[idiot]

Decembrie 3, 2007

exista viata dupa weekend?

Filed under: delir — Pœtrip @ 06:03

singura zi in care imi face placere sa ma trezesc este sambata. este singura data cand nu am o senzatie de disperare pentru ca sunt doar un gandac. un gandac de bucatarie ratacit in baie. ce-i drept, un gandac frumusel – pentru un gandac! – citit si cu bun simt (demn de dispret la un gandac)

…dar nu vreau sa deviez prea evident in kafka, sa ma cred metamorfozat in gandacul a carui singura mare grija cand se trezeste astfel este „cum sa ajunga la birou”.

sambata este singura zi izolata confortabil de RESTUL saptamanii, separata printr-o noapte de betie de cea trecuta si printr-o zi sfanta de cea viitoare.

sambata te trezesti cu capul greu si te tarasti in 4 labe printre cadavrele prietenilor tai catre aragaz ca sa faci o cafea.

sambata cauti prin buzunare monezi pentru o sticla de apa si descoperi ca ai baut (in diverse forme) tot ce ai castigat in saptamana trecuta.

sambata e ziua cand incepi de fiecare data cate o carte, fara sa stii daca o vei mai termina vreodata.

sambata e ziua cand poti sa casti fara mustrari de constiinta, uitandu-te la emisiunile pentru copii de dimineata.

sambata totdeauna te trezeste soarele.

sambata asta am sarit din pat brusc (dar atat de calm!) si am simtit nevoia sa DARUIESC ceva. stiu: o sa ies in curte. am topait prin casa in picioarele goale de gandac, numai in chiloti si tricoul mototolit, indreptandu-ma spre USA. sper sa gasesc o galeata cu apa afara, sa mi-o torn in cap de fericire, asa cum vedeam in filmele vechi romanesti ca fac intelectualii repartizati la sat. deschid usa si… ma intampina 2 perechi de ochi. 2 cozi care dau din coada. 2 limbi care atarna. 2 potai. 2 javre. 2 cateladndre. „asta” si „starky”. asta e alba, starky e exact invers. m-am hotarat! intr-o secunda am realizat ca nu am raspuns niciodata dragostei lor neconditionate in masura in care MERTIA aceste 2 animalute devotate. doar in noptile cand vin beat clampa acasa, mai zabovesc cateva minute in curte cu ele si ma harjonesc prin baltoace. aproape ca imi dau lacrimile rememorand explozia lor naiva de bucurie cand participa la ceea ce nu este de fapt altceva decat o ratacire ludica a mintii mele de betiv. ma reped la frigider unde ar trebui sa fie shaormele cumparate ieri pentru „toata lumea”. intr-adevar, pe raftul de jos, pe un platou in jurul caruia stau in cerc sticle de vin, zac tolanite una peste alta mai multe jumatati de saorma. pun deoparte una la intamplare (cea mai mare jumatate), pe care o pastrez pentru mine, si insfac alta ca sa le-o ofer jivinelor. parcurg toata curtea tinand saorma sus ca Statuia Libertatii ca sa nu ajunga animalele la ea, o scot din celofan si o tuflesc in castronul lor, din locul in care obisnuiesc sa ia masa. cand colo… cateaua alba a insfacat INTR-O SECUNDA ditamai bucatoaia de saorma si a inghitit-o pe nemestecatelea. am mangaiat-o pe crestet pe cea neagra si i-am zis plin de mila „vezi, daca nu te grabesti?” dupa care m-am indreptat repede spre casa (ma ardea gerul la tzurloaie). confortul casnic nu mi-a priit se pare, pentru ca mustrarile de constiinta m-au facut sa ma hotarasc sa o hranesc si pe starky, care e mereu mai timida, mai retrasa, mai gingasa. am insfacat alta bucata de saorma, am iesit in curte, am chemat-o „starky starky starky” si i-am asezat-o in fata, ferindu-mi rapid mainile. nu a fost nevoie, pentru ca starkey este atat de civilizata, finuta si bine-crescuta incat s-a apropiat usuret, a bagat botu sa adulmece ce se ascunde sub misterioasa lipie si abia a luat o gurita pe care a mestecat-o incetisor, cazuta pe ganduri, cu privirea spre zare. bineinteles, in secunda doi, asta a aparut cu urechile fluturand si a insfacat toata bucatoaia de saorma in dinti, a intors capul in sus si a lasat-o sa alunece pe gat. aceasta viziune a societatii umane in miniatura m-a facut sa turbez de nervi si sa devin solidar cu cateaua neagra, care nu se lasa dominata de poftele primare doar din… bun simt. am dat o fuga la frigider si am mai adus inca o bucata de saorma (cea pe care o pastram pentru mine). am chemat-o pe asta si cand s-a apropiat la 2 pasi de saorma pe care o tineam intinsa spre ia, i-am tras un sut sub coada cotaii. apoi, am chemat-o pe starky care nu indraznea sa se apropie, desi ma vedea cum o ademenesc cu mancarea in mana, chiar pana IN CASA! (unde, stiu ele, nici macar nu au voie sa intre in mod obisnuit). am inchis usa dupa ea si am invitat-o sa stea la masa ca o printesa. am stat langa ea cat a mancat in tihna toata saorma, dupa care s-a indreptat cuminte spre usa. i-am deschis si, la iesire, inainte sa o zbugheasca in curte, a dat din coada, s-a intors si mi-a aruncat o privire.

