[idiot]

Noiembrie 13, 2007

blogonovela

Filed under: delir — Pœtrip @ 08:35

blogu meu s-a indragostit de alt blog

…tocmai voiam sa plec de la munca si citeam pe pagina lui doomy ceva foarte induiosator despre MANCARE, cand imi sare in ochi o noua postare de la UOTE. dintotdeauna mi-a placut UOTE. sper ca am inteles bine ce inseamna „UOTE”, pe mine ma face sa ma gandesc la

„MAINILE SUS” STRIGA HUOŢII, VIOLATORII „JUOS CHILUOTII!”
&
<>

dar pagina ei nu e despre asta. e despre altceva. e despre picioare si dungi colorate. cam cum mi-am descoperit eu fetisul azi uitandu-ma cu ochi de copil pe google la poze cu ponei si dandu-mi seama ca „da-i incolo de caluti, uite niste poze cu gagici ratacite” …de la Crazy Horse, Paris, un cabaret pe care eu il asociez cu Moulin Rouge, dar poate gresesc si eu cum a confundat google-ul iepele. pe internet poti pati sa cauti pe Dumnezeu si sa dai de dracu’. anyway, 123, imi dau seama ca aia, genul ala de dansatoare tip Crazy Horse, ALA E TIPUL MEU DE FEMEIE: cu freza aia french, sanii nu mari, ci maxim cat 2 jumatati de pepenas, cracii lungi si frumosi ca doua coloane grecesti (deformatie profesionala), ochi beliti (restul mai treaca-mearga, dar neaparat!!! ochi beliti) si multiplicata de cat mai multe ori, cu variatii in diverse jocuri cromatice, a la Warhol. ei si dupa ce mi-am daltuit profilul cu noua imagine, am vrut sa vad ce mai face concurenta, adica cei cativa dintre voi care va dati interesul macar sa ambalati ineptiile pe care le scrieti zi de zi. iata-ma ajuns la UOTE si descopar pe profilul ei ca si-a adaugat o poza foarte frumoasa, cu o fata bruneta. ma reped sa-i scriu un comment „te iubesc! te iubeeesc!” dar cat mi-am sters balele am realizat ca trebuie sa-mi disimulez putin reactiile asa ca hotarasc sa o abordez cu metode mai subtile. dar sa incerc eu asta e ca si cum as cauta „saracul cu acul in fund „. noroc ca observ ca de fapt nici nu exista fereastra pentru comentarii adresate mironositei care probabil s-a catarat preventiv in turnuletul ei de printesa si a ferecat pagina in asa fel incat numai daca esti „friend” cu ea poti scrie comentarii. asta inseamna ca… asta inseamna ca TREBUIE sa ma fac prieten cu ea. pe strada, in autobuz, la teatru sau intr-un bar ar fi poate mai dificil, eu sunt mai timid, mai sovaitor, nu prea sunt genul care „sa agate” dar aici pe 360 nu-i nicio (asa e corect acuma) problema sa-i futi unuia cu barosu in cap 300 de invitatii pe zi, doar pentru ca ai buton „add”. apas si eu si… surpriza! desi butonul este desenat acolo, nu am nici o putere! pagina nu reactioneaza in nici un fel. sa ma opresc aici? o fi un semn rau. am auzit eu de buguri de astea care te pot urmari toata viata! am incercat cu insistenta sa mi-o fac prietena pe uote de vreo 30 de ori, pana m-am refugiat gafaind intr-un colt intunecat. stiu. ii poztez un mesaj fara continut. asta AM voie. mai arunc o privire pozei zambitoare din profil si trimit un

„Shhh!”

ce subtil! ma las pe spate in fotoliu: daca e EA cea din poza, probabil se gandeste ca e secretul nostru faptul ca m-am inamorat subit de imaginea ei, iar daca nu e EA cea din poza, probabil ca e ingrozita de faptul ca am aflat, ca STIU.

intru cersind ajutor la perechea ei UOANA si incerc sa-i explic framantarile mele cum ca vreau sa inchid pagina mea 360 dar in acelasi timp (dintr-un sclipici de contradictii) sa ma salvez poate de la sinucidere tininadu-ma de manuta cu UOTE, si o forta necunoscuta ne impiedica…

intre timp draguta de UOTE ma face sa zambesc tamp de fericire cu replica ei:

Shhh
don’t worry, i won’t tell anyone!

partea intr-adevar ciudata am patit-o la urma: ca am incercat sa-i dau add de pe alt link si iata ce mesaj primeam:

  • UOTE
  • Offline (heheee las’ ca STIU ieu!)
  • Invite as a Friend
  • Error: You can not add or invite yourself.

    clar. este jumatatea mea, FACUTA pentru mine. dovada este in poza atasata.

    15 comentarii »

    1. =))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))
      tata, de ce ne faci asta? DE CEEEEEEEEEE?
      =))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))=))

      Comentariu de Anonim — Noiembrie 13, 2007 @ 08:53

    2. clar e ceva la mijloc….;)

      Comentariu de Monica — Noiembrie 13, 2007 @ 09:47

    3. clar e ceva la mijloc….;)

      Comentariu de Monica — Noiembrie 13, 2007 @ 09:47

    4. heeeeey:D

      Comentariu de Anonim — Noiembrie 13, 2007 @ 09:52

    5. ca sa vezi!

      Comentariu de Monica — Noiembrie 13, 2007 @ 09:53

    6. na. acum sunt geloasa.
      IDIUOTULE!

      Comentariu de Anonim — Noiembrie 13, 2007 @ 10:07

    7. na. acum sunt geloasa.
      IDIUOTULE!

      Comentariu de Anonim — Noiembrie 13, 2007 @ 10:07

    8. UOTE vine de la Christina…da, n-are nicio logica, but this is the truth…long story. so, 90% din prieteni imi spun UOTE. ;)

      Comentariu de Anonim — Noiembrie 13, 2007 @ 10:20

    9. si da, eu sunt in poza…it’s not just a brunetteee….:D UOTE trade mark.

      Comentariu de Anonim — Noiembrie 13, 2007 @ 10:21

    10. she’s not just a brunetteee* not it’s… overtime at work. sorry

      Comentariu de Anonim — Noiembrie 13, 2007 @ 10:23

    11. draga redactie idiouata ,va rog a binevoi sa redeschideti/refrecventati cabinetul pshihologic negresit infiintzat shi neinchis niciodata la adresa de la inceput stiuta

      Comentariu de getsckr — Noiembrie 13, 2007 @ 11:15

    12. :)) suuuuuper tare!

      Comentariu de Caola — Noiembrie 14, 2007 @ 01:23

    13. i-ar trebui un nume blogonovelei…
      :))
      …cand fanteziile ies la plimbare…:))

      Comentariu de Caola — Noiembrie 14, 2007 @ 01:36

    14. happyend: UOTE is your Friend.

      …si au trait deplin fericiti si aproape vesnic, pana la adanci tinereti

      Comentariu de Anonim — Noiembrie 14, 2007 @ 05:00

    15. UOTE- o prescurtare UO- un nume destul de rotund..UO-OU..EGG- GGE…hmmm…so many possibilities.

      Comentariu de Anonim — Noiembrie 14, 2007 @ 05:53


    RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

    Lasă un răspuns

