[idiot]

Octombrie 5, 2007

lucruri mici care imi fac ziua mare

Filed under: delir — Pœtrip @ 05:42

o data mai demult, s-a intamplat sa ma intorc acasa de la munca in acelasi metrou cu prietena mea de pe vremea aaaia. şpilu’ e ca… eu nu o observasem, iar ea a preferat sa fie discreta, ca sa ma spioneze din multime! (suna promitator deja, nu?) am ajuns in statia unde locuiam (piata muncii*), am iesit pe usile metroului, am urcat scarile, am traversat pe zebra si am luat-o agale pe trotuar… iar ea a mers mereu cu cativa pasi in spatele meu, cu o viteza adecvata pentru a nu ma depasi. la un moment dat ma vede cum o apuc puuutin stramb fata de drumul direct spre casa:

„oare UNDE merge in-alta-parte-decat-acasa atat de sigur pe el? de ce a deviat? unde se duce? are pe ALTA oare? are o amanta si CHIAR aici in zona, sub nasul meu! da, da, e clar, nu merge spre casa! hop! uite ca a cotit-o brusc la dreapta si a intrat pe o usa! ce o fi acolo? a-ha! l-am prins!”

nici nu am apucat bine sa musc din prajitura caramel cu crochete de ciocolata, gustul nu a avut timp sa fie preluat de limba si transmis la creier, pentru ca trag o sperietura groaznica: ma trezesc ca-mi sare cineva in carca de-mi zboara sacosa cu tarte cu fructe de padure si frisca si placintele cu branza dulce din cealalta mana. cand colo, surprizzza: e chiar prietena mea, care se pare ca m-a urmarit tot drumul de la metrou pana aici. se uita la mine foarte mandra si amuzata in acelasi timp. de unde o fi tras concluzia ca prajiturile le-am cumparat pentru ea?

*in piata hurmuzachi (fosta piata muncii) se gaseste cea mai nemaipomenita patiserie din bucuresti! (nu va zic exact unde, ce-s prost sa ma trezesc cu unul din voi care cumpara ultimul tort cu 7 etaje de cacao din fata ochilor mei?)

o data intrat IN patiserie, aproape ca te apuca o stare de excitatie foarte puternica, undeva intre plans de jale si ras isteric, iar propriile picioare parca-s de lâna deodata! privelistea este opulenta, un fel de Grand Canion de jur imprejurul tau cu mii si mii de prajituri, torturi si placinte de toate felurile care striga: „EU! eu! eu!!!”

ieri (sau alaltaieri) mi-am cumparat – printre altele ;) – si niste covrigi minunati. la exterior peste crusta puuutin arsa presarat din belsug susan si mac, iar la interior, in aluatul care se topeste in gura, inserate stafide! 1 covrig costa 80 de bani (8 mii de lei vechi), ceea ce este FOARTE ieftin! deci 4 LEI inseamna 5 covrigi! 8 LEI inseamna 10 covrigi! 10 LEI inseamna …12, 5 covrigi!? nu conteaza, da-ti-mi de 200 de mii!!!

3 comentarii »

  1. bine ca sunteti voi bucuresteni :PPPP

    Comentariu de raluca maria — Octombrie 5, 2007 @ 07:25

  2. rade tot! arata ca esti moldovean, ca te enervezi repede, iei totul personal si nu uiti niciodata! :))) semper fi!

    heh, mi-ai facut pofta bulangiu de doi bani, si acum ma simt obligat sa poposesc la o cofetarie si sa fac dreptate…

    hai noroc si atentie pe unde calci boule

    Comentariu de gavhriel2k4 — Octombrie 6, 2007 @ 00:07

  3. poate te-au fraierit pe tine.sau poate s-au ieftinit

    Comentariu de Anonim — Octombrie 8, 2007 @ 07:40


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

