[idiot]

Iunie 23, 2007

sni’futim

Filed under: delir — Pœtrip @ 09:00

din toata masina mea

si din toata marea

nu mi-a mai ramas

decat poza ta

asa ca privesc

printre ciorapii tai…

care mai adauga

putina culoare

din toata masina
si din toata marea ta
nu mi-a mai ramas
decat poza asta
ca sa le privesc
prin ochiul tau…
de acolo de undeva
dintre picioare

doua sosete la fereastra,
un trabant, doua corturi,
iarba si-o epava
– in rest…
marea ta si cerul meu
care nu se ating
niciodata
sni’f!
9 comentarii »

  1. ce frumos stii tu sa asortezi cuvintele!!!!!!!!!culoare-picioare!wow!:)

    Comentariu de Anonim — Iunie 23, 2007 @ 09:05

  2. Pe culoare, in picioare sni’futim!!!!!!!:))

    Comentariu de Anonim — Iunie 23, 2007 @ 09:06

  3. :) la mare – picioare goale – sudoare – unsoare – ARTA uai!

    Comentariu de Anonim — Iunie 23, 2007 @ 09:07

  4. da. culoare departe de topoare

    Comentariu de Anonim — Iunie 23, 2007 @ 09:09

  5. LATER EDIT:
    Pi culoare, sâ ni futim în picioare,
    apoi sâ ni scăldăm în marea mea sudoari.
    Ĺźoseta ta sî îmi arati drumu’ ,di marea mea Ĺźî ceru’ tău sî si aleagî scrumu’…

    Comentariu de Anonim — Iunie 23, 2007 @ 09:44

  6. wow .

    arta de poza arta de masina. arta de arta

    Comentariu de Anonim — Iunie 23, 2007 @ 09:49

  7. imi place cum e editata poza :D

    Comentariu de Anonim — Iunie 24, 2007 @ 12:52

  8. thx :)) me did it

    Comentariu de Anonim — Iunie 24, 2007 @ 13:47

  9. cacat

    Comentariu de Reich de Murfatlar — Iunie 25, 2007 @ 00:43


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

sni’futim

Filed under: delir — Pœtrip @ 09:00

din toata masina mea

si din toata marea

nu mi-a mai ramas

decat poza ta

asa ca privesc

printre ciorapii tai…

care mai adauga

putina culoare

din toata masina
si din toata marea ta
nu mi-a mai ramas
decat poza asta
ca sa le privesc
prin ochiul tau…
de acolo de undeva
dintre picioare

doua sosete la fereastra,
un trabant, doua corturi,
iarba si-o epava
– in rest…
marea ta si cerul meu
care nu se ating
niciodata
sni’f!

3 comentarii »

  1. LATER EDIT:
    Pi culoare, sâ ni futim în picioare,
    apoi sâ ni scăldăm în marea mea sudoari.
    Ĺźoseta ta sî îmi arati drumu’ ,di marea mea Ĺźî ceru’ tău sî si aleagî scrumu’…

    Comentariu de Anonim — Iunie 23, 2007 @ 09:44

  2. abundent

    Comentariu de Anonim — Iunie 23, 2007 @ 10:22

  3. thx :)) me did it

    Comentariu de Anonim — Iunie 24, 2007 @ 13:47


RSS feed for comments on this post. TrackBack URI

Lasă un răspuns

