[idiot]

Iunie 26, 2007

13

Filed under: delir — Pœtrip @ 00:13

Din seria “bancuri repovestite de botezatu”, BANCUL CU 13

ei:

Cum a fost ieri? Cu blonda aia? Ce buna era! Stii tu, era genul ala de gagica, buuuna-buuuna, care la talie are blugii care stau-nu-stiu-cum de ramane asa numai puuutin loc, cat sa stercori mana, pe langa abdomen! Aaah! Si gropite, la spate, le-am vazut, le-am vazut! Si saniiii…sorii aia, parca ii vad cum se umfla puuutin printre degete cand ii presezi cu mana!

Ce sanisori ma, ce sanisori? Nu avea deloc sanisori! M-a tras nebuna in gradina, in spate la intuneric si cand i-am bagat mana pe sub bluza bleax ce senzatie de cacat sa nu simti nimic! Parca ai pipai un trup de …baietel! Puah! Nici nu inteleg de ce mai poarta sutienul ala… probabil ca are pernite, de aia! I-am si spus: baaai netoato, unde te repezi asa la pula? Tu cati ani ai? 13!!! Cum, 13??? Am trantit-o cu curu de pamant si am zbughit-o frate, iti dai seama! Poate fi naspa tare daca te bagi in asa ceva!

ele:

Cum a fost ieri? Cu roacherul tau? Se tot holba la tine, parca era maniac. Doar ziceai ca special pentru el ti-ai pus tricoul ala, cu ce era – un cap de mort care tinea un trandafir in schelet? Gansinrozis? Ce te-a apucat de ai plecat deodata cu grasu’ ala, unde ai fost? Ati lipsit 2 ore, fata!

Am vrut sa-i fac in ciuda, ca e prost! De aia am plecat cu celalalt! Daca nu face el primul pas, uite ca il fac eu pe el! Tot vad ca se holbeaza, se face ca nu se uita, dar e numai cu ochii pe mine, fata, parca e maniac. Grasu e dragut. E asa de draguuut! Dar e ciudat, draga. Alt ciudat. Dupa 2 ore in care m-a lins peste tot si avea ditamai puta sculata, m-a intrebat cati ani am, si deodata a sarit in sus ca ars, cica “13, auzi, 13!!!” si a fugit ca dobitocu. Nu stiam ca exista oameni atat de superstitiosi, nene!

7 comentarii »

  1. :))

    Comentariu de Anonim — Iunie 26, 2007 @ 00:35

  2. :))

    Comentariu de Anonim — Iunie 26, 2007 @ 00:35

  3. de 2 ori :))))))))

    Comentariu de Anonim — Iunie 26, 2007 @ 03:07

  4. banc fuarte nerealist. grasii se multumesc cu orice. O R I C E

    Comentariu de raluca maria — Iunie 26, 2007 @ 03:23

  5. banc fuarte nerealist. grasii se multumesc cu orice. O R I C E

    Comentariu de raluca maria — Iunie 26, 2007 @ 03:23

  6. da, dar comenteaza. eu stiu asta din experienta proprie, nu ca tine din carti :)

    Comentariu de Anonim — Iunie 26, 2007 @ 03:24

  7. tu erai adolescenta?

    Comentariu de raluca maria — Iunie 26, 2007 @ 03:48


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

