[idiot]

Octombrie 30, 2007

nimic la puterea a doua

Filed under: delir — Pœtrip @ 04:14

[ nimix de stefan botezatu din 2 nimicuri de george gadei ]

Tigara

Timpul
mi s-a terminat

Orologiul din centrul orasului beat s-a blocat
Strigate de razboi pe canalul de stiri
Desene animate la vecinul de vis-a-vis,

Totul e calm…

Ce`ti pasa tie, femeie cu zambet de drac?
Daca in clipa asta am s`o fac pana la capat
Ori o sa tac, inchis in al meu mare opac

Cultura de noroi a orasului bombardat
Te asteapta in traficul aglomerat
Plin de femei date cu oja si lac
Parfum scump si miros de carburant

Da, bineinteles, aseara am baut.
N`am putut sa dorm simteam niste dureri acolo in somn
Ce risipa… ce pacat
De ce dai , atunci cand nu ai… pereche?
In lumea asta toata un vai

Astazi sunt fericit
Astazi nu se intampla iarasi nimic
Astazi am sa dorm si-am sa tac
Astazi rad nemotivat…

A iubi e ingeresc
dar capul de betie ma doare
Si sunt derutat, iubito de pisica asta , care
imi da tarcoale lovindu`mi`n cap… in cap…

Orasul e plin de turisti cu sandale
Lumea e fericita
Astazi are mancare.
Cocosii canta la periferie
Iar un caine s-a innecat intr-un canal
Unde locuia omul-animal…

Injur pe toti sfintii cei din scripturi
De dragostea asta a mea care n`are structuri
Sunt foarte suparat, iubito
ce risipa… ce pacat
de ce dai… atunci cand nu ai
nimic

de pe frontul de est

de pe frontul de vest

1 comentariu »

  1. ar trebui de mai multe ori … dar multe ar trebui de mai multe ori … gata , am plecat !

    Comentariu de little drama — Octombrie 30, 2007 @ 05:44


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

Blog la WordPress.com.

