[idiot]

Septembrie 24, 2007

cum e in iasi. in iasi se BEA!

Filed under: delir — Pœtrip @ 07:12

La Clubul „Hand“ s-a sarbatorit „Ziua recoltei“

(Ziarul de Iasi, luni 24 septembrie 2007: Autor: C. CRAIU)

Peste 200 de tineri au sarbatorit, cu tuica, iahnie de fasole, salata de vinete, zacusca, sunculita taraneasca, ceapa si cas, „Ziua recoltei“. Petrecerea, care a avut loc simbata seara in Clubul „Hand“, de pe strada Arcu, a fost nu numai un „omagiu adus muncii la cimp“, dar si o forma prin care Tudor Botezatu, video producer la Rofilco Film Studio, studioul ce a realizat „Budai Beer“ – parodia care a depasit cotele de audienta pe site-ul Youtobe – si-a aniversat ziua de nastere.

Simbata seara, oricine a intrat in Clubul „Hand” la o ora rezonabila a fost intimpinat intr-un mod mai putin obinuit. Un tinar imbracat intr-un costum traditional romanesc, care a inclus pina si opinci, le-a oferit clientilor clubului sa guste dintr-un imens colac, neaparat „asezonat” cu sare.

Localul, care promoveaza inca de cind s-a deschis, potrivit sloganului, „Bautura si cultura”, purta si la capitolul design interior aceeasi amprenta rustica: perdelele erau decorate cu ghirlande din ardei grasi, pe bar tronau citeva blide pline cu ceapa, slanina, iahnie de fasole – asezate pe stergare.

„La jumatatea lunii septembrie se sarbatoreste «Ziua recoltei». Asa ca am decis si noi sa organizam un eveniment special, in semn de respect fata de munca la cimp. Am profitat de aceasta petrecere pentru a-mi sarbatori si ziua de nastere”, povesteste Tudor Botezatu, care a implinit, zilele trecute, 27 de ani.

Prietenele sale, Iulia Iantoc, care a fost imbracata toata noapte in Pacala, si Raluca Danila au fost cele care au organizat „Ziua recoltei”, petrecere care a atras peste 200 de persoane. Acestea s-au distrat aproape toata noapte pe melodiile Mariei Tanase, Fanfarei Ciocirlia sau ale celei de la Chetris.

Unii dintre invitati au venit imbracati „regulamentar”, in ii, catrinte, cu briie sau purtind pe cap cusme. „A fost un succes pentru ca a fost o petrecere deosebita. Am dorit sa facem ceva nou, dar cu specific romanesc”, spune Botezatu.

[idiot]:

se pare ca fratioru-meu a ajuns o personalitate atat de importanta in Iasi incat este vanat de catre ziaristii insetati de amanunte picante, iar orice basina scapata de el din greseala isca o noua tornada locala.