17 comentarii »

  1. tot asta o iesit mai bine:)))

    Comentariu de raluca maria — Decembrie 3, 2007 @ 06:21

  2. am facut eu niste deductii logice in capsorul meu de femeie da’ mi rusine sa le spui. da’ am un feeling ca Raluca de citeste acest blog, o sa faca acelesi deductii.
    offff brbtzii astia
    :)))))
    nu te chinui sa intelegi ce vreau sa zic..ai nevoie de un suflet vs creier de femeie pt asta :)))

    Comentariu de edith k — Decembrie 3, 2007 @ 06:24

  3. ni ca mi-a luat-o raluca inainte cu commentul :)))..si neu care credeam ca o sa fiu prima

    Comentariu de edith k — Decembrie 3, 2007 @ 06:25

  4. spune bre odata! eu nu fac diferenta intre logica feminina si instinctul canin :)

    Comentariu de Anonim — Decembrie 3, 2007 @ 06:29

  5. nu, nu exista viata dupa weekend. dar exista un weekend etern dupa viata :)

    Comentariu de Rüya — Decembrie 3, 2007 @ 06:39

  6. neah..nu conteaza
    insa ceea ce conteaza e faptul ca eu si raluca nu credem ca ai renuntat la ultima shaorma in favorea unuei catzele :D. n-ai mai fi [idol]-ul nostru :D
    raluca maria (12/3/2007 4:30:13 PM): imi imaginez ca ii curgeau balele de pofta da s-a gandit ca o sa faca un fapt maret si c-o sa scrie si pe blog ca sa afle si lumea, si-a inghitit in sec
    zupercat (12/3/2007 4:30:29 PM): sau..poate defapt a mancat shaorma
    raluca maria (12/3/2007 4:30:40 PM): aha))))))))))
    zupercat (12/3/2007 4:30:42 PM): cainii..acesti prieteni necuvantatri
    zupercat (12/3/2007 4:30:44 PM):
    raluca maria (12/3/2007 4:30:49 PM): )))
    raluca maria (12/3/2007 4:31:00 PM): e mai tare varianta ta
    raluca maria (12/3/2007 4:31:02 PM): )
    zupercat (12/3/2007 4:31:04 PM): )

    Comentariu de edith k — Decembrie 3, 2007 @ 06:46

  7. dadada, aveti dreptate amandoua :))

    Comentariu de Anonim — Decembrie 3, 2007 @ 06:48

  8. dar nu banuiam ca se fac comentarii literare pe la spatele meu

    Comentariu de Anonim — Decembrie 3, 2007 @ 06:52

  9. nu ti-am zis ca iu ar a selebriti? asuma-ti si gossipurile beibi ;D

    Comentariu de edith k — Decembrie 3, 2007 @ 06:54

  10. nu, nu exista viata dupa weekend… cateodata nu exista nici viata in weekend, nici weekend, nici viata… doar multe vise colorate sau alb-negru ascunse intr-un infinit nedefinit pe care il ignori

    Comentariu de Ushna — Decembrie 3, 2007 @ 07:02

  11. that was deep

    Comentariu de edith k — Decembrie 3, 2007 @ 07:06

  12. in week end soarele e idiot si invidios si te trezeste tot timpul…bine ca te asteapta potaile :))

    Comentariu de Anonim — Decembrie 3, 2007 @ 07:22

  13. hmmm, nu prea exista viata dupa weekend…sau poate ca exista mai ales ca stii ca urmeaza un nou weekend :P….

    Comentariu de Anonim — Decembrie 3, 2007 @ 08:06

  14. vorbesti despre reincarnare deci. hmmm…

    Comentariu de Anonim — Decembrie 3, 2007 @ 08:07

  15. Exista .. dar dupa munca/scoala :p

    Comentariu de Anonim — Decembrie 3, 2007 @ 09:02

  16. sau poate despre katharsis :P…nici eu nu stiu…poate ca aberez..

    Comentariu de Anonim — Decembrie 3, 2007 @ 10:34

  17. sau poate despre katharsis :P…nici eu nu stiu…poate ca aberez..

    Comentariu de Anonim — Decembrie 3, 2007 @ 10:34


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

