[idiot]

Iulie 3, 2007

fereastra

Filed under: delir — Pœtrip @ 23:34

fragmente de vise se disperseaza de pe orbita si deodata m-am trezit pe bancheta din spate a masinii intr-o atmosfera sufocanta, cu geamurile inchise. „probabil ca-s la mare. m-am ‘mbatat ca animalu’ si am adormit in masina”. phuai! ce bhleala am in gura! Lac de transpiratie, am deschis cu greu ochii si am intors capul spre fereastra. Cand colo… Ce vad? Ma frec la ochi ca sa incerc sa disting ceva. Este… o pereche de buci. Ce lucru minunat de vazut la prima ora dimineata! O nudista cu talie de albina si cur bombat se sprijina chiar de masina mea – chiar pe portiera pe care a celeilalte parti zac eu . Cu ultimele puteri, am ciocanit in geam. si-a intors mai intai buricul la cativa centimetri de nasul meu, apoi s-a aplecat si au aparut sanii si mai apoi ochii verzi. I-am intors un zambet chinuit, asa cum am putut si eu. a inteles. mi-a zambit si a plecat.

5 comentarii »

  1. sa schimbam finalul…..”mi-a zambit a deschis portiera si a intrat..”buna dimineata soare” ”

    nici sa minti nu stii.

    Comentariu de Anonim — Iulie 4, 2007 @ 00:09

  2. :)) :)) :)) „buna dimineata soare”

    „iesi copile cu parul pubian afara si razi la soare, poate s-o imbuna vremea”

    Comentariu de Anonim — Iulie 4, 2007 @ 00:21

  3. :)) :)) :)) „buna dimineata soare”

    „iesi copile cu parul pubian afara si razi la soare, poate s-o imbuna vremea”

    Comentariu de Anonim — Iulie 4, 2007 @ 00:21

  4. :))

    Comentariu de Anonim — Iulie 4, 2007 @ 03:26

  5. Poezie! :))

    Comentariu de Anonim — Iulie 5, 2007 @ 07:43


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

