[idiot]

Octombrie 9, 2007

dati-mi sa fut!

Filed under: delir — Pœtrip @ 23:36

nu indraznesc sa va spun la ce varsta se fute fata asta: eu la anii ei de azi, visam ca in 2000 (cand ea nici macar nu era nascuta inca) voi avea un robotel personal care sa ma stearga la fund & other dity jobs… mi-a marturist ca in mare parte foloseste garderoba bunicii ei, care de fapt e mai mare ca mine doar cu 2 ani! a ras cu pofta cand a vazut tatuajul meu de pe penis cu „Sex, Drugs & Profiterol” si i-am explicat in timpul preludiului ca prefer oricand o cana cu lapte rece unei halbe cu bere calda.

9 comentarii »

  1. iti dau eu una si mai mica!

    Comentariu de Monica — Octombrie 9, 2007 @ 23:54

  2. ;))

    Comentariu de Anonim — Octombrie 10, 2007 @ 01:50

  3. Poate ma insel, dar eu cred ca te cam plictisesti. :D

    Comentariu de Anonim — Octombrie 10, 2007 @ 02:38

  4. unde le gasesti tu pe duduile astea?:))

    Comentariu de Betty Boop — Octombrie 10, 2007 @ 03:01

  5. nu prea am timp sa ma plictisesc, sa stii. daca m-as „plictisi” macar 10% din ziua-lumina, blogul meu ar fi cam de 300% mai genial!

    si sa stii ca ELE ma gasesc pe mine, draga ;)

    Comentariu de Anonim — Octombrie 10, 2007 @ 03:07

  6. FANELE DACA MA MAI MINTZI CATZI PLACE CU MINE ….COTEA TE MAI PRIMESTE IN PAT CU O CEASHCA DE LAPTE CALD….AUZI LA EL …FEMEI ,FUTUT ,LAPTE RECE,BERE CALDA…..SA IO SUGI LU DOMNISHOARA DIN POZA DEACUMA CA PENNIS DE LA MINE NO SA MAI VEZI

    Comentariu de getsckr — Octombrie 10, 2007 @ 03:16

  7. OK, m-am inselat.
    :D Deci crezi ca e genial! Si ca poate fi inca si mai genial?!

    Comentariu de Anonim — Octombrie 10, 2007 @ 03:37

  8. pe locuri! fiti gata starx!

    Comentariu de jock — Octombrie 10, 2007 @ 11:07

  9. pe locuri! fiti gata starx!

    Comentariu de jock — Octombrie 10, 2007 @ 11:07


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

