[idiot]

Octombrie 3, 2007

ghici

Filed under: delir — Pœtrip @ 22:47

4 comentarii »

  1. bafta , ma ! si vorba unui post de mai jos : ” cum iti gatesti , asa mananci ! ” … la dracu , si n-am vrut sa spun asta !

    Comentariu de little drama — Octombrie 3, 2007 @ 22:56

  2. bafta , ma ! si vorba unui post de mai jos : ” cum iti gatesti , asa mananci ! ” … la dracu , si n-am vrut sa spun asta !

    Comentariu de little drama — Octombrie 3, 2007 @ 22:56

  3. uh… tartine cu fructe de padure si inghetata??? sau nu, nu.. mmm… clatite cu crema de caramel si sirop de ciocolata? mm.. un struţozaur sau o brontocamila? ce e? ce e? you’re teasing us!

    Comentariu de Betty Boop — Octombrie 3, 2007 @ 23:00

  4. Pot ghici ce-o sa am? Nu prea pot ghici cand.
    And btw, eu am zis ca am de platit drepturi de autor cand am luat plantutsa.

    Comentariu de Anonim — Octombrie 3, 2007 @ 23:20


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

