[idiot]

Septembrie 14, 2007

noua mea prietena:

Filed under: delir — Pœtrip @ 00:00

Mia! este romanca get-beget si o ecologista convinsa. a insistat sa ma duca la un restaurant foarte fancy aici in bucuresti, unde toti banii din incasari sunt donati pentru o cauza nobila. partea interesanta este ca , de fapt, nu primesti NIMIC! doar farfurii, platouri si pahare goale! lumea buna vine aici si comanda cele mai scumpe feluri de mancare si bauturi, iar banii sunt destinati copiilor care sufera de foame in Africa.

am comandat:

EU – supa de salcie cu frisca din lapte de pasare (100 RON portia), snitele din pulpe de pitpalac batute in oua de bibilica (150 RON) si un desert fenomenal compus dintr-o portie de uger de vaca din crema de zahar ars. sugarfree. (50 RON)

EA – salata de fructe ecuatoriale (tine regim of course) realizata NUMAI din fructe care cresc la Latitudinea Zero Grade. a! a costat 200 RON.

daca adaugam si obligatoria pentru o asa ocazie sticla de vin spumant groenlandez „Esky Mosh” din 1718 (200 RON), apa plata de Sahara (300 RON) bacsisul de bun simt de 100 RON, putem spune ca a fost o distractie pe cinste. mai ales ca am plecat acasa fara sa ne plangem de burtile pline, de vreme ce am fost serviti numai cu …nimic!

la un moment dat am cerut un pachet de CAMEL, iar Mia un pachet de Marlboro. chelnerul ultra-elegant a revenit dupa 10 secunde:

„imi pare rau domnule, nu avem CAMEL. numai Marlboro.” si-mi intinde un pachet invizibil de Marlboro.

apoi, catre Mia:

„imi pare rau, nu avem Marlboro. (tocmai l-am dat pe ultimul). numai CAMEL.” si-i intinde un pachet invizibil de CAMEL.

>Fais-moi mal Johnny<
10 comentarii »

  1. pe locuri fiti gata: starx!

    Comentariu de jock — Septembrie 14, 2007 @ 00:17

  2. hahahaha … mia nu-i romanca , se vede in osatura fetei , e prea eleganta , fie si pentru o bucuresteanca , iar strada ( din punct de vedere al arhitecturii ) nu-i neaosa ! in rest , o poveste frumoasa !

    Comentariu de little drama — Septembrie 14, 2007 @ 00:37

  3. cine dracu’ o fi nebunu’ care sa se laude cu poze cu gagici luate de pe net?!

    P.S. …si ieri NU a plouat. (nici macar in Bucuresti)

    Comentariu de Anonim — Septembrie 14, 2007 @ 00:56

  4. STUPID BITCH ! ( eu sunt aia ) … imi pare rau dac-am stricat jocul . da’ tu mai baga tipe si eu o sa zic intocmai ca arhitectu ‘ . ala de texte .

    Comentariu de little drama — Septembrie 14, 2007 @ 01:09

  5. lasa, vali, ca l-am stricat eu inaintea ta! :D uăăăi, tot nu te lasi? macar gaseste si tu unele mai credibile, fara umbreluta si ciorapei rosii! si fusta cu flori! si gentuta eleganta!si zambet aristocrat!:)

    Comentariu de Anonim — Septembrie 14, 2007 @ 01:12

  6. mai bine mergi inapoi 77 de casute, pana ajungi in romania! :)))

    Comentariu de Anonim — Septembrie 14, 2007 @ 01:13

  7. :)) dada. da’ nu rezolv nimic, ca nebunele astea alearga ELE dupa mine!

    Comentariu de Anonim — Septembrie 14, 2007 @ 01:16

  8. Oamanaria strica jucaria.

    Comentariu de Anonim — Septembrie 14, 2007 @ 03:29

  9. strica, strica. e geloasa :))

    Comentariu de Anonim — Septembrie 14, 2007 @ 03:51

  10. :)) de cand ma stiu, am stricat toate jucariile. auzi, da’ nu faci tu si-un poll in care sa voteze lumea daca-s geloasa sau nu?! auzi la el, obraznicatura!

    Comentariu de Anonim — Septembrie 14, 2007 @ 05:23


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

