[idiot]

Noiembrie 14, 2007

say „yes to today”, yesterday

Filed under: delir — Pœtrip @ 03:00

Marius Popescu: shiiiii faaaashi uaaaai?! n-am mai vorbit de 1000 de ani!
Stefan Botezatu: :)) ne vedem la tine la Sushiava pe 20 decembrie, cand trebuie sa vin cu travka
Marius Popescu: cu shieee?!
Stefan Botezatu: hehe o sa vezi tu cu ce. acuma fug, ca a venit taica-meu in bucuresti si tre sa ma intalnesc cu el in Universitatii in …10 minute?!

[in trafic]
in bucuresti traficul e ca si cum ai fi poftit la un bufet suedez laolalta cu 120 de grasani gurmanzi care se tot baga unul in fata altuia, se imping intre ei, se bat, gafaie, isi fura unul de la altul din gura, se injura neinteligibil cu gurile pline, se indoapa, isi umplu buzunarele pentru acasa.

secretul consta in semafor: perceptia nu trebuie sa fie ca stai din cauza ca ai ROSU, ci pentru ca …altii au VERDE: trebuie sa mai treaca si ei. in viata insa, unde nu sunt semafoare, subtilitatea este sa inveti sa mai lasi si pe altii sa treaca, ca si cum ar avea verde.
[gata flashu]

parchez in fata la CinemaPRO si dupa ce ies din masina simt cu coada ochiului in gangul de intrare la cinematograf o tipa frumisca. bate din picior nerabdatoare, in asteptarea prietenei ei sau (desi n-as baga mana-n foc) a prietenului. pare mai degraba genul „rebella” decat papusica blonda. deduc asta judecand dupa tenisii cu care e incaltata pe frigul asta. Evident, m-a urmarit din coltul ei intunecat – in tot timpul cat am parcat, am inchis farurile, motorul, am iesit din masina, am inchis portiera – de vreme ce acum incearca sa pastreze o aparenta de indiferenta, intorcandu-si capul brusc in momentul in care privirile noastre se intalnesc. nu a rezistat confruntarii ochi in ochi. CHICKEN! ea crede ca jucam ping-pong aici: n-ai decat sa ramai acolo pe trotuar cu scenariile tale si asteptarea de a fi vanata, urmarita, si sedusa… nu am fost niciodata genul usor de impresionat cu metode de astea de agatat atat de grobiene. instantaneu, in mintea mea se produce o asociere de idei si creez un banc:

culmea „Lolita”: nu s-a nascut inca fata pentru mine

cu ocazia asta am destramat si umbra de mister asupra Intrebarii Universale „CINE FACE BANCURILE?” cine le creeaza, cine le inventeaza, cine le formuleaza, cine le coace, cine le concepe, inainte de a zbura de jur imprejurul lumii din gura in gura. La fel cum universul asta atat de complex nu avea cum sa apara din senin, fara sa fie gandit de un Creator, nici cel mai banal banc care are si el constructia lui, nu poate aparea chiar asa „din nimic”, o bula fara stapan. iata ca tocmai am intrat si eu in comunitatea secreta a fauritorilor de bancuri, statut pe care mi l-am anulat in secunda imediat urmatoare, de vreme ce nu m-am putut stapani si am incalcat Regula nr. 1, semnandu-ma!

intru in scara blocului si ochii imi cad pe cutia postala a apartamentului XX: Popescu Marius. coincidenta: acum 15 minute am vorbit cu numele asta. este blocul ridicat in locul in care acum 30 de ani un morman de pietroaie dislocat de cutremur l-a acoperit pe Toma Caragiu.

ratiunea noastra cotidiana atrofiata ne impiedica sa credem ca exista universuri paralele, dar blogul intruchipeaza speranta noastra a tuturor in libertate totala, intangibilitate. aici fiecare isi poate exprima frustrarile, nebunia, poezia, rasul fara restrictii. paradoxul blogului online consta tocmai in afisarea, dezvaluirea de lucruri pe care poate nimeni nu ar avea nesabuinta sa le afirme fata in fata cu alta persoana, in public. este un suprem act de curaj, pentru ca (am auzit asta de la un blogger batran) maretia unui om nu sta in a-si ascunde punctele slabe ci de a si le asuma. m-ar fi durut in cot de Ahile daca nu stiam ca ESTE CA MINE, din pricina calcaiului sau cu probleme.

probabil ca voi publica blogul meu, intr-o editie de lux revizuita, o lansare celebrativa cu muzica de geaaaz, lapte&votca, prajiturele si gagici costumate in vestale romane. iar eu voi raspunde intrebarilor celor mai mari spirite culturale din Romania, lungit pe o saltea „relaxa”:

– domnule [idiot], blogul este o reflexie a narcisimului din Dumneavoastra?
– da, numai ca eu ma admir oglindit in apa din wc.

…dar asta numai atunci cand voi considera ca am atins perfectiunea, ca scriu lucruri COLOSAL de idioate. pana atunci… suportati-va

5 comentarii »

  1. cashtoc, mai bia!

    Comentariu de raluca maria — Noiembrie 14, 2007 @ 03:53

  2. Misto geaaaz-ul din Ethiopia, cine-s astia? Am citit in ritmu geazului si merge perfect. Daca ai facut-o intentionat, esti un [idiot] cu simt si balans.

    Comentariu de Anonim — Noiembrie 14, 2007 @ 06:00

  3. Misto geaaaz-ul din Ethiopia, cine-s astia? Am citit in ritmu geazului si merge perfect. Daca ai facut-o intentionat, esti un [idiot] cu simt si balans.

    Comentariu de Anonim — Noiembrie 14, 2007 @ 06:00

  4. mulatu astatqe. [da, frumos.]

    Comentariu de Anonim — Noiembrie 14, 2007 @ 09:39

  5. Iti trimit eu un album cu Mulatu Astatke:)

    Comentariu de Anonim — Noiembrie 14, 2007 @ 17:30


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

