fi chiar culmea sa vin o data cu masina gata curata de la alta spalatorie si sa primesc aici calduroase felicitari de la patron, precum si cate o mica atentie de la fiecare dintre angajati, care sa ma priveasca toti mandri ca intretin masina „atat de curata”.

pe balta scrie [DESCHIS]

…asta este Masina Cosmonautului! si boii astia ca cica „e murdara”. daca ar sti ei prin cate a trecut masinuta asta, prin cate am trecut impreuna! naveta spatiala si racheta alba, caravana de artisti si „loc de fumat” pe roti. am strabatut cutezator carari ascunse de munte, santiere in constructie si festivaluri, cu ecuson de automobil VIP. au fost suficiente 3 zile de abandon pe Gh. Duca in fata blocului lui alex weekendul asta, ca sa fie acoperita in intregime de catre traficul din jur de un strat gros si orb de colb.

[din nou la birou]

iar in birou colegii glumesc. cica: cum ai prefera sa te cheme? domnul Armasar sau domnul Taur? sau poate domnul Bou… domnul Bivol… domnul Cerb… cerb carpatin… ciobanesc mioritic… si sa si mirosi a oaie!

tochitura moldoveneasca vine de la topitura nu de la tocatura: am aflat si eu azi, desi-s moldovean… la fel ca si 99% dintre oamenii din firma (in afara de sef)

[urmeaza ceva porcos]

toata intamplarea asta cu „domle da ce murdara e” mi-a adus aminte de un prieten care dupa ce s-a imbatat bine nu a avut alta idee mai buna decat sa plateasca o curva pe Grivitei pentru o muie scurta in gang. si pentru ca era atat de beat incat singurele senzatii care ii mentineau erectia erau cele vizuale, se indeparta din ce in ce mai puternic de momentul in care macar sa spere orgasmul. in loc sa urce pe trepe, cobora in fuga, cate 2 deodata. se plictisea ingrozitor si incepea sa-i observe gagicii tot felul de defecte si detalii penibile momentului. are cearcane. matreata. tivul rupt la bluza. vanatai. un cercel scorojit. iar ea, cu toata fata mulata pe virilitatea lui, se uita cu privire de vaca in gol – cine stie la ce se „gandeste”, ce-i trece prin capatana. la un moment dat, ea si-a rupt cu zgomot un fir de elastic rebel de la chiloti, dar bineinteles fara sa se opreasca din balansul constiincios al capului. el se intreba chiar „ce cauta acolo”… dar daca a platit deja… macar sa stea de toti banii. tiganca simtind cumva ca face frectie la piciorul de lemn, s-a simtit trasa pe sfoara asa ca intr-un acces de profesionalism si-a desprins ventuzele pentru o clipa de penisul lui erect si l-a luat la socoteala, intr-o romaneasca abia inteligibila sasita printre dintii foarte labartati „haideee sefuleee termina odata, cat vrei sa ti-o su-uug de cinsute de mii?”

6 comentarii »

  1. Haha. Cu privire de vaca in gol.
    Foarte cunoscuta privirea

    Comentariu de Anonim — Decembrie 10, 2007 @ 07:13

  2. frate, da ce putin se ia pt asha ceva!:D:D

    Comentariu de Anonim — Decembrie 10, 2007 @ 08:25

  3. femeia nu se considera atat de „nepretuita” pe cum o credem noi

    Comentariu de Anonim — Decembrie 10, 2007 @ 08:52

  4. parca-i si vad pe aia langa masina strambandu-se :)). cunosc si eu stilu: „daa…problema mare domle” deja trec peste perioada aia cand se stramba a incredibil de complicat si astept rezolvarea. am apelat o data la niste meseriasi de pe net „instalatorul online” (deja e de ras cand cauti instalator pe net da sa trecem peste), au venit 3 salopete ca in reclame numai ca mai batrani si mai ponositi, 2 truse mari de scule, tot tacamu – dupa ce s-au minunat o juma de ora ce-am io acolo la robinet, o ora am cautat pese, a ramas ca o rezolvam maine. M-am mai strofocat io putin dup-aia si l-am reparat singur. nu le venea sa creada cand i-am sunat :))

    Comentariu de Anonim — Decembrie 10, 2007 @ 11:16

  5. ceea ce-mi aduce aminte de un moment. eram cu un vechi prieten intr-o spalatorie ..noapte..tarziu…abia s-au moshcait baietii sa o spele. evident ca s-au simtit cumva deranjati ca cineva are pretentia sa isi spele masina la 2 noaptea. odata spalata, s-au simtit lezati de bacsis. 30 000 lei usori sau 3 grei; au refuzat pe motiv ca „nu primesc marunti?!?!”. evident ca prietenul a ramas socat, iar eu i-am luat banii din mana si le-am oferit cea mai „dulce” privire si cel mai pur gand..de mama, de familie, de organe

    Comentariu de Anonim — Decembrie 10, 2007 @ 13:59

  6. ce scumpa e o muie

    Comentariu de Anonim — Decembrie 11, 2007 @ 10:08


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

