[idiot]

Octombrie 21, 2007

bar travka

Filed under: delir — Pœtrip @ 14:39

bodega “Corabia Nebunilor”

…stiti unde, pe strada pustie unde oamenii dorm, acolo unde nu canta tonomatul… bar-de-zi – Ce zi! bar-de-noapte – Ce noapte! Cu acces selectiv si statut de club privat, dar in realitate poate intra oricine. Poate intra, dar cine mai iese? Sunt in 90 de feluri si 90 de moduri sa te s(u)edez si su(e)dez ca sa nu mai pleci! Nu e poate mare lucru amenajarea interioara, dar atmosfera este de neegalat! O gramada de ciudati isi fac veacul pe-aici (un mag in deriva, o paiata activa, omul-charm-animal, un cal-calm-al-canal, un saman, doi marinari, rusii-pescarusi, broasca cu ochi patrati, regina urban-violata, cainele cu ochi de motan, delfinii-rechini, balena-hiena…), iar peretii sunt plini de versuri scrijelite de tot felul de poeti nebuni:

“Simt cum ceva mi s-a rupt in linistea ta / in oasele tale simt nelinistea mea”

“ochi de-ai tai / da as avea / i-as fuma / pe-un acoperis”

sau

“Cultura de noroi a orasului bombardat / Traficul aglomerat in sandale e beat“

Locul e ticsit cu carti de toate felurile (de bucate, de telefon) si se isc discutii incinse adeasea pe marginea lor. Veteranul locului este un ochi care sta in coltul cel mai intunecat si comanda, invariabil, lumina. Ochiul cere lumina. Ochiul bea lumina. Bietul ochi! S-a imbatat cu atata lumina si s-a prefacut in tacere. …dar sa-l vedeti pe pitic! In fruntea trupei de saltimbanci in consens, e comicaria intruchipata. Poti rade cu el toata noaptea, dar nu suporta sa-i faci bancul asta: “Mai pitic! Tu de unde-ai mai rasarit?” De altfel, simpatic: de fiecare data cand vine de la buda, bate cu pumnul in tejghea, face cu ochiul ochiului si declama “Nimic nou de pe frontul de Est!” Mai sunt si cei 3… pardon!, ESTE Omul cu 3 capete – fiecare se prezenta conform personalitatii sale distincte si distinse si astfel esti nevoit sa dai mana cu el de 3 ori: “Salut! Sunt un EROU” “Salut! Sunt un OU” “Salut! Sunt un BOU” – dupa care rad in hohote toti 3.

– Ce a fost la inceput? Ochiul sau Lumina? (aici tre sa dati click)

– Eu am fost primul! zice Ochiul

– Ba eu! sare Lumina


– Voi existati pentru ca va vad eu!


– Fara Lumina nu ai vedea nimic

– Dar eu pot vedea si intunericul!

– FUNCTIA creeaza Forma!


– Ochiul cere Lumina. CEREREA creeaza Oferta!
si etc tot asa s.a.m.d. r.a.t.c. r.a.t.b. i.m.d.b.

eh… din fericire asa un bar, desi raiul pe pamant, nu aduce bani. raiul nu aduce fericire. de ce bei atunci cand nu vrei?

6 comentarii »

  1. I want to wake up as a bug, listening to Travka

    Comentariu de Anonim — Octombrie 21, 2007 @ 14:47

  2. Vroiam sa cer o votca atunci cand am vazut ca s-a deschis barul. Dar dupa ce-am citit… Da-mi un ceai c-o aroma ciudata, din care n-am mai baut niciodata.

    Comentariu de Anonim — Octombrie 21, 2007 @ 23:36

  3. m-am cam ametit si am ajuns pe strada unde nu canta… bo-te-za-tu. cum ajung inapoi in baru’ tau, dom’le?

    Comentariu de Anonim — Octombrie 22, 2007 @ 06:27

  4. slabut cu barul azi…….e frumos afara si se plimba lumea prin parcuri

    Comentariu de Anonim — Octombrie 22, 2007 @ 08:54

  5. – Ce a fost la inceput? Frank sau Iarba? (aici tre sa dati click: http://www.trilulilu.ro/frisky28288/6df21a391d10b9 )

    – Eu am fost primul! zice Frank

    – Ba eu! sare Iarba

    – Voi existati pentru ca va cant eu!

    – Fara Iarba nu ai canta nimic

    – Dar eu pot fuma si linistea!

    – Iarba creeaza Frank!

    – Frank cere Iarba. CEREREA creeaza Oferta! si etc tot asa s.a.m.d. r.a.t.c. r.a.t.b. i.m.d.b.

    Comentariu de ionut p — Octombrie 27, 2007 @ 13:34

  6. – Ce a fost la inceput? Frank sau Iarba? (aici tre sa dati click: http://www.trilulilu.ro/frisky28288/6df21a391d10b9 )

    – Eu am fost primul! zice Frank

    – Ba eu! sare Iarba

    – Voi existati pentru ca va cant eu!

    – Fara Iarba nu ai canta nimic

    – Dar eu pot fuma si linistea!

    – Iarba creeaza Frank!

    – Frank cere Iarba. CEREREA creeaza Oferta! si etc tot asa s.a.m.d. r.a.t.c. r.a.t.b. i.m.d.b.

    Comentariu de ionut p — Octombrie 27, 2007 @ 13:34


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

