[idiot]

Octombrie 22, 2007

vreau travka

Filed under: delir — Pœtrip @ 23:50

Vreau sa fiu mai bun… sa nu ma mai ascund dupa degete si sa iubesc mai mult chiar daca fericirea asta a noastra nu se reduce pana la urma decat la zeci, sute si mii de secunde foarte puternice. Vreau sa respir mai mult, mai adanc, mai curat. Vreau sa vad Africa, Asia, America, Australia si la sfarsit sa ajung si pe la Polul Nord, poate mai prind vreun urs alb in viata.

Vreau sa simt Romania cu tot ce are ea mai bun… cu vreo trei milioane de oameni care inca mai vorbesc frumos si nu s-au uitat pe ei. Vreau ca macar o zi sa nu mai circule nici o masina prin Bucuresti. Vreau sa nu mai simt ca stau intr-o gara.Vreau sa invat, vreau sa cunosc, vreau sa-i fac pe cei de langa mine sa zambeasca, pentru ca daca vreau pot sa fac asta.

Vreau sa vreau mai mult. Vreau sa nu mi se para ca vreau prea mult, pentru ca vreau totul.Vreau sa zbor. Vreau sa am timp de vise. Vreau sa fiu in orice clipa unde vreau eu. Vreau sa fiu mai destept.

Vreau sa spun nu cand simt. Vreau sa spun da cand trebuie. Cand trebuie? Cand Vreau cu Adevarat!

Vreau sa nu mai fiu controlat, inseriat, incadrat…Vreau mai mult. Vreau ca totul sa fie mai mult decat posibil… Vreau imposibilul! Vreau sa fiu Ceea ce sunt…

Vreau sa cant. Vreau Travka. Vreau o tigara… Pfuu… Vreau sa ma las de fumat…

George Gadei
8 comentarii »

  1. mah da din alea cu femei bunoace si fute-le nu mai baji?

    Comentariu de jock — Octombrie 23, 2007 @ 00:15

  2. parca am citit un dicteu automat dupa bufeurile nevoilor mele..UNdeva in zodiac s-ar spune ca verbul „VREAU” AR FI CARACTERISTICA ZODIEI….mele..vreau ,veau ,vreau mereu cate ceva mai bun pt viata mea si pentru cei din jur…as vrea sa simt praga cu ei….inca si inca si inca odata…

    Comentariu de Anonim — Octombrie 23, 2007 @ 01:08

  3. toata lumea vrea..vrea si vrea iar si iar ..
    ..idiot am crezut k tu ai scris asta..ma asteptam k la sfarsit sa o dai cu mucii in fasole(in modul tau caracteristic)..dar spre surprinderea mea…nu ai dat!..
    am vazut semnatura lui george..in schimb..

    ha!

    Comentariu de Anonim — Octombrie 23, 2007 @ 04:08

  4. atat timp cat vrei mai mult ……… si vrei sa fii tu ……. e, cum se spune ”nu complementare , ci batatoare-n capul celeilalte”.filozofie tata dar fara filozofie …… dac se poate pricepe ceva

    Comentariu de Anonim — Octombrie 23, 2007 @ 10:53

  5. printe MISKIN , tu esti in stare sa scrii asa ceva ?

    Comentariu de little drama — Octombrie 23, 2007 @ 11:11

  6. nu. modul meu caracteristic este sa o dau cu mucii-n fasole, chiar la sfarsit: de asta am semnat „george”.

    Comentariu de Anonim — Octombrie 23, 2007 @ 23:32

  7. :))..
    ei nah..>:P

    Comentariu de Anonim — Octombrie 24, 2007 @ 02:11

  8. ivory, cand iti da prostia pe afara (in modul tau caracteristic)..e tot „spre surprinderea ta”?

    Comentariu de Anonim — Octombrie 24, 2007 @ 02:25


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

