[idiot]

Iunie 29, 2007

dream@work

Filed under: delir — Pœtrip @ 02:31

9 comentarii »

  1. bun , de data asta despre ce mai e vorba ? si nu ma refer la planul apropiat !

    Comentariu de little drama — Iunie 29, 2007 @ 03:31

  2. :) ce e? nu stiu nimic. eu muncesc, nu gandesc. sunt un miner. un cioban. sau, daca vrei, un don quixote cu ochelari de cal strabatand plaiurile vectoriale ale autocadului.

    Comentariu de Anonim — Iunie 29, 2007 @ 03:37

  3. vectorizare ? suprapunerea planurilor ? crezi ca le stie si JiJi ? acum lasand gluma , eu nu stiu lucra in programul asta . dar sunt obsedata de simultaneitate . poate sa faca programul in asa fel incat un punct ( adica eu ) sa fie si in background si in foreground ?

    Comentariu de little drama — Iunie 29, 2007 @ 03:44

  4. da. poate orice. intr-o seara band cateva beri l-am desenat pe Dumnezeu in AutoCAD. 3d. ;) Dumnezeul Lumii Vectoriale, evident!

    Comentariu de Anonim — Iunie 29, 2007 @ 03:47

  5. misto ! ultima intrebare , ca mi s-a facut foame : dumnezeul lumii vectoriale poate sa fie si pe cruce si in ceruri ?

    Comentariu de little drama — Iunie 29, 2007 @ 03:49

  6. hahaha ! e clar , nu poate ! am disparut ! toate bune !

    Comentariu de little drama — Iunie 29, 2007 @ 03:56

  7. si mie mi s-a facut foame. am iaurt danone cu kiwi, 2 pere si o nectarina. si pricomigdale. poate iau si o cafea, ca mi-e si somn. Ăăăă… despre ce vorbeam? Dummmne…zeu? :)

    Comentariu de Anonim — Iunie 29, 2007 @ 03:57

  8. Bai, voi imi faceti foaaameee! :))

    Comentariu de Anonim — Iunie 29, 2007 @ 06:06

  9. Crecca mi se face foame de la autocadu tau (divin si demiurgic).

    Comentariu de Anonim — Iunie 29, 2007 @ 06:07


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

