[idiot]

Noiembrie 11, 2007

pacaleala in cercul format de 3 puncte. UNU

Filed under: delir — Pœtrip @ 17:40

alex baga mana pana la cot si scoate din borseta lui, rand pe rand:

– uite! o camera de bicileta!
…uite! o surubelnita.
…uite mapa mea cu contabilitatea de anul trecut.
– bai alex, „contabilitatea” ta e de domeniul Secolului trecut!

am luat pixul STAEDLER, cateva coli albe A4 si mapa romexpo, cea dupa care l-am pus pe alex sa caute, ca sa imi stea foile rigide, pe masura genialitatii mainii mele. [idiot] nu scrie in inconfort, chiar atunci cand scrie „pe genunchi”. adica, ca acum, pentru ca alex e la singurul calculator, iar eu in voi lucra direct pe manuscris. Mrrr, Grrr, LET’S GO! hai [idiot]! uraaa, a reveniiit!!!

TITLU: „Recunosc, aseara am fumat”
(… din ciclul „Vreau sa simt Sparta”)

din declaratiile autorului: „desi am hotarat subit, dar anticipabil, sa nu mai scriu, iata ca nu ma pot abtine: din pricina ca, recunosc, aseara am fumat.” noua ne ramane doar sa ne intrebam daca …nu s-a putut abtine din scris?… sau din …fumat?

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

