[idiot]

Iulie 17, 2007

azi

Filed under: delir — Pœtrip @ 00:28

and now…

6 comentarii »

  1. am tot concertu asta cu rolling stones si invitatii, l-am vazut acu vreo saptamana, dar din pacate, rolling stones saracii mi s-au parut cei mai slabi dintre toti la concertu asta…si nu ma refer la 90-60-90…:) sowwy if I ruined your good mood…:( lennon, in schimb, si formatia lui, sunt geniali si plini de viata.

    Comentariu de Anonim — Iulie 17, 2007 @ 01:53

  2. oricum, tin sa spun ca am fost vrajita de farmecele de elf(a) ale lui jagger din perioada aia….*day dreamin*

    Comentariu de Anonim — Iulie 17, 2007 @ 01:54

  3. cea mai de cacat din tot concertu a fost yoko :) mai ales cand canta „din sac”

    Comentariu de Anonim — Iulie 17, 2007 @ 01:55

  4. hahaaa! chiar am vrut sa zic ceva de yoko, da’ m-am abtinut! ai vazut cum a facut lennon dupa ce a cantat ea? a batut din palme si a tipat: yaaay!, ca un copilas. ei, pentru asta eu n-am putut sa ma leg de yoko. pentru sclipirea aia copilaroasa si hipnotizata din ochii lu bietu lennon…:)

    Comentariu de Anonim — Iulie 17, 2007 @ 02:04

  5. inca n-ai plecat , omule ? la 5 se da drumul in stadion . si vezi , maine sa faci o cronica tare !

    Comentariu de little drama — Iulie 17, 2007 @ 06:02

  6. Ohwell… ce sa zic, doar inca unul in plus la interminabila lista a show-urilor pe care le-am pierdut. :(

    Comentariu de Anonim — Iulie 17, 2007 @ 22:37


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

