[idiot]

Decembrie 3, 2007

I love myself more than me

Filed under: delir — Pœtrip @ 10:49

numaru’ asta imi aduce aminte de un prieten care pe scara autobuzului care urma sa ne duca acasa din Tabara de la Navodari (prin ’91-’92 ce vremuri pizdoase) si-a luat ramas bun de la aventura lui de pe plaja, dictandu-i (la cerea ei infrigurata) numarul de telefon:

doi de unu si trei de patru

parca tin minte si acum figura perplexa a fetei care cu ochii dupa autobuz incarca sa inteleaga CAT MAI REPEDE mesajul aparent cifrat.

tot cu baiatul asta (mihnea se numea) am avut eu insumi o aventura fantastica pe plaja, cand am cumparat inainte de plecare, de TOTI banii, ciocolatele de alea la 2 lei. stateam cocotati pe un balanosoar si le scoteam una cate una cu rabdare masochista din sacosa, de fiecare data fortandu-ne sa ne inchipuim ca e „ultima” – doar pentru a avea surpriza si bucuria nemasurata de a descoperi ca mai este inca una (asta e ultima) si INCA una! (ASTA e ultima) si iiinca unaa etc

tot atunci la Navodari am spart un geam incercand sa fac o gluma cu o beashca (minge dezumflata), am baut prima data 2L de bere si m-am indragostit ca un bou de o fata din bucuresti cu fusta inflorata, pe care am uitat cum o cheama.

11444

1 comentariu »

  1. „beashca” (minge dezumflata)… cate nostalgii imi trezeste „beashca”; n-am mai auzit cuvantu` asta din clasa a patra-a cincea, si probabil ca daca nu erai tu sa-l SCRII aici l-as fi uitat cu totul! beashca beashca beashca minge dezumflata! rar termen dom`le, (si rar il dai!) mai ales ca nu stiu sa fi avut o circulatie mai mare de 2-3 clase primare, hai, cel mult gimnaziu (ca oricum dupa aia am trecut (prin „35”) la Artex). moartea lui „beashca” imi aminteste de un prieten din munchen care povestea cum, instalati de 6 luni in bucataria moderna din apartamentul lor german, vrea sa-i ceara prietenului (si el romanas)sa-i dea din sertar banalul „facalet” ca sa mestece in mamaliga. dar are un lapsus de moment :”Da-mi bai… ala… cum se cheama…” (si ii arata). prietenul ii spune ca nici el nu stie cum se cheama, si se privesc amandoi ingroziti, dandu-si seama ca, dupa 6 luni de englezo-germana vorbita la serviciu, completata cu romano-germana de antrenament de dupa serviciu, demunirea banalului obiect in romaneste ar putea fi iremediabil pierduta pt.ei. „Futu-i gura mamii lui de FACALET!” s-au gandit la treaba asta o saptamana si au sunat mai des acasa.

    Comentariu de ionut p — Decembrie 4, 2007 @ 13:49


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

I love myself more than me

Filed under: delir — Pœtrip @ 10:49

numaru’ asta imi aduce aminte de un prieten care pe scara autobuzului care urma sa ne duca acasa din Tabara de la Navodari (prin ’91-’92 ce vremuri pizdoase) si-a luat ramas bun de la aventura lui de pe plaja, dictandu-i (la cerea ei infrigurata) numarul de telefon:

doi de unu si trei de patru

parca tin minte si acum figura perplexa a fetei care cu ochii dupa autobuz incarca sa inteleaga CAT MAI REPEDE mesajul aparent cifrat.

tot cu baiatul asta (mihnea se numea) am avut eu insumi o aventura fantastica pe plaja, cand am cumparat inainte de plecare, de TOTI banii, ciocolatele de alea la 2 lei. stateam cocotati pe un balanosoar si le scoteam una cate una cu rabdare masochista din sacosa, de fiecare data fortandu-ne sa ne inchipuim ca e „ultima” – doar pentru a avea surpriza si bucuria nemasurata de a descoperi ca mai este inca una (asta e ultima) si INCA una! (ASTA e ultima) si iiinca unaa etc

tot atunci la Navodari am spart un geam incercand sa fac o gluma cu o beashca (minge dezumflata), am baut prima data 2L de bere si m-am indragostit ca un bou de o fata din bucuresti cu fusta inflorata, pe care am uitat cum o cheama.

11444

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

