[idiot]

Noiembrie 22, 2007

asa ceva nu exista

Filed under: delir — Pœtrip @ 08:02

ca sa nu fiu nevoit sa ma autoflagelez cu duritate pentru ca am fost atat de bleg incat am ratacit mobilu (simpaticu’ meu LG KG275 – mereu am optat numai pentru telefoane ultra-simple, fara camera foto, fara display color, fara mp3), mi-am facut azi o surpriza si m-am rasfatat cu un cadou binemeritat. acesta este prima postare scisa de pe PDA. sper ca aceasta schimbare de tehnologie sa se manifeste si in planul stilistic, pentru ca (se stie) modificarile de forma apar doar ca urmare a celor de fond.

15 comentarii »

  1. wooow, [idiot] esti cool! sexy! futabil! superb! coi! pun pariu ca are si GPS cu Full Europe Map!!!

    Comentariu de Anonim — Noiembrie 22, 2007 @ 08:14

  2. are, are, multumesc…

    Comentariu de Anonim — Noiembrie 22, 2007 @ 08:14

  3. wooow! abia astept sa ajung in patul tau! …dupa asta ma lasi sa ma joc cu mega-telefonu tau??? nu stiam ca atat de bine castiga un arhitect in romania…

    Comentariu de Anonim — Noiembrie 22, 2007 @ 08:16

  4. nu un arhitect, ci un blogger. unul bun, ce-i drept.

    Comentariu de Anonim — Noiembrie 22, 2007 @ 08:17

  5. si agenda?

    Comentariu de Anonim — Noiembrie 22, 2007 @ 08:19

  6. ioi..pai ma fac si eu bloggarita atunci…
    ah…cat de chinchi suna:)
    dar hei..eu nu vreau tembelefon ca al tau…
    mie imi foloseste unul simplu …
    tzarrrr
    da?
    eu?
    tu?
    ok
    pa

    Comentariu de Anonim — Noiembrie 22, 2007 @ 08:20

  7. ioi..pai ma fac si eu bloggarita atunci…
    ah…cat de chinchi suna:)
    dar hei..eu nu vreau tembelefon ca al tau…
    mie imi foloseste unul simplu …
    tzarrrr
    da?
    eu?
    tu?
    ok
    pa

    Comentariu de Anonim — Noiembrie 22, 2007 @ 08:20

  8. ASUS P526 is GOD.

    and

    I am [idiot]

    that’s all, folks

    Comentariu de Anonim — Noiembrie 22, 2007 @ 08:25

  9. nu fata nu fi proasta esti de toate care scrie mai sus in posibilitazile de votare dar daca e sa pui tot cei acolo in balantza un soi de putziflender refulat dar erect de altfel care se plimba desbracat pe shosea tot esti…nu scapi cu gadjeturile astea asha ushor

    Comentariu de getsckr — Noiembrie 22, 2007 @ 09:32

  10. aaaa astazi mam udat tot cand tziai luat scula aia misto…adika atat de sexy shi nebun nu team simtzit de mult timp….daca progresam stiopa relatzia noastra ar putea junge din foarte departe cine stie poate de data asta ne iese pentru totdeauna…adika daca itzi era vteamacumva sa sti:i agree

    Comentariu de getsckr — Noiembrie 22, 2007 @ 09:34

  11. recunosc fundalul……garden de la garden party :D

    Comentariu de Anonim — Noiembrie 22, 2007 @ 12:39

  12. mai exista oameni, mai exista amintiri de acolo?!?!

    Comentariu de Anonim — Noiembrie 22, 2007 @ 12:44

  13. l-ai nimerit bun? :D eu da..

    Comentariu de Anonim — Noiembrie 23, 2007 @ 00:10

  14. Ce bine ca acum poti sa postezi si de pe PDA!

    Comentariu de Anonim — Noiembrie 23, 2007 @ 00:41

  15. futabil :(( aveam copyright pe futabila si acuma tu folosesti cuvintul fara sa imi ceri voie, vezi ca sesizez cna-ul blogurilor. futabil, futabila, futabilitate exprima atit de multe, eu cred ca in ele poate sta jumate din comunicarea noastra despre femei.

    Comentariu de Anonim — Noiembrie 23, 2007 @ 06:51


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

