[idiot]

Noiembrie 11, 2007

pacaleala in cercul format de 3 puncte. DOI

Filed under: delir — Pœtrip @ 18:04

– imi cam BUBUIE capu

– cum, asa? (inclina capul in stanga, inchide unchiul drept, bulbuca ochiul stang si tresari:) BUF? (inclina capul in dreapta, inchide unchiul stang, bulbuca ochiul drept si tresari:) Buf? adica …iti cam suna apa in cap?

– dah. mi-am luat-o seara asta. imi cam suna apa-n cap

– pai nu trebuia sa scrii.. cele ooopt pagini ale tale?

– o gramada de neintigibilitati grafice. nu mai inteleg NIMIC din ce-am scris pe hartie. din pacate, s-a sters si de pe Hardul Unitatii Centrale. e cam ars, saracu’. cred ca daca scanam paginile si le descifram cu un program pe calculator capabil sa recunoasca caracterele si sa interpreteze cuvintele, conceptele, starile – evident cu o anumita precizie, pe foile printate de el ar fi totusi MAI PUTINE neintegibilitati decat pe hartiile mele :)) trebuie sa ma descurc cu niste foi cu cuvinte scrise in graba fara caractere propriu-zise, ci numai cu niste „onduleuri” mazgalite si cateodata, linii drepte, care ar fi trebuit sa ilustrezee cuvinte. ca un orb uituc care realizeaza in ultima clipa munca lui a fost zadarnica, scrisoarea emotionanta de sinucidere prin ingurgitare de supradoza de lecitina e alba: uitase sa cumpere cerneala pentru calimara!. blogul nu este al meu, ci al stramosilor urmasilor nostri. Traiasca liberalizarea uleiului in piata. stiu ca suna ca un cur, dar nu am ce face, nu ma pot abtine. la liberalizare cu voi!

Lasă un comentariu »

Niciun comentariu până acum.

RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

