[idiot]

Noiembrie 11, 2007

pacaleala in cercul format de 3 puncte. DOI bis. vagonul 3, in fata spre locomotiva

Filed under: delir — Pœtrip @ 18:40

printesa-ghiorhoi asteapta sa fie luata la dans si sarutata, dar
[I don’t feel like dancin’]

in fata propriilor pagini ca un arhitect pe santier caruia i-a cazut vjjjjjjjjjjj in cap o caramida, tooocmai de la skela etajului 27 si are Oieoun-ieoun-ieuuu o senzatie de curent oceanic in cap. habar n-ai ce te-a palit. stii doar ca apa se aude, foarte clar. te uiti in sus la cladire „vai futu-mi, cum de m-o lovit ceva, din senin? …mie, ceru mi se parea destul de ok!”. bineinteles, asa e si in realitate sa fii arhitect. se aduna inginerii roata in jurul tau si tu habar n-ai ce-i cu cladirea aia de pe planse, parca o vezi prima oara! nu mai e o scuza buna azi pe sentier sa simulezi ca te-a lovit ca din cer, in ceafa, macaraua.

da-l in pula mea pe pavlov, ca daca nu se juca cu cainele la bec, ramanea in continuare un psiholog de familie. anii de digitat la tastatura mi-au atrofiat precizia caligrafiei. desi nu-mi doresc un letopiset, stramosii nostri isi dorec intens treaba asta. inca din copilarie, Grigore Ureche a fost idolul meu. sper ca voi figura in cartile de istorie a literaturii neamului universal alaturi de ilustrul sau nume, la capitolul carturarit/bloguit.

toata viata mi-am dorit sa fiu pe un pat moale cu cearceafuri de dantela alba, purtat pe sasiul unui vagon, pe o cale.

ferata.

…pe sina caruia se mai afla inca un trenulet, de jucarie, care se apropie vertiginos de mine, cu o locomotiva mica care scoate fum mare. e un alter-ego al meu, un cyrano de bergerac care-mi dicteaza. (oricum, m-a pupat in cur la faza asta) de asemenea, am scris cu precizia cu care mi s-a dictat. acum, am un chef teribil sa ma leg putin de stalacmite si speologie… ca alea oricum s-au format din picatura chinezeasca. stalacmita si stalactita sunt antonime, desi s-au facut din una in alta. cine este imbecilul care afirma ca TIMPUL nu exista, ca este doar o iluzie a mintii umane, cand universul in transformarea lui ne ofera cea mai evidenta CLEPSIDRA?

3 comentarii »

  1. in spatiu timpul este total diferit dear idiot,pleci tanar te intorci tanar si ii gasesti pe aia din liceu cu pensie,barba,nepoti.unde masa e timpul?e posibil sa fi facut un contract cu el?;)

    Comentariu de Una — Noiembrie 11, 2007 @ 22:19

  2. doar daca tragi de un elastic si-l lungesti cum vrei, nu inseamna ca nu exista si ca-ti cad chilotii

    Comentariu de Anonim — Noiembrie 11, 2007 @ 22:22

  3. doar daca tragi de un elastic si-l lungesti cum vrei, nu inseamna ca nu exista si ca-ti cad chilotii

    Comentariu de Anonim — Noiembrie 11, 2007 @ 22:22


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