ceea ce nu scrie in articolas, un fapt ignorat in mod regretabil, este ca un PILON al petrecerii am fost EU, care mi-am sacrificat relatiile interactive cu toata kizdaraia care misuna dezlegata pe acolo, pentru a asigura cu geniu fundalul muzical, cam pe toata durata serii… bineinteles, o buna bucata de vreme a trebuit sa respect specificul rustico-tzaranesc impus de catre entitatea cenusie (cum bine zice si in ziar) care a creat si clipul „Budai Beer”, asa ca i-am bagat „in film” pe invitatii ce nu conteneau sa tot vina, cu tot felu de sarbe, batute, hore, doine… in general floclor autentic, dom’le. d’ale Mariei Tanase. te rupe la oase. d’ale Tarafului de Haiduci. tu mai nene, sa te duci! noroc ca in imediata mea vecinatate era depozitul cu tuica pentru invitati, cu ajutorul caruia mi-am spalat constiinta (pentru seara respectiva si inca vreo 3 ani in avans!). treptat, nu am mai putut sa rezist si am inceput sa intercalez Zdube&Zdoabe, Blegovice, Fionicse si alte surprize pentru lumea care parca era bagata in priza! … eeei si la un moment dat s-a dat start la ROCK… am inceput cu asta, dupa care asta si asta. dupa care mai tin minte doar ca am pus „One Thought At A Time” – Massive Attack de pe Danny the Dog …si nu mai am amintiri. se spune despre mine ca la petreceri ma distrez de 2 ori fata de un om obisnuit: o data pe moment si a doua oara in ziua „de dupa”, cand mi se povesteste :)) ei bine, ce mi s-a povestit cu ocazia asta… depaseste orice putere de imaginatie!!! cica (!) am dansat facand skeme de Goofy… am mancat pizza peste care am uns salata de vinete! …m-am tarait pe jos si m-am zvarcolit ca un vierme taiat in jumatate pe tot felu de muzici… am tot incercat sa-mi dreg mirosul de ceapa din gura cu rom roshu de 80 de grade, dupa care sa scap de aroma de esenta de rom cu ajutorul usturoiului taiat bucatele in tzuika din halba cu care beam… dimineata pe la ora 9 am plecat cu mintea flenduri (noroc de bravul Adi, cel pe nedrept transformat de urban-violentul Bucuresti in Adi-Topoare, care m-a carat in carca, si m-a si asteptat rabdator jumatate de ora sa dorm pe o bancuta in Parcul din fata Teatrului National). nu se compara NIMIC cu drumul spre casa duminica dimineata in Iasi.

nu se compara nimic cu Iasul.

13 comentarii »

  1. iashul se poate compara, eventual, cu iashul

    Comentariu de Reich de Murfatlar — Septembrie 24, 2007 @ 07:31

  2. nu… sunt prea multe asemanari si deosebiri intre ele!

    Comentariu de Anonim — Septembrie 24, 2007 @ 07:41

  3. Te rog sa-mi permiti sa ma minunez si sa ma hlizesc! :))

    Comentariu de Anonim — Septembrie 24, 2007 @ 09:02

  4. :))

    a! am uitat sa zic: pizza nu facea parte din strategia serii. pur si simplu a avut un moment magic zvăpă si a gatit un teanc de 10-12 pizze pe care le-a adus ofranda. va zic cu mana pe inima este de nota 10+ (de la blat si branza la sos si condimente), este cea mai buna DIN LUME (de la Roma la Roman). mai ales cand ai rafinamentul culinar sa-i se adaugi si un strat de 5 cm de salata de vinete!

    Comentariu de Anonim — Septembrie 24, 2007 @ 09:09

  5. =))

    Comentariu de Anonim — Septembrie 24, 2007 @ 09:15

  6. o puzderie de pizde se cheama pizderie!!!

    Comentariu de raluca maria — Septembrie 24, 2007 @ 09:34

  7. o puzderie de pizde se cheama pizderie!!!

    Comentariu de raluca maria — Septembrie 24, 2007 @ 09:34

  8. am intrat avid de [bautura si cultura] si am iesit beat pula!

    Comentariu de Anonim — Septembrie 24, 2007 @ 23:23

  9. Nenicule ai devenit epic, scrie si matalutza mai cu cumpatare sa am vreme sa citesc.

    Comentariu de Manneken Piss — Septembrie 24, 2007 @ 23:30

  10. ;) prima oara am citit „epileptic”

    Comentariu de Anonim — Septembrie 24, 2007 @ 23:35

  11. ;) prima oara am citit „epileptic”

    Comentariu de Anonim — Septembrie 24, 2007 @ 23:35

  12. Intr-adevar…nu se compara nimic cu Iasul:)

    Comentariu de Ralus — Septembrie 25, 2007 @ 01:12

  13. tot nu am inteles… unde e poza cu tine de la ziua lui budaibir;s creator? tu cu muzica ta? tu cu versurile tale…

    Comentariu de Ciprinol — Septembrie 25, 2007 @ 03:57


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

