[idiot]

Noiembrie 21, 2007

CUB-ul cu doua fete / mi-am pierdut telefonu

Filed under: delir — Pœtrip @ 23:19

Cubul cu doua fete:

Nu, nu este vorba aici despre esentializarea cubului intr-o incercare esuata de minimalizare a volumului sau cubic, ci de sublinierea naturii sensibile si duale pe care o are orice cub.

Cubul cu doua fete: parsiv, prefacut si ascuns oare? Sau poate doar profund nefericit. Cubul care-si devoreaza propriile fatete – din pura vanitate sau, in cel mai bun caz, din curiozitate – intruchipeaza natura framantata a sufletului mereu indragostit. Foamea cubului si frica lui de deschidere sunt doua caracteristici antagonice care-l macina pe dinauntru, neafectandu-i din fericire perfectiunea identica a celor 12 laturi.

Astfel, va prezint mai jos cele mai cunoscute 5 cuburi cu doua fete:

Cubul de gheata, cu existenta efemera, rece si transparenta, este un vicios consumator de bauturi alcoolice, precum si de placeri sexuale, in combinatie orgasmatronica cu cubul de ceara topita care, se stie, se sacrifica pentru cauze pe cat de naive, pe atat de nobile, cum este de exemplu, producerea unui mic licar de lumina si romantism.

Cubul de zahar, cel mai simpatic dintre cuburi, este un produs sintetic care nu exista decat ipotetic pana la aparitia lui homo sapiens pe pamant. Spre deosebire de Cubul Knorr, cubul de zahar este pasnic, nu ataca omul.

Cubul lui rubik este singurul cub inzestrat cu inteligenta proprie, calitate dobandita ca urmare a convietuirii celor 9 cubulete mai mici de pe fiecare fata a sa, cubulete a caror unica ocupatie este joaca. Nu cu pozitiile, ci cu culorile: nu va lasati inselati.

Cubul de paine prajita nu si-a gasit de mi de ani alta intrebuintare decat cea din domeniul gastronomic, sub cocheta forma de crocheta crocanta… asa ca, neinteles de nimeni pentru ambitiile sale marete, bietul posmag se mangaie cu consolarea ca are asemenea parteneri de vaza cum sunt file-ul de somon sau icrele negre, chiar si asa, strapuns de o scobitoare.

Cubul lui Escher, zis si cubul-paradox, este cubul facut din muci atunci cand asteptam sa se transforme culoarea semaforului din rosu in verde. s-a demonstrat stiintific circuitul ciclic al cuburilor-muci in natura, in diferitele lor metamorfoze, stari de agregare si culori de semafor.

mi-am pierdut telefonu

da, sunt aiurit. ieri, in drum spre casa, am vorbit in masina la telefon cu mai multe persoane (deci IL AVEAM) dupa care am parcat pe trotuar, am coborat din masina, am intrat in curte, am mangaiat cainii (asta si starky), am intrat in casa, am trantit borseta si plovaru cat colo pe canapea si m-am asezat in fotoliu – moment in care am realizat ca trebuie sa sun inca pe cineva dar… NU MAI AM. am cautat in buzunarele plovarului, in geanta, sub geanta, pe canapea, sub canapea, pe fotoliu, sub fotoliu, in curte, in cur la gaini, in cusca la caini, in masina, sub masina, sub covorase, in rezervor, in portbagaj, inapoi in casa: in baie, in wc, in chiuveta… nu l-am gasit nicaieri, desi mi-am petrecut toata sera cautand. pur si simplu, NU MAI EXISTA. azi dimineata m-am trezit la ora 7:03 fara ceasul desteptator din telefon si am cautat telefonul. n-am gasit nimic. ca si cum nu a existat niciodata.

oare trebuie sa inchid DE URGENTA abonamentul, pana imi cumpar alt telefon si solicit o noua cartela SIM? si, intrebare retorica, asta inseamna ca …am pierdut toate numerele din agenda?

2 comentarii »

  1. si tocmai voiam sa te intreb pe mess daca ai incercat leacul ce ti-l sugerasem la orele 20 trecute fix :))))))))))))))))))))

    Comentariu de edith k — Noiembrie 21, 2007 @ 23:44

  2. Pt. mine e o prea mare dilema, nu pot sa votez.

    Comentariu de Anonim — Noiembrie 21, 2007 @ 23:45


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

