[idiot]

Noiembrie 16, 2007

pe calea d(o)robantilor

Filed under: delir — Pœtrip @ 02:22

blocaj rutier: probabil in intersectie cu stefan cel mare e tuflit un politist care „fluidizeaza” circulatia (destul de logic, daca te gandesti ca toti au mintea lichefiata). aiurea, glumesc, nu am avut niciodata probleme/neintelegeri absurde cu politia rutiera, in general mi s-au parut ok. nu vreau sa jignesc pe aceia dintre voi care poate aveti parinti, bunici, copii, nepoti sau chiar caini politisti.

sunt asteptat de jumatate de ora la radiolynx si eu stau pe loc blocat in traficul rutier. suport mult mai usor nervii daca ma indulceste gandul ca in engleza se numeste „Traffic JAM”

ma uit pe banda din stanga. intr-un fel de volvo ciudat, o blondina cu parul lung si lins bate darbana cu degetele inelate pe volan. are pe bord un pachet de super-slims. ma uit in dreapta. un golf 5 albastru sport, o blonda bucalata. se da pe buze cu gloss. ma uit la masina din spatele ei. opel astra bej metalizat, o blonda care priveste in gol. in fata golf-ului, fabia neagra, blonda care fumeaza. „am blonda in stanga, am blonda in dreapta. am blonde de jur imprejur. (dar nu te am pe tine)” :)) parafraza dupa Animalele & Orataniile din Ograda, pt acei preafericiti dintre voi care nu au Cultura Muzicala.

in bucuresti, traficul e sufocat de provinciali cu dacii-papuc, taximetristi si soferite blonde. nu stiu cate femei sunt pe cap de locuitor in capitala, insa numarul de blonde atinge deja cote alarmante!

5 comentarii »

  1. am si eu blonda mea :P

    Comentariu de Anonim — Noiembrie 16, 2007 @ 02:24

  2. ENTRAN, si le depasesti pe toate :PPPPPPPPP

    Comentariu de raluca maria — Noiembrie 16, 2007 @ 05:40

  3. „provinciali cu dacii-papuc”? Mai exact…adica ce vrei sa spui? :))

    Comentariu de ionut p — Noiembrie 16, 2007 @ 09:16

  4. Ia-ti si tu o blonda provinciala, ca sa te vindeci de fobii!;)Nu de alta, dar am auzit ca traficul din Bucale e nevindecabil.:(

    Comentariu de black sea citizen — Noiembrie 16, 2007 @ 09:52

  5. iete bre „provinciali” fute-mas in cur, vezi ca ti-ai uitat opincile la bariere la intrarea in capizdala :D

    Comentariu de Anonim — Noiembrie 16, 2007 @ 13:33


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

