[idiot]

Decembrie 8, 2007

ALTFEL

Filed under: delir — Pœtrip @ 13:23

moartea pasiunii: industia muzicala romaneasca cu cartile pe fata – concurs TV in care un „amator” castiga locul 1, un premiu de 1500 eur, e proclamat vedeta si SEMNEAZA un CONTRACT cu casa de discuri! fantastic. mai ales juriul care hotaraste cine-se-incadreaza si cine-nu in sabloanele lor de intelepti. se stie ca la inceputul anilor ’60 insisi beatlesii erau refuzati de casele de discuri cu primul lor album, din cauza ca… „nu mai sunt la moda …chitaristii!” bineinteles, marii cunoscatori si show-business-men fara VIZIUNE nici nu banuiau ca epoca chitarii ABIA incepea! cu cat vor sti unii mai bine CUM ar trebui sa fie un „star”, cum ar trebui sa se imbrace sau sa cante, cu ATAT mai mare va fi discrepanta intre marionetele lor (poate cu talent, dar fara personalitate sau imbold creativ artistic) si adevaratele nume care-i vor spulbera in neant! elvis a fost ALTFEL decat orice inainte, beatles ALTFEL decat elvis, led zeppelin au fost ALTFEL decat beatles, pink floyd ALTFEL decat zeppelin etc nirvana ALTFEL decat guns ‘n roses etc. deci… ALTFEL ALTFEL ALTFEL. marii pasi inainte ii fac DOAR rebelii.

(iar rebelii nu sunt „perfecti” – tocmai pentru ca sunt rebeli. mi se pare normal: Universul in sine se MISCA doar din rebeliune fata de echilibrul static)

12 comentarii »

  1. desi parca am invatat la scoala ca starea spre care tinde materia este echilibrul, NU POT SA CRED ASTA. este o lupta fara sens, deci! „viata” doar ca nastere a „mortii”? sper sa se descopere ceva, rapid, cat traiesc eu, sa nu mor cu inima franta…

    Comentariu de Anonim — Decembrie 8, 2007 @ 13:36

  2. deci am s-ajung o stea…sus pe planeta mea…:D
    Am o gradina si o fereastra
    mai am si o carte foarte subtire…in care nu-ncape decat..o privire
    stiu ce uimita e culoarea albastra///
    ALTFEL si tu ai fi de ai incepe a gandi la tot ce amani si lasi pe maine ce puteai a cugeta poate de ieri
    cred!
    zic!
    nu?

    Comentariu de Anonim — Decembrie 8, 2007 @ 13:39

  3. nu prea m-am ridicat niciodata pana la inaltimea coeficientului meu de inteligenta…

    Comentariu de Anonim — Decembrie 8, 2007 @ 13:44

  4. si de aici si inima franta…ca nuu-i nici ALTFEL nici ca ei?
    in arta ai nevoie de curaj ,pt a fi „altfel”- de arta….(daca vorbim de parametrii astia)
    Cei ALTFEL nu se invart dupa legile fizice.Nu cunosc echilibru.Fi bun si riduca-te…;)

    Comentariu de Anonim — Decembrie 8, 2007 @ 13:54

  5. ok, ok… nu poate exista un tipar care sa-ti zica ce sa canti si cum sa te porti…
    dar juriul ala e acolo pentru a analiza talentul de care dispui, ca sa ajungi sa poti canta ALTFEL.

    Comentariu de Anonim — Decembrie 8, 2007 @ 13:59

  6. bai.nu mai sta pe buda cand scrii bloguri.ai auzit? si trage apa

    promit ca citesc si blogul.maine.:):P

    Comentariu de Anonim — Decembrie 8, 2007 @ 13:59

  7. bai.nu mai sta pe buda cand scrii bloguri.ai auzit? si trage apa

    promit ca citesc si blogul.maine.:):P

    Comentariu de Anonim — Decembrie 8, 2007 @ 13:59

  8. si tu ai aterizat pe prima in seara asta?:))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
    mai bine joci un poker

    Comentariu de Anonim — Decembrie 8, 2007 @ 14:15

  9. megastar? :))) avem un amic blogger care s-a aflat in seara asta chiar ACOLO, zic eu ca si trimis special. probabil ne va transmite curand informatii despre dedesubturile (cum altfel decat) murdare ale concursului. muahaha..

    Comentariu de Betty Boop — Decembrie 8, 2007 @ 14:28

  10. @andreea: nu prea il vad pe jim morrison la un asemena concurs. pun pariu (daca ar fi posibil) ca juriul l-ar fi desfiintat din motive (pe care roxalinda poate sa le confirme, s-a uitat si ea la freak show) cum ca „canta cu ochii inchisi”, „cu spatele la public”, „mormaie”, „se stramba NECORESPUNZATOR”. excat din motivul asta nu exista NUME in muzica de azi, singura conditie ca sa obtii stampila de STAR este sa fii …obedient.

    P.S. prostia este a mea, ca m-am lasat dupa o pauza de ani de zile atras de ecranul TV, care m-a enervat intr-asa hal incat mi-a blocat valva… o sa scriu o carte despre asta, suna bine „CONJURATIA IDIOTILOR” dupa care o sa ma sinucid. poate castig chiar vreun premiu astfel…

    singura data cand mi-am dorit sa ma uit la TV, nu puteam: eram chiar eu in direct.

    Comentariu de Anonim — Decembrie 8, 2007 @ 14:30

  11. acum 3 luni am avut acest zvak in glanda cand am rasfoit o zi intreaga programe tivi si peste tot era o mare incursiune in lumea rialitişourilor „ce mai gateste azi monica sau ce vraji mai face din picior amanta mea andresan”si fustelor care mai de care mai scurte intinse pe decoruri roz ,sfatuind mapamondul despre binele suprem…
    Nu imi dau seama ce cauta mazilu acolo si de ce a trebuit sa se expuna in felul asta…
    De botezatu mi-am dat seama ce cauta si de ce a fost nevoit sa se expuna in felul acela la tembelizor…
    Eu as putea sa scriu „conjuratia inocentilor”..am fi 3 sinucigasi in numele conjuratiei………

    Comentariu de Anonim — Decembrie 8, 2007 @ 14:56

  12. pianul a fost cel care a luat locul chitarei, Aneta si Frida au pus punct dezordinii globale, au instaurat pacea si ne-au adus linistea in suflete: http://www.abbafanclub.nl/

    Comentariu de Manneken Piss — Decembrie 9, 2007 @ 03:22


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

