[idiot]

Iulie 25, 2007

Entry for July 26, 2007

Filed under: delir — Pœtrip @ 23:47

totdeauna cand eram mic ma miram cum taica-meu stia sa faca sa rada „cucoanele”. nu conta care: avea poante pentru orice fel de femeie de pe pamantul asta: profesoare, directoare, tovarasa invatatoare, florarese, vanzatoare, femei de servici, stewardeze sau inginerite. rasete mai pe infundate, zgomotoase, timide, chiuite sau chiar rusinate, dar toate pareau ca se amuza teribil in preajma lui, in timp ce eu ma tineam de mana lui si ma uitam in sus fara sa inteleg o iota. (singura categorie lipsita de umor erau activistele de partid. cu ele nu se putea glumi)

se pare ca lectiile lui mi-au folosit, pentru ca, iata, astazi am realizat ca-i pasesc pe urme. in drum spre birou, am intrat intr-un mic magazinas de cartier sa-mi cumpar ceva. fiind absolut gol, am cerut (de jena vanzatoarei, sa nu se simta complet inutila de la prima ora a zilei) un borcanas de sana. bineinteles ca vanzatoarea nu avea pentru rest cativa banuti, asa ca, desi eu nu am insistat, tot s-a frasuit ce anume sa-mi dea in loc: guma nu are, fursecuri nu vreau, bricheta am.

– pai… doriti niste pastile de tintari? sunt foooaaaarte bune!

– nu, multumesc. tantarii mei sunt bine-merci, sanatosi tun!

1 comentariu »

  1. :)

    Comentariu de Anonim — Iulie 26, 2007 @ 04:29

  2. :)))))))))))data viitoare sa ceri guma tuborg

    Comentariu de raluca maria — Iulie 27, 2007 @ 03:09


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

